Engine system fault
- foki
- Admin 
- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault po výměně oleje
to jsem zvedav
			
									
									Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- dzenda7
- Nováček 
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.03.2011 19:00
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault po výměně oleje
První příčina P0380 - vadné minimálně 2 žhavicí svíčky, druhá příčina P0100 - vadná váha vzduchu (snímač MAF). Budu muset vyměnit žhavičky a dál se uvidí. Váhu vzduchu vylučuji, nebyla na ní učiněna hrubá síla  ale člověk nikdy neví.
 ale člověk nikdy neví.
			
													 ale člověk nikdy neví.
 ale člověk nikdy neví.
					Naposledy upravil(a) dzenda7 dne 06.12.2012 13:45, celkem upraveno 1 x.
									
			
									Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
						1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
- miki21
- Test driver 
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Není jen blbě zapojený konektor (cos odpojoval) ? případně pročistit kontakty.
			
									
									Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
						Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- lucky.jack
- Test driver 
- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Mám za to, že by auto jelo i bez MAFu...ale proč najednou E.S.F...  Na tomhle motoru se při výměně oleje, kromě váhy, nic neodpojuje, tak proč po výměně oleje
 Na tomhle motoru se při výměně oleje, kromě váhy, nic neodpojuje, tak proč po výměně oleje  
			
									
									 Na tomhle motoru se při výměně oleje, kromě váhy, nic neodpojuje, tak proč po výměně oleje
 Na tomhle motoru se při výměně oleje, kromě váhy, nic neodpojuje, tak proč po výměně oleje  
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- dzenda7
- Nováček 
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.03.2011 19:00
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Podivná souhra náhod. Jinak to nelze nazvat. 
Vyměnil jsem žhavící svíčky (NGK 1684 No.40) a hláška E.S.F se ztratila a červená dioda zhasla ..... skáču jak pominutý
  
    
    
  
Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Myslím, že váha vzduchu je v pořádku, nevím jak poznat, že je v háji, ale asi by to napsalo v diagnostice.
Takže zase jezdím 
   
  
			
									
									Vyměnil jsem žhavící svíčky (NGK 1684 No.40) a hláška E.S.F se ztratila a červená dioda zhasla ..... skáču jak pominutý
 
    
    
  Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Myslím, že váha vzduchu je v pořádku, nevím jak poznat, že je v háji, ale asi by to napsalo v diagnostice.
Takže zase jezdím
 
   
  
Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
						1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
- V12
- Test driver 
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Skus ich menit na 2.0TDCI, to je ine S+Mdzenda7 píše:Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- dzenda7
- Nováček 
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.03.2011 19:00
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Neříkám, že na 2.0 TDci je to lehčí.V12 píše:Skus ich menit na 2.0TDCI, to je ine S+Mdzenda7 píše:Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Jen jsem V12-tko sdělil svou zkušenost na výměnu žhaviček u mé motorizace.
Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
						1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
- 
				tonom
- Nováček 
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.12.2012 19:18
Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Ahojte,
Prosím , čo by mohlo byť vo veci ak mi počas jazdy úplne padne výkon motora a vypiše mi SPEED LIMITED MODE , ENGINE SYSTEM FAULT . Pri zastavení mi na volnobehu lietali otáčky motora od cca 1000 do 1800. Na diagnostike som mal chybovú hlášku P0404-Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance . Nič viac som z palubného pc nevytiahol. Po zastavení vozidla a opätovnom naštartovaní bolo všetko OK. Ale spravilo to zas. Pomôže ak zastanem a naštartujem znovu.Mám sebou nosit notebook aby keď tá porucha nastane som mohol hneď kuknúť na diagnostiku ? Má niekto iné skúsenosti s touto poruchou ? Ďakujem
Diagnostika v servise neukázala nič, žiadna porucha. Avšak dnes som prišiel do servisu s poruchou aktívnou, otáčky motora kolísali od 1200 - 1400, ledva som prešiel na prvom rýchlostnom stupni kilometer aby mi to nezhaslo a porucha tam ostala. technik sa napojil okamžite počas chodu motora na palubák a kukol čo sa deje. Žiadna porucha , nič. čerpadlo paliva OK, LAMBDA sondy OK . Sanie OK. Vravel že možno niečo mechanické, elektronika je OK. Mám na tom jazdiť kým sa do nedokašle úplne ?
Nechápem čo sa deje, pls poraďte ak viete
FORD FOCUS COMBI II r.v.2004 Duratec Ti-VCT 1,6l
			
									
									
						Prosím , čo by mohlo byť vo veci ak mi počas jazdy úplne padne výkon motora a vypiše mi SPEED LIMITED MODE , ENGINE SYSTEM FAULT . Pri zastavení mi na volnobehu lietali otáčky motora od cca 1000 do 1800. Na diagnostike som mal chybovú hlášku P0404-Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance . Nič viac som z palubného pc nevytiahol. Po zastavení vozidla a opätovnom naštartovaní bolo všetko OK. Ale spravilo to zas. Pomôže ak zastanem a naštartujem znovu.Mám sebou nosit notebook aby keď tá porucha nastane som mohol hneď kuknúť na diagnostiku ? Má niekto iné skúsenosti s touto poruchou ? Ďakujem
Diagnostika v servise neukázala nič, žiadna porucha. Avšak dnes som prišiel do servisu s poruchou aktívnou, otáčky motora kolísali od 1200 - 1400, ledva som prešiel na prvom rýchlostnom stupni kilometer aby mi to nezhaslo a porucha tam ostala. technik sa napojil okamžite počas chodu motora na palubák a kukol čo sa deje. Žiadna porucha , nič. čerpadlo paliva OK, LAMBDA sondy OK . Sanie OK. Vravel že možno niečo mechanické, elektronika je OK. Mám na tom jazdiť kým sa do nedokašle úplne ?
Nechápem čo sa deje, pls poraďte ak viete
FORD FOCUS COMBI II r.v.2004 Duratec Ti-VCT 1,6l
- lucky.jack
- Test driver 
- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
U nafty by to byl jasná spojitost s EGRem, ale u tohodle motoru...?
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- tym
- Test driver 
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Podle hlášky je to EGR ventil. Po pravdě nevím, jestli ti-vct ale má EGR?? Já myslím, že ne.
Edit: Jack mě předběhl
			
									
									
						Edit: Jack mě předběhl

- lucky.jack
- Test driver 
- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Jinak tohle kolísání otáček dost často dělá zpětný ventil v soustavě odvětrání motoru(slavík - se tomu myslím říká) a nebo prasklá některá z hadic s tím spojená. Ale že by to padalo do nouzáku nevím a hlášky už vůbec. Tenhle typ motoru nějak extra neznám  
			
									
									
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- 
				tonom
- Nováček 
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.12.2012 19:18
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
No , niečo v servise spomínali , že by to mohlo niekde nasávať falošný vzduch, ale kde ? a ako ? Okolo duratecu som sa dočítal že má nejaký vnútorný EGR systém, celkom tomu nechápem :
http://www.nahradnediely.sk/index.asp?c ... e-ventilov
			
									
									
						http://www.nahradnediely.sk/index.asp?c ... e-ventilov
- lucky.jack
- Test driver 
- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Takže něco jako špatný časování ventilů...?
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- 
				tonom
- Nováček 
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.12.2012 19:18
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Ja neviem, ešte ma napadlo, začalo mi to robiť teraz pri mrazoch. Nemôže to robiť nekvalitný benzín ? Nakondenzovaná voda v nádrži ? Zajtra dám aditivum , možno to pomôže a určite neuškodí.
			
									
									
						- lucky.jack
- Test driver 
- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
No nevím s benzínem problémy nebývají, pakliže to není opravdu aušus.
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů







