poradte!!!zhasina motor
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Blue
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Ahoj všetkým!
Môj problém sa čiastočne vyriešil. Výmena čidla otáčok pomohla, fofo už neskapíňa. Avšak väčší problém je v tom, že kľukový hriadeľ má vôľu 7 mm, čo sa bude musieť dať opraviť. Príliš sa v tom nevyznám, avšak podľa mechanika môže nastať prípad, že kvôli oprave bude musieť ísť motor z auta von.
Mali ste niekto podobný problém?
Môj problém sa čiastočne vyriešil. Výmena čidla otáčok pomohla, fofo už neskapíňa. Avšak väčší problém je v tom, že kľukový hriadeľ má vôľu 7 mm, čo sa bude musieť dať opraviť. Príliš sa v tom nevyznám, avšak podľa mechanika môže nastať prípad, že kvôli oprave bude musieť ísť motor z auta von.

Mali ste niekto podobný problém?
- Jarek83
- Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Breclav
Mě se to taky stalo. Večer jsem přijel domů všechno v poho. Ráno se chystám odjet, ale nenastartoval jsem. Benzínu jsem měl dost.....Říkám si a sakra....Auto jsem měl cca měsíc. Tak jsem zkotroloval pojistku co je na palilové čerpadlo stav= Ok. Tak jsem odpojil čerpadlo od napájení a proměřil napětí na konektoru = Ok. Tak poslední možnost čerpadlo. Tak jsem sjel na kole do města a koupil hadice abych si čerpadlo vyzkoušel mimo auto. Připojil všechno jak má být a spustil...Z čerpadla se linuly divné zvuky, tak jsem to raději odpojil a zkusil připojit znovu.....a to samé. Tak mi bylo jasný, že jej můžu vyhodit a koupit nové....Nedalo mi to a zkusil jsem jej násilně rozdělat.... Zjištění: zadrhávaly se lopatky čerpadla.. Důvod neznámý
Ford Focus Combi, 1,6 16V, 74kW - ZETEC-S - r.99, zelená metalíza / <br>
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
a co mas za motor ?Blue píše:Ahoj všetkým!
Môj problém sa čiastočne vyriešil. Výmena čidla otáčok pomohla, fofo už neskapíňa. Avšak väčší problém je v tom, že kľukový hriadeľ má vôľu 7 mm, čo sa bude musieť dať opraviť. Príliš sa v tom nevyznám, avšak podľa mechanika môže nastať prípad, že kvôli oprave bude musieť ísť motor z auta von.![]()
Mali ste niekto podobný problém?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Blue
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Motor je 1.6 16 V Z-TEC, 74 kw, r. v. 1999. Nabehané ma cca 160 000 km.foki píše:a co mas za motor ?Blue píše:Ahoj všetkým!
Môj problém sa čiastočne vyriešil. Výmena čidla otáčok pomohla, fofo už neskapíňa. Avšak väčší problém je v tom, že kľukový hriadeľ má vôľu 7 mm, čo sa bude musieť dať opraviť. Príliš sa v tom nevyznám, avšak podľa mechanika môže nastať prípad, že kvôli oprave bude musieť ísť motor z auta von.![]()
Mali ste niekto podobný problém?
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
2 Blue: co kdyby jsi si udělal pořádný popis, jako mají ostatní?





FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
no já myslím, že minutku by jsi snad našel, ne? 

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Blue
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Podpis mám spravený.Skubi píše:no já myslím, že minutku by jsi snad našel, ne?

Ford Focus, 1.6 16 V ZETEC-S, Karibic blue
Auto je ako ľudské telo. Ak mu dodáme kvalitnú stravu a pravidelne ho precvičíme, odmení sa nám pružnosťou a vitálnosťou. To je však možné iba vtedy, ak sa s ním podelíme o našu dušu a vdýchneme mu život. MM
Auto je ako ľudské telo. Ak mu dodáme kvalitnú stravu a pravidelne ho precvičíme, odmení sa nám pružnosťou a vitálnosťou. To je však možné iba vtedy, ak sa s ním podelíme o našu dušu a vdýchneme mu život. MM
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
no vidíš, ještě si doplň barvu a bude to tip top





FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Blue
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Farbu sa mi zatiaľ nepodarilo presne určiť, keďže v žiadnom vzorkovníku som také číslo nenašiel. Ale je to podobná farba, ako má Foki. Na fotečke je to ako-tak vidieť.Skubi píše:no vidíš, ještě si doplň barvu a bude to tip top![]()
![]()
![]()

Ford Focus, 1.6 16 V ZETEC-S, Karibic blue
Auto je ako ľudské telo. Ak mu dodáme kvalitnú stravu a pravidelne ho precvičíme, odmení sa nám pružnosťou a vitálnosťou. To je však možné iba vtedy, ak sa s ním podelíme o našu dušu a vdýchneme mu život. MM
Auto je ako ľudské telo. Ak mu dodáme kvalitnú stravu a pravidelne ho precvičíme, odmení sa nám pružnosťou a vitálnosťou. To je však možné iba vtedy, ak sa s ním podelíme o našu dušu a vdýchneme mu život. MM
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
takhle to vypadá na krásnou modrou




FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- LuboMCML
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
zhasina motor
To Blue:
Uz jsem o tom psal 7.3.2007:
Meho FF 1,6i 16V, Trend Champion, hatchback, r.v12/2000 mam teprve od 15.unora. Zjistil jsem popsanou zavadu taky (skapina motor v pravotocive zatacce a po zarazeni nautralu). Sel jsem na diagnostiku do BOSCH servisu, protoze to mam najbliz. A tam diagnostika vypsala jedinou zavadu: P0320 - Signal otacek/vztaznych znacek. Porucha funkce. Kdyz sel technik po pricine objevil, ze pod cidlem snimace otacek je podlozka tl. cca 4 mm (mate ji taky?) a take velkou axialni vuly na klikovym hrideli - cca 5 mm (misto predepsanych 0.05-0.2 mm). Lozisko bylo v haji.
Protoze jsem ho chtel reklamovat, navstivil jsem i FORD-servis. (Ten na me naklady vyskolil technika, protoze ho nechal pricinu odznova zkoumat a 2 hodiny prace jsem zacvakal.)
Vybaveni reklamace u prodejce = vymena motora tehoz typu a roku vyroby, protoze neni pry mozna vymena vadneho axialniho loziska. Fofik zatim jede.
Uz jsem o tom psal 7.3.2007:
Meho FF 1,6i 16V, Trend Champion, hatchback, r.v12/2000 mam teprve od 15.unora. Zjistil jsem popsanou zavadu taky (skapina motor v pravotocive zatacce a po zarazeni nautralu). Sel jsem na diagnostiku do BOSCH servisu, protoze to mam najbliz. A tam diagnostika vypsala jedinou zavadu: P0320 - Signal otacek/vztaznych znacek. Porucha funkce. Kdyz sel technik po pricine objevil, ze pod cidlem snimace otacek je podlozka tl. cca 4 mm (mate ji taky?) a take velkou axialni vuly na klikovym hrideli - cca 5 mm (misto predepsanych 0.05-0.2 mm). Lozisko bylo v haji.
Protoze jsem ho chtel reklamovat, navstivil jsem i FORD-servis. (Ten na me naklady vyskolil technika, protoze ho nechal pricinu odznova zkoumat a 2 hodiny prace jsem zacvakal.)
Vybaveni reklamace u prodejce = vymena motora tehoz typu a roku vyroby, protoze neni pry mozna vymena vadneho axialniho loziska. Fofik zatim jede.
Focus, 1,6i 16V, 74 kW, hatchback, 5 dv., r.v. 12/2000, Trend Champion
- Blue
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: zhasina motor
No tak to si ma veľmi nepotešil.LuboMCML píše:To Blue:
Uz jsem o tom psal 7.3.2007:
Meho FF 1,6i 16V, Trend Champion, hatchback, r.v12/2000 mam teprve od 15.unora. Zjistil jsem popsanou zavadu taky (skapina motor v pravotocive zatacce a po zarazeni nautralu). Sel jsem na diagnostiku do BOSCH servisu, protoze to mam najbliz. A tam diagnostika vypsala jedinou zavadu: P0320 - Signal otacek/vztaznych znacek. Porucha funkce. Kdyz sel technik po pricine objevil, ze pod cidlem snimace otacek je podlozka tl. cca 4 mm (mate ji taky?) a take velkou axialni vuly na klikovym hrideli - cca 5 mm (misto predepsanych 0.05-0.2 mm). Lozisko bylo v haji.
Protoze jsem ho chtel reklamovat, navstivil jsem i FORD-servis. (Ten na me naklady vyskolil technika, protoze ho nechal pricinu odznova zkoumat a 2 hodiny prace jsem zacvakal.)
Vybaveni reklamace u prodejce = vymena motora tehoz typu a roku vyroby, protoze neni pry mozna vymena vadneho axialniho loziska. Fofik zatim jede.


Ford Focus, 1.6 16 V ZETEC-S, Karibic blue
Auto je ako ľudské telo. Ak mu dodáme kvalitnú stravu a pravidelne ho precvičíme, odmení sa nám pružnosťou a vitálnosťou. To je však možné iba vtedy, ak sa s ním podelíme o našu dušu a vdýchneme mu život. MM
Auto je ako ľudské telo. Ak mu dodáme kvalitnú stravu a pravidelne ho precvičíme, odmení sa nám pružnosťou a vitálnosťou. To je však možné iba vtedy, ak sa s ním podelíme o našu dušu a vdýchneme mu život. MM
- LuboMCML
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Zhasina motor
To Blue:
Ani ja som nebol poteseny, ked som sa to dozvedel. Prehladali sme internet, ale axialne lozisko ako nahradny diel jednoducho nie je. Je treba vymenit polomotor (Fordov odhad: cca 90 tis. vratane prace), alebo kupit buracku a vybrat z nej motor. Este jedna moznost ma napada, ale neviem ci je realna: vyrobit to axialne lozisko. Nie je to nejaka seriova vyrobna vada ?
Ani ja som nebol poteseny, ked som sa to dozvedel. Prehladali sme internet, ale axialne lozisko ako nahradny diel jednoducho nie je. Je treba vymenit polomotor (Fordov odhad: cca 90 tis. vratane prace), alebo kupit buracku a vybrat z nej motor. Este jedna moznost ma napada, ale neviem ci je realna: vyrobit to axialne lozisko. Nie je to nejaka seriova vyrobna vada ?
Focus, 1,6i 16V, 74 kW, hatchback, 5 dv., r.v. 12/2000, Trend Champion
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti