Špatné starty

Uživatelský avatar
kekeny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18

Špatné starty

Příspěvek od kekeny » 16.10.2012 13:23

Mám fofo r.v.1999,1.8 benzin,nalitano 198000Km.Auto stojí v garáži nebo venku a ppo první startu chytne a hned chcípne.A to bud okamžitě,nebo začnou kolísat otáčky směrem dolu ,až do okamžiteho zhasnuti motoru.To se opakuje zhruba tak třikrát a pak je vše ok.Za jízdy auto občas cukne,ale otačky nepadaji.V servisu na PC nic nezjištěno,taktež po ručním přeměření /diagnostice/.Dán nový benzinový filtr,vyčištěná nádrž.Už jsem z toho ko.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od stano. » 16.10.2012 13:30

Trha to okolo 1600 otacok, pri prudsom pridani plynu?
Ake su tam sviecky? Kable? VN cievka je ok, nie je prasknuta? Treba ju vymontovat a pozriet tak. Hlavne odspodu.

Este by som vytiahol snimac otacok klukoveho hriadela a vycistil ho od pilin, ktore su na nom.

Uživatelský avatar
kekeny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od kekeny » 16.10.2012 13:36

Trhá to spiš při ubrání plynu v otáčkách od 1000 do 2500 ot.Kabely,svíčkym,cívka vše ok,přeměřeno a odzkoušeno z jineho fofo.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od stano. » 16.10.2012 14:12

Potom to tipnem na volnobezny ventil. Zhodit, vycistit, pripadne vyskusat iny. Ak pomoze, tak vymenit za novy. Vycistenie je len na par tyzdnov/mesiacov. A nepomoze uplne.

Ten snimac klukoveho hriadela vycisti aj tak. Je spredu motora, pri zotrvacniku. Ako stojis pred autom, tak je napravo hned vedla katalyzatora. Blbo ide von srob, ktory ho drzi. Je to torx, velkost si nepamatam. Ja som pouzil ohnuty torx kluc. Je to ako obycajny ohnuty imbusak, len to ma torx hlavu. Mal som jeden z Avid cyklo brzdy.

Uživatelský avatar
kekeny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od kekeny » 19.10.2012 13:26

Prošel jsem podtlakové hadice a vše ok.Ted se chystam na volnoběžný ventil,ale je tam ze shora naprd opřístup.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od vitr73 » 20.10.2012 09:10

dobre vycisteny ventil mne funguje uz rok a pul...a to pry byl uz jednou kdysi cistenej
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od stano. » 20.10.2012 09:15

Ja som ho vycistil, aj premastil. A stale sa zasekaval :(

Uživatelský avatar
kekeny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od kekeny » 20.10.2012 20:51

No já ho před 4 roky měnil.Dnes jsem se k tomu pokoušel dostat,ale neni čas,asi to v týdnu odvezu někam na opravu,nebo to hodim ze skaly a bude.

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od Bullitt » 21.10.2012 16:04

A čerpadlo natlačí benzín po zapnutí zapalování(je to slyšet)? Můžeš taky před startem zkusit zapnout a vypnout tak 3x zapalování, aby to opravdu natlakovalo. Případně pak změřit tlak paliva na liště.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004

Uživatelský avatar
kekeny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od kekeny » 22.10.2012 14:28

Tlak paliva měřili v servisu a ok,čerpadlo bylo venku taky ok.diagnostika nic neukazuje.Tak zbyva volnoběžny ventil,mohl by se přidirat,nebi zustat přilepeny.Taky mě napadlo to čidlo polohy klikovky.\uvidim,ale začina do toho padat dost peněz.Kdyby to nejelo vubec,tak se zavada hledá lip.

Uživatelský avatar
kekeny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od kekeny » 22.10.2012 14:31

3koda ,že je to k fokimu odmně tak daleko.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od vitr73 » 22.10.2012 14:46

jestli diagnostika nic neukazala tak je to urcite volnobeznej ventil...asi opravdu zustava vyset zavrenej...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
kekeny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od kekeny » 22.10.2012 18:40

Diagnostika nic neukazala ani při špatném startování ani potom.

Uživatelský avatar
kekeny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od kekeny » 12.11.2012 11:45

Tak mě došla trpělivost a skončilo fofo v servisu.Diagnostika ok,vše přeměřeno,take vše ok.Nakonec byl praskly vlnovec na vyfuku a špatný termostat,otvíral pozdě.Tyden po opravě a vše zatim OK.

Uživatelský avatar
Diabolic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 156
Registrován: 29.01.2010 17:03
Bydliště: Brno-venkov

Re: Špatné straty po odstavení auta

Příspěvek od Diabolic » 13.11.2012 11:39

Nevim jak moc by s tim tyhle veci souviselu ale taky se trochu oteplilo,neudelalo to kdyz bylo chladnej,me se pred tydnem stalo to stejny 2 dny po sobe,vazne pomohlo vycisteni voln. ventilu,pripominam ale ze tam ma podlozku a jeste sem zvetsoval diru,kazdopadne slo tam malo vzduchu to vim jiste,tak aby se to nevratilo;-)
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů