Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.10.2012 17:26
- Bydliště: Rožnov pod Rahoštěm
Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Prosím o radu. Odešel mi pravý velký silentblok motoru, auto strašně při studeném motoru vibrovalo. Koupil jsem nový, ale v jiném provedení. Starý silenblok byl přišroubovaný na takové železné trojcípé výztuze, která byla třemi šrouby přichycena do karosérie a nový má vlastní dvě oka na přišroubování. Silentblok vyměněn, vibrace jsou pryč, ale jde mi o to, jestli se něměl starý silenblok z oné železné výztuhy vyšroubovat a výztuha vložit ještě pod nový silentbolk, který teď drží vlastně jenom ve dvou dírách a třetí díra pod nádobkou chladící kapaliny zůstala prázdná. Pokud by tam výztuha zpátky být neměla a přece bych ji tam dal, tak by motor byl zhruba o 4mm (o sílu materiálu výztuhy) na straně silentbloku přizvednutý. Ale teď mám zase strach, jestli tam měla být a není, aby se mi nový silentblok neurval, když drží jenom na dvou dírách. Prosím kohokoliv o radu. Díky moc za odpovědi.
1 fotka - starý silenblok na autě
2 fotka - nový silentblok
3 fotka - vymontovaný starý slilentblok i s výztuhou
1 fotka - starý silenblok na autě
2 fotka - nový silentblok
3 fotka - vymontovaný starý slilentblok i s výztuhou
Ford fokus combi 1.8 tddi 66kwh rok 1999
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Nech to tak jak to máš teď,mám to taky tak.(už z fabriky)
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- pzi
- Test driver
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 31.10.2009 20:39
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
To je silenblok na naftu co jsi tam dal,proto je jiný
měl by vydržet větší vybrace a váhu motoru.

C max 1.8 flexifuel titanium
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Podle podpisu má naftu....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.10.2012 17:26
- Bydliště: Rožnov pod Rahoštěm
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Ale vždyť já mám naftu, tak ten původní byl naftový a byl uchycen na třech bodech. Přijde mi, že kdybych ten nový přišrouboval přes tu starou výztuhu, že by měl daleko lepší držení. Takhle je nový silenblok přišroubován na dvě díry v plechu, který podle mě není ani nijak vyztužen?!pzi píše:To je silenblok na naftu co jsi tam dal,proto je jinýměl by vydržet větší vybrace a váhu motoru.

Ford fokus combi 1.8 tddi 66kwh rok 1999
- pzi
- Test driver
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 31.10.2009 20:39
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Neboj ten plech to vydrží, nevím kdo jak manipuloval s autem předtím, ale dost praskaly, tak mohl někdo šetřit a dal tam z benzína ta ten to nevydržel. jestli ho máš od začátku tak je to prvně co jsem to viděl.
C max 1.8 flexifuel titanium
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.10.2012 17:26
- Bydliště: Rožnov pod Rahoštěm
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Auto mám teprve tři roky, ale třetí díra (nyní prázdná) pod nádobkou na chladící kapalinu (je vidět i na druhé fotce v prvním příspěvku), je určitě originál. Sám jsem při koupi silentbloku byl na pochybách, protože podle WINU mi ve Fordu ukazovali přesně takový, který mi odešel. Měl se jenom přešroubovat do té výztuhy, ze spodu výztuhy velká samosvorná matice (viz nové foto). Ale za něj chtěli ve FORDU přes čtyři tisíce a všude mimo FORD mi nabízeli právě tehle na dvě díry bez výztuhy, který jsem nakonec taky koupil (FEBI - 950 kč). Rozteče pasovaly, vibrace jsou pryč, jen zůstává ta nejistota, jestli jsem ho měl vypodložit tou výztuhou nebo něměl. Čas ukážepzi píše:Neboj ten plech to vydrží, nevím kdo jak manipuloval s autem předtím, ale dost praskaly, tak mohl někdo šetřit a dal tam z benzína ta ten to nevydržel. jestli ho máš od začátku tak je to prvně co jsem to viděl.

Ford fokus combi 1.8 tddi 66kwh rok 1999
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Nedělej z toho vědu
. Starší modely měly ten co jsi vyndal,novější ten co jsi tam dal. Na kolegově TDDi ´99 byl ten co jsi tam měl původně,na mém TDCi ´02 je ten co tam máš teď. Zajímavý je,že nevyužitá díra pod náržkou je zachována.

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- pzi
- Test driver
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 31.10.2009 20:39
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Ten na dvě díry je odlitek, větší pevnost, takže se neboj, na kastli jsou díry 3 od výroby bez rozdílu motorizace
Jinak rozebíral jsem 98 i 99 tam byly nověší typy, takže to vidím prvně.

C max 1.8 flexifuel titanium
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.10.2012 17:26
- Bydliště: Rožnov pod Rahoštěm
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Chlapi, díky Vám oběma za odpovědi, trošku jste mě uklidnili, nechávám to teda tak, snad někdy neuvidím motor ve zpětném zrcátku
. Ještě jednou díky, mějte se 


Ford fokus combi 1.8 tddi 66kwh rok 1999
- pzi
- Test driver
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 31.10.2009 20:39
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Většinou se utrhnou šrouby, když dojde ke kolizi.
C max 1.8 flexifuel titanium
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.10.2012 17:26
- Bydliště: Rožnov pod Rahoštěm
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
No teď už jsem úplně klidný!! 

Ford fokus combi 1.8 tddi 66kwh rok 1999
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13433
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
...a neuvidíš ho v zrcátku, ale navštíví Tě v kabině.
Nééé nic se neboj, bude to v poho.

Nééé nic se neboj, bude to v poho.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Zdravim,da se nejak bezpecne urcit ze je ten silentblok v haji? Mam vibrace pri studenym motoru a pri prujezdu treba vlny na silnici jak se auto zhoupne citim presne ten pohyb na karoserii.Koukal sem na nej,v pozici jak je je ta bublina nafoukla,nikde z nej kapalina netece.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.10.2012 17:26
- Bydliště: Rožnov pod Rahoštěm
Re: Výměna silentbloku (hydroložiska) motoru
Já jsem se trápil vibracemi 2 roky. Spíše dvě zimy a chladnější jarní a podzimní rána. V létě nebo při zahřátém motoru byl klid. Stejně jak popisuješ, každé zhoupnutí auta ještě zintenzivnilo vibrace a hučení auta, až mi ten zvuk lezl vždy až do hlavy a byl jsem nepříčetný. Silentblok jsem vždy vylučoval, protože nelogicky vibrace za chladného rána ustaly, až když se motor trošku zahřál, ale musel jsem zastavit, vypnout motor a třeba po deseti minutách znovu nastartovat, teprve potom ustaly nebo skoro ustaly. Ale pokud jsem jel ráno třeba i deset kilometrů (motor už na provozní teplotě) bez zastavení motoru, tak vibrace nepřestávaly. Proto mě každý od silentbloku odrazoval. Až dokud jsem minulý týden nenarazil na tomto foru na příspěvek od MartinaXPV (kterému bych tímto rád poděkoval), který popisoval naprosto stejné chování auta s vibracemi, jako jsem měl já a vyřešil to právě výměnou onoho pravého silentbloku (hydroložiska) motoru http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 9&start=30 (třetí stránka - poslední příspěvek dole). Tak jsem neváhal, vyměnil a mám prakticky nové auto. Vibrace pryč, neskutečný klid a konečně si můžu při chladném ránu užít cestu do práce bez nervů!!!Noah píše:Zdravim,da se nejak bezpecne urcit ze je ten silentblok v haji? Mam vibrace pri studenym motoru a pri prujezdu treba vlny na silnici jak se auto zhoupne citim presne ten pohyb na karoserii.Koukal sem na nej,v pozici jak je je ta bublina nafoukla,nikde z nej kapalina netece.


Ford fokus combi 1.8 tddi 66kwh rok 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů