Při řazení neklesají otáčky

Odpovědět
Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 03.09.2012 20:22

tak mozne to je...mame tu s jednim 2litrem taky trosku problem...po uprave se chova paradne..akorad od 4-4500 otacek straci dost dech...a taky na to nemuzem prijit no
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 04.09.2012 14:42, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od petulak » 04.09.2012 07:20

Já jsem otočenou klapku dal zase zpátky,tak jak má bejt. Jelikož kolem 4000-5000,jsem tam měl díru.
Až zase na podlaze,začala reagovat.
Něco tam ten vzduch brzdilo,asi spodek toho výstupku.
Asi bude fakt nejlepší ta rovná. :mrgreen:

http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od stano. » 04.09.2012 08:52

Ja nechapem cely tento problem. Ak bolo auto nove, toto podla mna robit nemohlo. Take nieco by asi z fabriky nepustili a ludia by to nekupovali. Az po rokoch zacali otacky pri radeni vyskakovat. Aj som rozmyslal, ci to nie je sposobene "odchylkou"/starnutim nejakej suciastky, cidla, senzoru. Ale to by na to niekto urcite prisiel. A ked odpojim snimac rychlosti z prevodovky, tak zrazu padaju otacky hned. Som z toho na nervy :wallbash:

Klapku nechcem skusat. Zatah cez 4000ot/min potrebujem pri predbiehani. A predsa z tovarne vysla tak, ako je namontovana teraz.

Idem skusit prehodit volnobezny ventil z druheho FoFo (1.4 po FL). Na mojej 1.8 je bez napatia jemne pootvoreny, na druhom je uplne zatvoreny. A ma samozrejme iny tvar.
Sviecky nove. Vaha vycistena. Vstreky a cerpadlo OK. Lambda a cely vyfuk ma nieco vyse roka. Teplota motora neblbne. Klapka vycistena. Potenciometer klapky tiez. Asi uz len ten volnobezny, ine ma fakt nenapada.

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Tomin123 » 04.09.2012 11:11

Kdo s tim ma problem a je ochoten se za mnou stavit u Kladna, pisnete mi. Mrknul bych na to diagnostikou. Dost by me zajimalo v cem muze byt zakopany pes.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 04.09.2012 14:41

jj..Petulaku...rovna je rovna...vyzkouseno. ale jak rikam..upravoval jsem kamosum 1.8ky a jedou vsechny v pohode....ale ten 2litr ma diru od zhruba 4 tisic a nenapada mne proc...pritom ten druhej upravenej 2litr se chova naprosto normalne...nechapu
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 04.09.2012 14:44

podle mne to musi delat degradace programu a nebo cele jednotky...kdyz na novem to nedelalo...a vymena cehokoliv v podstate dnes nepomaha a nebo jen na chvilku
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Tomin123 » 04.09.2012 15:59

vitr73 píše:...degradace programu ..
Co to ? :-) To tedy urcite ne.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 04.09.2012 16:14

no nic jineho mne uz nenapada...co mne napadlo a nebo jsem vypozoroval na diagnotice tak jsem vymenil a vse mozne vyzkousel...a v podstate bez uspechu...az tahle uprava z toho udelala konecne auto co posloucha plynovaj pedal.. :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od stano. » 04.09.2012 17:08

vitr73: Ten prepad cez 4000 ot/min je len na 2.0, ci aj na 1.8? Skusali ste menit aj volnobezny ventil predpokladam...

Este co mna napadlo. Ze dnes sa vyrabaju nahradne suciastky (cidla, senzory) s trochu inymi parametrami ako v case produkcie tych aut.
Alebo stale maju urcity rozptyl. A ako auto zislo z vyrobnej linky islo na ten maly testovaci okruh a potom sa nejako upravila este vo fabrike riadiaca jednotka, mapy/udaje v nej, aby vsetko k sebe pasovalo a auto sa spravalo ako ma. A potom ako sa postupne tie suciastky vymienali sa to rozosralo.

No preco tie sproste otacky pri vyradeni cidla rychlosti padaju v okamihu? :wallbash:

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od petulak » 04.09.2012 17:36

Protože si ŘJ-myslí,že stojíš a nejedeš.
Zkus si při tom odpojeném čidlu,zapnout klimu,světla.
Na volnob. by ti to mělo spadnout tak na 400-až třeba zhasnout.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 04.09.2012 17:58

v podstate mas pravdu....ale pokud ventil jeste aspon trosku funguje(teda muze se i prez ten bordel v nem hybat) tak by nemel byt problem s klimou,svetlama atd..vzdyt na volnobeh pri stani by to mnelo taky fungovat nebo ne? a tu diry ve vykonu na 4-5 tisicich ot. bych ja osobne hledal v TPS snimaci....jen napad takovej :roll:
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 04.09.2012 18:16, celkem upraveno 3 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 04.09.2012 18:02

to stano ...mne to zadna upravena 1.8ka neudelala....ale 2litr uz to udelal. a mas pravdu po tom co jsem 2x menil ventil volnobehu za novej a stale nic jsem vycetl z diagnostiky z livedat to ze takhle blbe ten ventil ovlada primo jednotka... ..a to neni vypozorovano z live jen mnou... a muj motor teprve od 4 tisic zacina ostreji zit
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 04.09.2012 18:59, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Danous
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 24.05.2012 20:57
Bydliště: Železný Brod

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Danous » 04.09.2012 18:33

Tah je normální na 1.8 to funguje osvědčeně, celé spektrum otáček :))
Zajímalo by mě taky jestli s těma otáčkama co lítaj bez vůle řidiče to odjíždělo z fabriky :palec_nahoru:

Ale stejně to nejede tyhle motory jsou takový bez adrenalinu :mrgreen:
85kw na 1.8 16V je málo že jo Vitr73
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od vitr73 » 04.09.2012 18:37

jj..to mela vic kazda honda s 1.5 vti..no kolik ze jsi mnel v tom CRXu nez jsi ho o metr zkratil? 90kw?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Danous
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 24.05.2012 20:57
Bydliště: Železný Brod

Re: Při řazení neklesají otáčky

Příspěvek od Danous » 04.09.2012 18:48

Než sem to trochu odřel tak 96kw :mrgreen: sériovka

To byl pravej motor, a pitomá 1.6ka šlapalo to jako hodinky žádný volnoběžný ventily a podobný věci, přitom spotřeba krásná škoda moji blbosti :)
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů