vyhrivani lambda sondy-problem
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.05.2012 21:01
- Bydliště: dačice-jizni cechy
vyhrivani lambda sondy-problem
mam takovy maly problem,pri vymene vlnovce jsem potreboval odpojit lamda sondu za katem,od te doby sviti kontrolka motoru,diagnostika pise obvod vyhrivani lambda sondy-rada valcu 1,sonda 2.po vymazani po nekolika startech se zas rozsviti kontrolka a stejna zavada.konektor jsem cistil,zkontroloval kabelaz a bez uspechu.
jak bych nejlip zmeril to vyhrivani,jake ma davat hodnoty?nikde jsem nic o tomhle nenasel
jak bych nejlip zmeril to vyhrivani,jake ma davat hodnoty?nikde jsem nic o tomhle nenasel
mondeo kombi mk3 2,0 duratec 2001,komplet predelano na facelift
-
- Test driver
- Příspěvky: 2664
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
čus,
topné tělísko na lambda sondě je tuším na dvou bílých drátech od lambdy a měl by jsi mezi nimi naměřit odpor v jednotkách ohmů, tuším okolo deseti
Mohlo se stát, že jsi s lambdou při demontáži, následné manipulaci, montáži klepnul a tělísko prasklo 
topné tělísko na lambda sondě je tuším na dvou bílých drátech od lambdy a měl by jsi mezi nimi naměřit odpor v jednotkách ohmů, tuším okolo deseti


je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.05.2012 21:01
- Bydliště: dačice-jizni cechy
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
ok zitra promerim a dam vedet,dik
mondeo kombi mk3 2,0 duratec 2001,komplet predelano na facelift
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
taky si zkontroluj pojistku
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.05.2012 21:01
- Bydliště: dačice-jizni cechy
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
ktera by to mela byt?koukal jsem a zdaji se ok,jinak je to mondeo mk3,2,0 duratec
mondeo kombi mk3 2,0 duratec 2001,komplet predelano na facelift
-
- Test driver
- Příspěvky: 2664
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
Pojistka č.37 v pojistkovce u baterie
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.05.2012 21:01
- Bydliště: dačice-jizni cechy
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
tam se zda vse ok.
mondeo kombi mk3 2,0 duratec 2001,komplet predelano na facelift
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.05.2012 21:01
- Bydliště: dačice-jizni cechy
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
tak je mrtva lambda,neukaze zadny odpor,zkousel jsem jinou ta dava 6 ohm
mondeo kombi mk3 2,0 duratec 2001,komplet predelano na facelift
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.05.2012 21:01
- Bydliště: dačice-jizni cechy
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
lambda vymenena a vse ok
mondeo kombi mk3 2,0 duratec 2001,komplet predelano na facelift
-
- Test driver
- Příspěvky: 2664
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
tak to je ou kej 

je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: vyhrivani lambda sondy-problem
Nebudu zbytečně zakládat nové téma a dám to sem. Moje lambda před katem už má svoje nejlepší "sondování" za sebou, rozsah jejího signálu se posunul do rozmezí cca 3mV - 800mV, rychlost kmitání je cca 5x horší než u nové. Jednak je to nejspíš dáno tím, že má naběháno přes 150tis. km, z čehož je posledních skoro 20 tis. na LPG. Dostala taktéž "počoudit" zbytkem petroleje ve válcích, když jsem se s ním marně pokoušel uvolnit zakarbonované pístní kroužky. To jí asi ublížilo nejvíc. Takže pomalu nastává čas na její výměnu. Po zjištění, že za origo bych dal přes 3000,- jsem se snažil sehnat univerzál, nicméně značkovou. V autokelly prodávají defacto to samé jako originál, jen s tím rozdílem, že nemá origo konektor ale šroubovací, vlhkotěsný. Vzhledem k tomu, že je to - stejně jako originál - BOSCH, sedí i barvy vodičů, tudíž i podprůměrně bystrý jedinec by jí neměl přepólovat či jinak blbě zapojit:lol:
Původní konektor jsem vyštípnul, neboť měl špatný kontakt a stávající sonda je připojena pájenými spoji, chráněnými před vlhkostí smrˇšťovací bužírkou. Tudíž mi v tomto případě i daleko více vyhovuje patentovaný uni konektor od fy. BOSCH.
Nerad platím zbytečnou marži, takže jsem si jí podle typového čísla našel na aukru a zakoupil. Krabička s originál příslušenstvím, návodem a samotnou sondou vychází v kelly na 2000,-, na aukru jsem jí pořídil za příjemných 799,-. Byla v aukci vystavena jako jediná, nicméně prodávající mi při osobním kontaktu sdělil, že jich má ještě dost
K samotné výměně přistoupím nejspíš na jaře, po vypuštění stávajícího oleje s aditivem pro uvolňování pístních kroužků, jelikož pálení tohoto aditiva s olejem, pronikajícího vě větší či menší míře do válců nedělá moc dobře svíčkám, tak co teprve lambdě...
Původní konektor jsem vyštípnul, neboť měl špatný kontakt a stávající sonda je připojena pájenými spoji, chráněnými před vlhkostí smrˇšťovací bužírkou. Tudíž mi v tomto případě i daleko více vyhovuje patentovaný uni konektor od fy. BOSCH.
Nerad platím zbytečnou marži, takže jsem si jí podle typového čísla našel na aukru a zakoupil. Krabička s originál příslušenstvím, návodem a samotnou sondou vychází v kelly na 2000,-, na aukru jsem jí pořídil za příjemných 799,-. Byla v aukci vystavena jako jediná, nicméně prodávající mi při osobním kontaktu sdělil, že jich má ještě dost

K samotné výměně přistoupím nejspíš na jaře, po vypuštění stávajícího oleje s aditivem pro uvolňování pístních kroužků, jelikož pálení tohoto aditiva s olejem, pronikajícího vě větší či menší míře do válců nedělá moc dobře svíčkám, tak co teprve lambdě...

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů