Při řazení neklesají otáčky

Odpovědět
Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od petulak » 22.10.2012 10:59

56 mm.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

fulda007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 05.06.2012 23:03
Bydliště: Hodonín

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od fulda007 » 22.10.2012 12:08

Dík.
Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 28.10.2012 12:49

..kdyby 65mm...tak bych to pochopil...ale tohle je tak max na 1.6ku...vic asi ne
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Bullitt » 28.10.2012 23:22

Taky proto jsou custom klapky 65-67mm pro dvoulitrový motory. Ale v základu ta 56mm klapka stačí, protože se k tomu otevírá volnoběžný ventil podle plynu(zátěže motoru), akorát u dvoulitru více. Pro výrobce výhoda - stejná klapka pro 1.8/2.0, jen jinak naprogramované otevírání voln. ventilu.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 11.11.2012 07:17

hlasim ze stale se ten motor po uprave chova tak jak ma...i po najeti vic nez 5 tisic km...a dokonce bych rekl ze ted v chladu a po te uprave to chyta na e85ku daleko lepe na prvni skrtnuti...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Diabolic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 156
Registrován: 29.01.2010 17:03
Bydliště: Brno-venkov

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Diabolic » 11.11.2012 10:09

ja sem tady nedavno psal ze je to zase spatny i po te uprave,ale pozor zmena :mrgreen: zacala zima a 2x me rano auto chytlo a zase chciplo - malo vzduchu,musel sem drzet plyn,po ohrati se to spamatovalo,rikal sem si ze ten volnobeznak je proste uz v haji a radsi ho vymenim a podlozku zas vytahnu,ale nedalo me to 8) a kdyz sem ho mel venku (volnobeznej ventil :totlsmile: ) tak sem ho jeste vycistil a misto pertinaxove podlozky sem udelal z pozinku,na 2.0 sou obe diry 15.5mm nemel sem vetsi vrtak tak sem udelal jednu 14 a druhou 6 podle bullitta a je to parada,zatim sem na to najel teda jen par set km od vymazani adaptaci takze cekam co se bude dit,ale zatim v pohode,otacky padaj perfektne za studena i za tepla,volnobeh je naprosto v poradku,jeste sem vybrousil klapku az na ten tmel poradne a motor jde od spodu mnohem lip,kdyz to takhle zustane budu moc spokojenej,je to parada :palec_nahoru:
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 11.11.2012 17:40

no ahoj...takze rikas ze 2 litr se ted chova dobre? jak rikam mne se to nekolikrat osvedcilo na 1.8 ..na 2litru to nebylo ono
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Diabolic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 156
Registrován: 29.01.2010 17:03
Bydliště: Brno-venkov

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Diabolic » 11.11.2012 19:09

ja spis necekal ze je potreba to fakt vyvrtat tak presne,jo je to tak ted to slape paradne,jeste zkusim zitra rano vyssi otacky,po uprave sem si meril z 0-100 ale prejel sem na silnici takovy dve nerovnosti (houpaky) ze sem mislel ze se vznesu :mrgreen: tak y toho bylo nakonec presne 9s,zkusim znova. Je to podstatne lepsi nez kdyz sem tu klapku nemel poradne vybrousenou a podlozku nepresne vyvrtanou z pertinaxu,navic tu vystupni diru sem mel o dost mensi nez 14mm,jak bude cas vyctu adaptace a zkontroluju to,ale jeste neco najezdim,vycetl sem to kdyz to rano chcipalo a na volnobeh to silne ochuzovalo smes takze tam nesel vzduch tak sem to hned upravil
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
Obrázek
Obrázek

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Bullitt » 11.11.2012 22:03

Jak jsem už psal, tak jsem u 2.0 vyzkoušel více průměrů otvoru a vždy delší dobu sledoval chování. Použitelný minimum(kvůli studenému startu, to hlavně když se hned rozjede - je-li otvor malý, otáčky klesnou, po zastavení zase vylezou) je těch 5,5mm-6,0mm, spíše bych se přikláněl k 6,0mm. To postačuje na studený start a otáčky ještě klesají obstojně - ovšem ne ideálně, jak bych si přál. No a s 6,5mm jezdím teď a to už je podle mě moc, otáčky padají už příliš pomalu. Budu se vracet k 6,0mm.
Další podmínka je rovná klapka a odstraněný nádory v sání, jinak chybí vzduch v zátěži(který jinak jde přes ventil). Stejně si myslím, že nahoře trochu vzduch chybí, ovšem lepší kombinaci jsem nenašel. U dvoulitru vyvstávají protichůdné požadavky, které nelze takto jednoduchou úpravou splnit.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004

Uživatelský avatar
Danous
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 24.05.2012 20:57
Bydliště: Železný Brod

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Danous » 16.11.2012 15:13

Bullitt: :palec_nahoru: :perfect:
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 17.11.2012 06:43

Danousi...je tohle aspon o trosku zivejsi nez 1.8? ..ze se ptam ze jo? ..ostre vacky,chip na řj. vyfuk..atd
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Danous
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 24.05.2012 20:57
Bydliště: Železný Brod

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Danous » 17.11.2012 17:09

Noo na to že to mělo v Německu na brzdě přes 150 koní tak ten Ford moc nejede :mrgreen:
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 18.11.2012 15:24

ja jsem ti to rikal...6 valcu je 6 valcu!
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 25.11.2012 06:36

tak zmnena...i 4 valec bez turba umi jed!!! :gott:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Diabolic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 156
Registrován: 29.01.2010 17:03
Bydliště: Brno-venkov

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Diabolic » 25.11.2012 09:23

:D koukam ze po zkusenosti s Danousovym fokem zmenils nazor :perfect:
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti