Při řazení neklesají otáčky
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
tak mozne to je...mame tu s jednim 2litrem taky trosku problem...po uprave se chova paradne..akorad od 4-4500 otacek straci dost dech...a taky na to nemuzem prijit no
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 04.09.2012 14:42, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Při řazení neklesají otáčky
Já jsem otočenou klapku dal zase zpátky,tak jak má bejt. Jelikož kolem 4000-5000,jsem tam měl díru.
Až zase na podlaze,začala reagovat.
Něco tam ten vzduch brzdilo,asi spodek toho výstupku.
Asi bude fakt nejlepší ta rovná.
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Až zase na podlaze,začala reagovat.
Něco tam ten vzduch brzdilo,asi spodek toho výstupku.
Asi bude fakt nejlepší ta rovná.

http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Při řazení neklesají otáčky
Ja nechapem cely tento problem. Ak bolo auto nove, toto podla mna robit nemohlo. Take nieco by asi z fabriky nepustili a ludia by to nekupovali. Az po rokoch zacali otacky pri radeni vyskakovat. Aj som rozmyslal, ci to nie je sposobene "odchylkou"/starnutim nejakej suciastky, cidla, senzoru. Ale to by na to niekto urcite prisiel. A ked odpojim snimac rychlosti z prevodovky, tak zrazu padaju otacky hned. Som z toho na nervy
Klapku nechcem skusat. Zatah cez 4000ot/min potrebujem pri predbiehani. A predsa z tovarne vysla tak, ako je namontovana teraz.
Idem skusit prehodit volnobezny ventil z druheho FoFo (1.4 po FL). Na mojej 1.8 je bez napatia jemne pootvoreny, na druhom je uplne zatvoreny. A ma samozrejme iny tvar.
Sviecky nove. Vaha vycistena. Vstreky a cerpadlo OK. Lambda a cely vyfuk ma nieco vyse roka. Teplota motora neblbne. Klapka vycistena. Potenciometer klapky tiez. Asi uz len ten volnobezny, ine ma fakt nenapada.

Klapku nechcem skusat. Zatah cez 4000ot/min potrebujem pri predbiehani. A predsa z tovarne vysla tak, ako je namontovana teraz.
Idem skusit prehodit volnobezny ventil z druheho FoFo (1.4 po FL). Na mojej 1.8 je bez napatia jemne pootvoreny, na druhom je uplne zatvoreny. A ma samozrejme iny tvar.
Sviecky nove. Vaha vycistena. Vstreky a cerpadlo OK. Lambda a cely vyfuk ma nieco vyse roka. Teplota motora neblbne. Klapka vycistena. Potenciometer klapky tiez. Asi uz len ten volnobezny, ine ma fakt nenapada.
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
Kdo s tim ma problem a je ochoten se za mnou stavit u Kladna, pisnete mi. Mrknul bych na to diagnostikou. Dost by me zajimalo v cem muze byt zakopany pes.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
jj..Petulaku...rovna je rovna...vyzkouseno. ale jak rikam..upravoval jsem kamosum 1.8ky a jedou vsechny v pohode....ale ten 2litr ma diru od zhruba 4 tisic a nenapada mne proc...pritom ten druhej upravenej 2litr se chova naprosto normalne...nechapu
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
podle mne to musi delat degradace programu a nebo cele jednotky...kdyz na novem to nedelalo...a vymena cehokoliv v podstate dnes nepomaha a nebo jen na chvilku
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
Co to ?vitr73 píše:...degradace programu ..

Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
no nic jineho mne uz nenapada...co mne napadlo a nebo jsem vypozoroval na diagnotice tak jsem vymenil a vse mozne vyzkousel...a v podstate bez uspechu...az tahle uprava z toho udelala konecne auto co posloucha plynovaj pedal.. 

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Při řazení neklesají otáčky
vitr73: Ten prepad cez 4000 ot/min je len na 2.0, ci aj na 1.8? Skusali ste menit aj volnobezny ventil predpokladam...
Este co mna napadlo. Ze dnes sa vyrabaju nahradne suciastky (cidla, senzory) s trochu inymi parametrami ako v case produkcie tych aut.
Alebo stale maju urcity rozptyl. A ako auto zislo z vyrobnej linky islo na ten maly testovaci okruh a potom sa nejako upravila este vo fabrike riadiaca jednotka, mapy/udaje v nej, aby vsetko k sebe pasovalo a auto sa spravalo ako ma. A potom ako sa postupne tie suciastky vymienali sa to rozosralo.
No preco tie sproste otacky pri vyradeni cidla rychlosti padaju v okamihu?
Este co mna napadlo. Ze dnes sa vyrabaju nahradne suciastky (cidla, senzory) s trochu inymi parametrami ako v case produkcie tych aut.
Alebo stale maju urcity rozptyl. A ako auto zislo z vyrobnej linky islo na ten maly testovaci okruh a potom sa nejako upravila este vo fabrike riadiaca jednotka, mapy/udaje v nej, aby vsetko k sebe pasovalo a auto sa spravalo ako ma. A potom ako sa postupne tie suciastky vymienali sa to rozosralo.
No preco tie sproste otacky pri vyradeni cidla rychlosti padaju v okamihu?

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Při řazení neklesají otáčky
Protože si ŘJ-myslí,že stojíš a nejedeš.
Zkus si při tom odpojeném čidlu,zapnout klimu,světla.
Na volnob. by ti to mělo spadnout tak na 400-až třeba zhasnout.
Zkus si při tom odpojeném čidlu,zapnout klimu,světla.
Na volnob. by ti to mělo spadnout tak na 400-až třeba zhasnout.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
v podstate mas pravdu....ale pokud ventil jeste aspon trosku funguje(teda muze se i prez ten bordel v nem hybat) tak by nemel byt problem s klimou,svetlama atd..vzdyt na volnobeh pri stani by to mnelo taky fungovat nebo ne? a tu diry ve vykonu na 4-5 tisicich ot. bych ja osobne hledal v TPS snimaci....jen napad takovej 

Naposledy upravil(a) vitr73 dne 04.09.2012 18:16, celkem upraveno 3 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
to stano ...mne to zadna upravena 1.8ka neudelala....ale 2litr uz to udelal. a mas pravdu po tom co jsem 2x menil ventil volnobehu za novej a stale nic jsem vycetl z diagnostiky z livedat to ze takhle blbe ten ventil ovlada primo jednotka... ..a to neni vypozorovano z live jen mnou... a muj motor teprve od 4 tisic zacina ostreji zit
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 04.09.2012 18:59, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Danous
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 24.05.2012 20:57
- Bydliště: Železný Brod
Re: Při řazení neklesají otáčky
Tah je normální na 1.8 to funguje osvědčeně, celé spektrum otáček
)
Zajímalo by mě taky jestli s těma otáčkama co lítaj bez vůle řidiče to odjíždělo z fabriky
Ale stejně to nejede tyhle motory jsou takový bez adrenalinu
85kw na 1.8 16V je málo že jo Vitr73

Zajímalo by mě taky jestli s těma otáčkama co lítaj bez vůle řidiče to odjíždělo z fabriky

Ale stejně to nejede tyhle motory jsou takový bez adrenalinu

85kw na 1.8 16V je málo že jo Vitr73
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
jj..to mela vic kazda honda s 1.5 vti..no kolik ze jsi mnel v tom CRXu nez jsi ho o metr zkratil? 90kw?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Danous
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 24.05.2012 20:57
- Bydliště: Železný Brod
Re: Při řazení neklesají otáčky
Než sem to trochu odřel tak 96kw
sériovka
To byl pravej motor, a pitomá 1.6ka šlapalo to jako hodinky žádný volnoběžný ventily a podobný věci, přitom spotřeba krásná škoda moji blbosti

To byl pravej motor, a pitomá 1.6ka šlapalo to jako hodinky žádný volnoběžný ventily a podobný věci, přitom spotřeba krásná škoda moji blbosti

>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti