startování studeného motoru 2.0 TDCi
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Jenyk: Tohle se praktikovalo u starejch vehiklů. Tenhle motor musí po zhasnutí spirály naskočit sám. Jen se musí dát "potřebnej čas" startéru.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
chlapi, tak dnes ráno v -5C na první pokus



2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
A pak že to nejde 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
A čo bolo? Ozaj si len krátko točil?
No a ja som dnes našiel kontrolku žhavenia..sa schovávala beštia
No a ja som dnes našiel kontrolku žhavenia..sa schovávala beštia

- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Ano, jen jsem krátce točil. POrostě s dieslem jsem se v zimě ještě moc neseznámil, tak tedka už snad vím jak na něj.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
No ja mám teraz tiež prvú zimu diesel a tiež ho len spoznávam, ale so štartovaním som problém nemal. Inak potvora zatial vždy na brnk 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Mne 2.0TDCI vzdy chytal na pol otacky klukovky. Aj pri -18. Teda pokial nezablbol regulator tlaku paliva - to som mohol tocit doblba. Stacilo ale vystupit, poriadne kopnut do laveho predneho kolesa, spomenut vykup AAA alebo srotovisko, potom to bolo na brnk.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Tak dneska startování po 11ti nocích. Nadšený z toho moc nejsem.
Venku jsou mrazy, minulý týden extrémy, poslední přes noc už jen kolem -7 / -9. Startování na 3x. Poměrně dlouho trvalo, než to začlo chytat a držel jsem to fest.
V nádrži Verva tankována 8.1.13.
Venku jsou mrazy, minulý týden extrémy, poslední přes noc už jen kolem -7 / -9. Startování na 3x. Poměrně dlouho trvalo, než to začlo chytat a držel jsem to fest.
V nádrži Verva tankována 8.1.13.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Jestli to není tím stáním na mrazu 11dní. Mě, pokud auto stojí několik dní na mrazu chytá hůř, než když sním jezdím každej den 
+ Ja zde již někdo psal, startuj ihned po zhasnutí kontrolky žhavení

+ Ja zde již někdo psal, startuj ihned po zhasnutí kontrolky žhavení

- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
jinak rukama to určo není to už umím
taky bych se k tomu přikláněl k tomu stání....
edit: Je teda fakt že dneska jserm na kontrolku nějak nekontroloval, měl jsem kola stočená k chodníku a nějak se mi nechtělotím volantem otáčet s vypnutým motorem.


taky bych se k tomu přikláněl k tomu stání....
edit: Je teda fakt že dneska jserm na kontrolku nějak nekontroloval, měl jsem kola stočená k chodníku a nějak se mi nechtělotím volantem otáčet s vypnutým motorem.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Mr.Zdenda: a žhaviče máš v pořádku? Ty si kontroloval? Včera mi to kolem -3 startovalo kapku hůř, tak sem měl dneska ráno strach, nicmémě v -10 to naskočilo jako když je motor teplej
Bejt tebou, tak si nechám v servisu zkontrolovat žhaviče, a uvidíš 


- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
zřejmě mi už nic jiného nezbývá
, včera jsem přes torque vyčetl chybu P0380, viz.http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 85#p853285

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Tak ráno -15, nyní už jen -12, skoro jsem to nenatočil, už jsem myslel že vyšťavím baterku. asi na 8x. Teďka mi došlo že tady ve Fordu jsou i v sobotu, ale pouze do 12h, což mi bohužel do telefonu řekli že zkontrolovat a vyměnit žhaviče není na 1/4hoďky.. přes týden to moc nestíhám...
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Chyba P0380 upozornuje na zhavice. Ked Ti to nechcelo natocit, urcite to ma na svedomi niektory z nich, mozno je vadnych aj viac. Aj ked som mal povodne vadne vstrekovace, auto natocilo na brnk aj pri -18. Zvuky, co to vydavalo este minutu po starte boli sice strasne, ale zabozrut to zvladol.
Nuz a k tej vymene zhavicov na 2.0TDCI, hmm, povodne som ich tiez chcel urobit sam hned po kupe auta. Ked som ale zistil, kde a ako su, nechal som to na mechosa, ten mal z toho penu v puse.
Nuz a k tej vymene zhavicov na 2.0TDCI, hmm, povodne som ich tiez chcel urobit sam hned po kupe auta. Ked som ale zistil, kde a ako su, nechal som to na mechosa, ten mal z toho penu v puse.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Dnes návštěva v servisu(ne FORD). Závada opravena, žhaviče OK, probíjelo to tam někde po cestě na kostru a ztrácelo se to tam.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host