Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Známej má Mondeo 1,8 už má sto tisíc za sebou
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
ja som o LPG debatoval aj v servise u Koiša, vraveli ze tam mali na servis Focus z Nemecka s tovarenskym LPG, tolko veci sa tam servisuje naviac/inak ako normalne, že to ani všetko nevedeli urobiť. Hlavne asi vôle ventilov treba kontrolovať, čo ja viem..
...nechal som to plávat...
...nechal som to plávat...
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18.08.2011 21:53
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
JA MÁM 1.8 A JEZDI NA E85 MYSLÍM ŽE TO BYL DOBRÝ KUP ALE TA SPOTŘEBA....
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
FlexiFuel? V tom nevidim zmysel, dhare palivo a slaba infrastuktura.
Holt tu nie sme vo Svedsku, kde to palia z dreva tusim...
Ja som sa uz rozhodol pre LPG Teleflex, teraz v akcii za 1089 €.
Najprv servis po 100k a nasledne prestavba u PST, s.r.o. vo Zvolene.
Ceny paliv su na ceste k nebesam, LPG je v Nemecku oslobodene od spotrebnej dane min. do 2017.
Holt tu nie sme vo Svedsku, kde to palia z dreva tusim...
Ja som sa uz rozhodol pre LPG Teleflex, teraz v akcii za 1089 €.
Najprv servis po 100k a nasledne prestavba u PST, s.r.o. vo Zvolene.
Ceny paliv su na ceste k nebesam, LPG je v Nemecku oslobodene od spotrebnej dane min. do 2017.
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
ten znamy ma aj FlashLube?tomason píše:Známej má Mondeo 1,8 už má sto tisíc za sebou
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ahoj, mam tiez origo LPG a v szilcar BA vraveli, ze s tym nie je problem, ze takych par servisuju, iba na ventily treba davat pozor. Spolieham sa na to, ze to ma zosilenu flexifuel hlavu s ventilmi. Nad flashlube som rozmyslal ale ked som si nastudoval princip a problematiku zaklepanych ventilov, tak pochybujem, ze to moze nejak pomoct.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
ak mas FF hlavu valcov, tak by si mal byt vklude. Kolko ti to zere LPG?
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Spotrebu mam v podpise, priemer je 9,1. Zalezi aj od kvality plynu. Mam pocit, ze je uplne jedno akym stylom jazdim.... ked sa velmi snazim tak 8-9 .. ked mi to je jedno tak 9-9,5 a na agresivnu jazdu aj tak prepnem na benzin. Vo vysledku ho uz nejak nesetrim a spotreba cca 9.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
z toho ako to spritmonitor pocita mi vychadza, ze ako jazdu na LPG ti zapocita aj km co si isiel na benzin a naopak... preto mas obe spotreby v skutocnosti vyssie ako tie vypocitane priemerne, jedine co sedi su naklady primerne / 100 km, lebo tam to zrata vsetko dokopy asi...
ale inak s 9 ~ 9,5 LPG/100 sa da zit, no ja mam zatial 11 LPG/100
ale inak s 9 ~ 9,5 LPG/100 sa da zit, no ja mam zatial 11 LPG/100

-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Nie je to tak. Ja si do spritmonitora zapisujem vlastny najazd za jednu nadrz, nie nim vypocitanu. Cize ked prepnem na benzin tak si tie km odratam a zapisem skutocne prejdene na LPG. A kedze mi na plyn prepina uz priblizne po prvych 200m jazdy (dokonca aj dnes ked boli 4°C), tak su +-2km prejdene na benzin irelevantne. Podla mna to teda ratam najobjektivnejsie ako sa da.
Spotrebu na benzine neratam, sluzi mi iba ako rozratanie nakladov na 1km.
A hodnota je vyssia, pretoze nejazdim prisne na LPG, ale kludne aj 50-100km na benzin. Pri 100 oktane je to nad 4tis ot/min v skutku rozdiel
Spotrebu na benzine neratam, sluzi mi iba ako rozratanie nakladov na 1km.
A hodnota je vyssia, pretoze nejazdim prisne na LPG, ale kludne aj 50-100km na benzin. Pri 100 oktane je to nad 4tis ot/min v skutku rozdiel

______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
aha..
tak to je super, lebo presne tak som to vcera spravil aj ja
, nahodil som si udaje o LPG aj do spritmonitora, spotreby.cz mi nejako nevyhovuje, uz som si zvykol na spritmonitor
..ale zacal som si viest aj obycajnu excel tabulku a v tom budem pokracovat, tam mam k svojim datam plny pristup.. takze som zatial o cca 2 ligtre nad tvojou spotrebou
Ako jazdis?
Moje udaje su za 2500 km vacsinou dialnice a aj dialnicnym tempom 110-130km, prevaha 130
tak to je super, lebo presne tak som to vcera spravil aj ja


..ale zacal som si viest aj obycajnu excel tabulku a v tom budem pokracovat, tam mam k svojim datam plny pristup.. takze som zatial o cca 2 ligtre nad tvojou spotrebou
Ako jazdis?
Moje udaje su za 2500 km vacsinou dialnice a aj dialnicnym tempom 110-130km, prevaha 130
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Klasika do prace je bud 20km dialnica + 5km posuvacky 2.-3. stupen (spotreba 9-9,5) alebo mimomesto 15km (cca tachometricky 100, dedina cca 65km/h na 5.) a potom 3 semaforove zapchy cez centrum BA a to je spotreba tiez cca 9-9,5. Najmenej som dosiahol, ked som nacerpal plnku a siel som celych 400km naraz, cesta 1. - 3. triedy, mimo mesto 110, dediny 50 (4.), to mi vysla 7,7, so starym focusom 1.6 som dal pri rovnakom style cca 5,7. Maximum zatial 10 a to som siel z BA dialnicou az do Popradu tachometricky 140 km/h s par vyletmi na 160, Donovaly som siel na benzine
Celkovo styl skor predvidavy ako pomaly, takze ked vidim uz 2 auta dopredu brzdu tak mam momente nohu z plynu, pripadne ked uz vidim, ze spomaluju tak rovno 4. a brzdim motorom.
Ten 2.0 je neskutocne pruzny motor oproti 1.6, radim v cca 2200 ked zrychlujem pozvolna, ked normalne tak cca 2500 a viac
Ak jazdis vacsinou dialnice cca 130 tak si myslim, ze to je normalna spotreba. 1.8 ma tusim aj kratsi prevod oproti 2.0 takze mozno kvoli vyssim otackam je spotreba vyssia resp. rovnaka.
BTW mas toroid nadrz? Kupoval si lepiacu sadu?

Ten 2.0 je neskutocne pruzny motor oproti 1.6, radim v cca 2200 ked zrychlujem pozvolna, ked normalne tak cca 2500 a viac
Ak jazdis vacsinou dialnice cca 130 tak si myslim, ze to je normalna spotreba. 1.8 ma tusim aj kratsi prevod oproti 2.0 takze mozno kvoli vyssim otackam je spotreba vyssia resp. rovnaka.
BTW mas toroid nadrz? Kupoval si lepiacu sadu?
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
...tak to som o liter vyssie aj bez vyletov do oblasti 160km/h...
...pripadne presuny okreskami a v meste tiez jazdim predvidavo/usporne.
Dik za info.
Ano mam toroid 51 litrov, sadol tam ako rit na serbel
Ano kupoval som SLIME opravnu sadu, ktora zase sadla do tej bocnej kapsy v tapacirungu kufra v kombiku... este tam vosli aj rukavice a vysuvna rezacka.
Dojazd na plnu cca 380km

...pripadne presuny okreskami a v meste tiez jazdim predvidavo/usporne.
Dik za info.

Ano mam toroid 51 litrov, sadol tam ako rit na serbel
Ano kupoval som SLIME opravnu sadu, ktora zase sadla do tej bocnej kapsy v tapacirungu kufra v kombiku... este tam vosli aj rukavice a vysuvna rezacka.
Dojazd na plnu cca 380km
Naposledy upravil(a) bee dne 21.09.2012 21:11, celkem upraveno 1 x.
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Zalezi asi aj od kvality LPG. Kde tankujes? Ja som zacal so Slovnaftom, potom som skusil OMV, zdalo sa mi, ze lepsie taha. Teraz som skusil zase Slovnaft a dnes po dalsom tankovani 8,9 ale bez klimy. Ta mi robi zrejme dost, lebo volnobeh mam na LPG 0,9 a s klimou 1,7 ...
BTW hrdlo z nadrze mas vyvedene do narazniku?
BTW hrdlo z nadrze mas vyvedene do narazniku?
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
na SK tankujem Slovnaft Auto Eco Plyn, v Rakusku BP Autogas, IQ Diskont Autogas, v Nemecku SHELL Autogas, ARAL Autogas alebo to co je prave po ceste/dialnici...
hej, hrdlo/ventil mam v narazniku za pravym zadnym kolesom, krytka cierny plast
Musim uznat ze nemci maju tie tankovacie armatury/ventily lepsie vymyslene...najprv sa pistol nasrobuje az potom sa stlaci a zaaretuje
nehrozi ze niekomu kvap. LPG postrieka ruky ako sa uz aj mne stalo
hej, hrdlo/ventil mam v narazniku za pravym zadnym kolesom, krytka cierny plast
Musim uznat ze nemci maju tie tankovacie armatury/ventily lepsie vymyslene...najprv sa pistol nasrobuje az potom sa stlaci a zaaretuje

nehrozi ze niekomu kvap. LPG postrieka ruky ako sa uz aj mne stalo

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů