Počítám zda se mi vyplatí koupit ojetý S-Max s motorem 1.8TDCI 92KW (motor by měl být totožný jako v Mondeu, proto se ptám tady). Počítám, že bude mít najeto asi 130-150 tis. km a vychází mi to, že než si našetřím na jiné auto, tak bude mít tohle cca 220tis. km. Potřeboval bych vědět co do těch 220tis. km na týhle motorizaci zpravidla odchází (mimo běžný servis) nebo je velká pravděpodobnost toho, že se bude muset měnit.
Něco jsem načetl vláknech o focusu, kam se dává tenhle motor taky, ale nevím jestli ty samé věci taky odcházejí na Mondeu/Smaxu a jestli platí stejné ceny oprav:
- vstřikyTDCI (repase 20tis. Kč? )
- naftové čerpadlo (repase 12tis. Kč ?)
- spojka+setrvačník (25tis. Kč)
- turbo ??
Co dál ? Prosím doplňte - opravte. Díky
Náklady na provoz 1.8 TDCI 92KW (Mondeo/S-max 2007 - 2010)
- silverine
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Východní Čechy
Náklady na provoz 1.8 TDCI 92KW (Mondeo/S-max 2007 - 2010)
Focus 1.4 Combi 2002 stříbrňák | papírová vložka vzduchového filtru, kazeťák 5000 RDS, čtrnáctky plecháče, mašlička na anténě



- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Náklady na provoz 1.8 TDCI 92KW (Mondeo/S-max 2007 - 2010)
Spojka a setrvák ano to je známá kratší životnost,ale vstřiky ani čerpadlo nemyslím životnost bude mnohem delší samozřejmě že u ojetiny je to loterie záleží na původu vozu a předchozím majiteli.
Spíš bych počítal s tlumiči a brzdami kotouče desky možná i ložiska kol.
Těch stočenejch S-Maxů tady bude plná republika ty už mají těch 200 dávno za sebou.
Spíš bych počítal s tlumiči a brzdami kotouče desky možná i ložiska kol.
Těch stočenejch S-Maxů tady bude plná republika ty už mají těch 200 dávno za sebou.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti