termospínač ventilátoru chlazení

Odpovědět
Uživatelský avatar
avagen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11.08.2010 12:51
Bydliště: Plzeň

termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od avagen » 27.07.2012 14:37

Ahoj,
potřeboval bych radu místních odborníků . Mám vyměněný chladič a zjistil jsem , že není zapojen termospínač do boku tělesa chladiče (volně visí na drátkách). Dle jednoho mechanika byl namontován špatný chladič , který nemá otvor pro termospínač a podle druhého již tak bylo už dávno před výměnou a nemá vliv na funkci dochlazování chladiče.Jsem z nich blázen .... :cry: :evil:

dík
Škoda 105 S 33kW, r.v.1984
Škoda Favorit 135L 55kW , r.v.1990 - vrakoviště v roce 2010
Honda Civic 1,6 81kW ,r.v.2001 - rozvodem získala neboška
moje plečka FORD Focus 1,8i SEDAN - 1999 GHIA zlatál metalíza (od Fordu jsem čekal víc)

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od petulak » 27.07.2012 16:53

Jestli to je ten vedle baterie,tak o tom se tady už někde psalo.
jinak ale větráky ti spíná ŘJ.
udělej foto.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13467
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od miki21 » 27.07.2012 22:27

Přesně tak. Montovaly se různé kombinace kabelových svazků dle výbavy a r.v.
Pokud bys prošmejdil víc auto,tak takových nezapojených konektorů možná najdeš víc. Říkám tomu "příprava na něco" :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

fulda007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 05.06.2012 23:03
Bydliště: Hodonín

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od fulda007 » 28.07.2012 07:15

Jo ten jsem tam našel taky,byl připojený přes pojistku k baterce,ale dráty byli uhnilé tak jsem to spravil i když jsem nevěděl kčemu to je.
Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw

Uživatelský avatar
avagen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11.08.2010 12:51
Bydliště: Plzeň

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od avagen » 28.07.2012 15:22

všem moc děkuji za odpovědi, hodně mi zmátl osazený konektor termospínačem a ne jenom mě , ale i mechaniky.Matně si vybavuji , když jsem auto kupoval servisák říkal že u těchto prvních typů byl problém s chlazením a zde je už vyřešen - nějak jsem se více neptal.
Přílohy
termospínac.jpg
Škoda 105 S 33kW, r.v.1984
Škoda Favorit 135L 55kW , r.v.1990 - vrakoviště v roce 2010
Honda Civic 1,6 81kW ,r.v.2001 - rozvodem získala neboška
moje plečka FORD Focus 1,8i SEDAN - 1999 GHIA zlatál metalíza (od Fordu jsem čekal víc)

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od vitr73 » 30.07.2012 16:54

tohle cidlo je tam v podstate kvuli dobijeni...teda rika to jak asi je baterka tepla a podle toho se ridi dobijeni(sice nechapu jak kdyz to meri v podstate jen teplo v motorovem prostoru a ne na baterce)
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od petulak » 30.07.2012 18:04

Zapoměli ho našroubovat do baterky. :hhura: :hhura:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od vitr73 » 31.07.2012 18:07

:totlsmile:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
avagen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11.08.2010 12:51
Bydliště: Plzeň

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od avagen » 15.08.2012 17:19

Tak dovolenou s fordem v kopcovitém terénu jsem přežil v pohodě, skutečně toto čidlo je jenom do počtu nebo na matení nepřítele. Jenom doplňuji aby si nějaký začátečník nemyslel , že čidlem měří teplota v motorovém prustoru nebo na baterce - je zde kupa srandistů :D :D , jinak všem dík za odpovědi
Škoda 105 S 33kW, r.v.1984
Škoda Favorit 135L 55kW , r.v.1990 - vrakoviště v roce 2010
Honda Civic 1,6 81kW ,r.v.2001 - rozvodem získala neboška
moje plečka FORD Focus 1,8i SEDAN - 1999 GHIA zlatál metalíza (od Fordu jsem čekal víc)

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: termospínač ventilátoru chlazení

Příspěvek od vitr73 » 16.08.2012 16:10

avagen píše:Tak dovolenou s fordem v kopcovitém terénu jsem přežil v pohodě, skutečně toto čidlo je jenom do počtu nebo na matení nepřítele. Jenom doplňuji aby si nějaký začátečník nemyslel , že čidlem měří teplota v motorovém prustoru nebo na baterce - je zde kupa srandistů :D :D , jinak všem dík za odpovědi
to si nejakej zacatecnik myslet muze...a od pravdy neni daleko ..opravdu tohle cidlo ma tuhle funkci
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů