to minimalne a ne jen jednufoki píše:Ac1D píše:kdybych do toho takhle videl asi bych si sjednal hodne dobrou pojistku
myslis zivotni ?


to minimalne a ne jen jednufoki píše:Ac1D píše:kdybych do toho takhle videl asi bych si sjednal hodne dobrou pojistku
myslis zivotni ?
KUTY píše:Ulič...ty jo, este dalej na vychod nez ja
No teda, to jsou fóryAc1D píše:to minimalne a ne jen jednufoki píše:Ac1D píše:kdybych do toho takhle videl asi bych si sjednal hodne dobrou pojistku
myslis zivotni ?Nebo levnejsi asi bude poridit si par kluku z vychodu
Tzv. "reálný technický stav" vozidla sestává logicky z technického stavu jednotlivých skupin vozidla tzn. motor, převodovka, přední a zadní náprava,skelet karoserie (popř. rám s nástavbou), vnitřní výbava ...Maria.Vaic píše:Předem se omlouvám za OT![]()
Podělím se o zkušenosti. Velmi mě zaráží jedna věc, konkrétně názor/y, že stav auta se nikdy nemá posuzovat podle najetých kilometrů, ale podle reálního technického stavu. Promiňte mi to, ale to je nesmysl![]()
Všechny auta mají tabulkovou hodnotu. Na 1. místě z hlediska určení ceny je stav najetých km. Na 2. místě je rok a měsíc výroby. Na 3. místě je modelový rok. A až na 4. místě je technický stav. Ten (u ojetin) závisí od toho, jak se o auto staral 1. majitel, jestli dodržel veškeré výrobcem předepsané servisní intervaly, atd.
Ano, proto ideální dovozky jsou po důchodci (jezdí pomalu) ze Švýcarska (nesolí tam a maj spravený silnice) a z venkova (jezdil s tím jen do kostela a na nákup do marketu)Nicco píše:Je rozdiel medzi jazdou v meste, mimo mesto a na dialnici na plny kotol. Napriklad ja cestou do prace 14km cez mesto vytlacim spojku asi 50x a preradim. Mimo mesto prejdem 100km a nemusim sa spojky ani dotknut.
To je sice hezke a funguje to mozna v Evrope ale u nas kde si drtiva vetsina bazarniku dela s tachometrem co chce a o serviskach radeji nemluve.Staci projit nektere bazary a auto s ??? km nebude stat tolik kdyz v DE je podobne o ??? Ecek drazsi (treba jim ale krivdime a kdyz nakoupi 1eur/15-20kc tak ta cena souhlasi).Proto je lepsi asi koukat v jakym je to auto stavu nez kolik ukazujou budiky.Samo tohle neplati u poctivych prodejcu ale jak takovy podniky poznat?Maria.Vaic píše:Předem se omlouvám za OT...
...
Problém je právě v tom je lepsi "koukat v jakym je to auto stavu" na tohle v té surové, ryzí formě já fakt nejdu, protože mj. tohle zjistit je docela fuška...maximálně v případech aut tak do 60-70 tisíc ceny nebo starších než je cca 8 let, takže vždycky prvně začnu kilometráží a jejím ověřením a při prokázání manipulace s km většinou končíme a jdeme o dům dál.Ac1D píše:To je sice hezke a funguje to mozna v Evrope ale u nas kde si drtiva vetsina bazarniku dela s tachometrem co chce a o serviskach radeji nemluve.Staci projit nektere bazary a auto s ??? km nebude stat tolik kdyz v DE je podobne o ??? Ecek drazsi (treba jim ale krivdime a kdyz nakoupi 1eur/15-20kc tak ta cena souhlasi).Proto je lepsi asi koukat v jakym je to auto stavu nez kolik ukazujou budiky.Samo tohle neplati u poctivych prodejcu ale jak takovy podniky poznat?Maria.Vaic píše:Předem se omlouvám za OT...
...
Nejaky Lojzik,Frantik apod. co prodava poctivy auta nakonec zjisti ze nez aby prodal jedno auto musi si od 30ti lidi vyslechnout jaky je zlodej protoze ma auta drahy tak s prodejem skonci a radeji bude tahat na zakazku a zivit se servisem aut.
Kvalitu trhu urcuji nejvetsi prodejci a ...![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů