startování studeného motoru 2.0 TDCi

Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 14.12.2012 07:41

Jenyk: Tohle se praktikovalo u starejch vehiklů. Tenhle motor musí po zhasnutí spirály naskočit sám. Jen se musí dát "potřebnej čas" startéru.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 14.12.2012 08:44

chlapi, tak dnes ráno v -5C na první pokus :lol: :hhura:
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 14.12.2012 09:04

A pak že to nejde :palec_nahoru:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 14.12.2012 10:36

A čo bolo? Ozaj si len krátko točil?
No a ja som dnes našiel kontrolku žhavenia..sa schovávala beštia :mrgreen:

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 14.12.2012 10:44

Ano, jen jsem krátce točil. POrostě s dieslem jsem se v zimě ještě moc neseznámil, tak tedka už snad vím jak na něj.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 14.12.2012 10:46

No ja mám teraz tiež prvú zimu diesel a tiež ho len spoznávam, ale so štartovaním som problém nemal. Inak potvora zatial vždy na brnk :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 14.12.2012 21:05

Mne 2.0TDCI vzdy chytal na pol otacky klukovky. Aj pri -18. Teda pokial nezablbol regulator tlaku paliva - to som mohol tocit doblba. Stacilo ale vystupit, poriadne kopnut do laveho predneho kolesa, spomenut vykup AAA alebo srotovisko, potom to bolo na brnk.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 25.01.2013 07:34

Tak dneska startování po 11ti nocích. Nadšený z toho moc nejsem.
Venku jsou mrazy, minulý týden extrémy, poslední přes noc už jen kolem -7 / -9. Startování na 3x. Poměrně dlouho trvalo, než to začlo chytat a držel jsem to fest.


V nádrži Verva tankována 8.1.13.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od smoula » 25.01.2013 07:41

Jestli to není tím stáním na mrazu 11dní. Mě, pokud auto stojí několik dní na mrazu chytá hůř, než když sním jezdím každej den :|

+ Ja zde již někdo psal, startuj ihned po zhasnutí kontrolky žhavení :wink:

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 25.01.2013 07:47

jinak rukama to určo není to už umím :bebng: :lol:

taky bych se k tomu přikláněl k tomu stání....

edit: Je teda fakt že dneska jserm na kontrolku nějak nekontroloval, měl jsem kola stočená k chodníku a nějak se mi nechtělotím volantem otáčet s vypnutým motorem.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od smoula » 26.01.2013 06:36

Mr.Zdenda: a žhaviče máš v pořádku? Ty si kontroloval? Včera mi to kolem -3 startovalo kapku hůř, tak sem měl dneska ráno strach, nicmémě v -10 to naskočilo jako když je motor teplej :nixw: Bejt tebou, tak si nechám v servisu zkontrolovat žhaviče, a uvidíš :wink:

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 26.01.2013 08:43

zřejmě mi už nic jiného nezbývá :? , včera jsem přes torque vyčetl chybu P0380, viz.http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 85#p853285
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 26.01.2013 11:07

Tak ráno -15, nyní už jen -12, skoro jsem to nenatočil, už jsem myslel že vyšťavím baterku. asi na 8x. Teďka mi došlo že tady ve Fordu jsou i v sobotu, ale pouze do 12h, což mi bohužel do telefonu řekli že zkontrolovat a vyměnit žhaviče není na 1/4hoďky.. přes týden to moc nestíhám...
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 27.01.2013 12:33

Chyba P0380 upozornuje na zhavice. Ked Ti to nechcelo natocit, urcite to ma na svedomi niektory z nich, mozno je vadnych aj viac. Aj ked som mal povodne vadne vstrekovace, auto natocilo na brnk aj pri -18. Zvuky, co to vydavalo este minutu po starte boli sice strasne, ale zabozrut to zvladol.

Nuz a k tej vymene zhavicov na 2.0TDCI, hmm, povodne som ich tiez chcel urobit sam hned po kupe auta. Ked som ale zistil, kde a ako su, nechal som to na mechosa, ten mal z toho penu v puse.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 29.01.2013 16:36

Dnes návštěva v servisu(ne FORD). Závada opravena, žhaviče OK, probíjelo to tam někde po cestě na kostru a ztrácelo se to tam.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host