Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Marťas » 31.07.2012 19:47

Buci, tim jsem zacinal + k tomu bylo jeste par veci od Doda :palec_nahoru:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

KUTY

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od KUTY » 31.07.2012 20:18

buci: ako som uz niekde pisal - toto vlakno som presiel asi 4x a cele a je tu dost informacii...zalezi co kto chce resp. aky vysledok ocakava
Nejaku vybavu mam doma, uz po clay-i to vyzera super, a to som este neaplikoval AG Resin Polish a vosk Collinite.
BTW - pozeram ze sa znizil pocet stran vo vlakne...ak sa odstranili OT tak klobuk dole modi

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od buceek07 » 31.07.2012 21:13

Já sem to tu tu přelouskal zatím jen jednou :mrgreen: .... mě nejde až tak o to ať je to pořád vyfešákované, ale spíš ochrna laku, přeci jenom mk3 před fl napadá docela rez, takže ochrna je na místě...navíc když má letos deset let :wink:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
Mufin01
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3959
Registrován: 04.10.2010 15:32
Bydliště: štatl jak sviňa

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Mufin01 » 31.07.2012 21:43

Buči, ten set je pro začátek dobrej, sám používám prakticky to samý. Navíc ale budeš ještě potřebovat pár nezbytných věcí jako je clay+lubrikace, vosk/sealant tedy protekce, sušící ručník a další... ale jestli se k tomu dokopeš a pustíš se do toho, tak pak budeš valit bulvy na to, jak ten tvůj tmavej lak prokoukne :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Marťas » 31.07.2012 22:08

Dulezite taky je, nedelat to jen napul....jinak to nema smysl. Bud poradne nebo radeji vubec :!:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od FUGAS » 01.08.2012 21:16

Nevím jestli je to správný postup, ale když jsem to v pondělí dělal (clay), tak jsem postupoval systémem jednotlivých dílů. Protože když bych umyl celé auto a začal na jednom konci clayovat, než bych se dostal na druhou stranu, nějakou dobu by to trvalo a mohl bych dřít po laku prach, který by mi na to mezi tím napadal. Takže jsem umyl blatník, vyclayoval, připravil na vosk, navoskoval, rozleštil a pak jsem šel na další díl. Děláte to taky tak?
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Blackhawk » 01.08.2012 21:26

a nezababral si si potom tu cast, ktoru si mal uz navoskovanu? ale inak zaujimavy napad.

Uživatelský avatar
Miguelicek
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2745
Registrován: 09.08.2008 16:31

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Miguelicek » 01.08.2012 21:34

Fugas, neděláme :)

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od FUGAS » 01.08.2012 21:39

Tak to pak ovšem jestli neděláte chybu :mrgreen:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Miguelicek
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2745
Registrován: 09.08.2008 16:31

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Miguelicek » 01.08.2012 21:43

Vzhledem k tomu, že zajedeme autem do garáže, tak neděláme :mrgreen:

KUTY

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od KUTY » 01.08.2012 21:46

Fugino: musis sledovat predpoved pocasia a spoliehat sa na to, ze nebude fukat vietor...ja mam po clayi a cez vikend umyjem a potom lestenka + vosk...napr. frantik.17 clay-uje stale ale ja to po tyzdni robit nebudem, zvlast ked auto stoji a nejazdi...takze iba myti+lestenka+vosk

frantik.17
.
.
Příspěvky: 8183
Registrován: 26.01.2009 22:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od frantik.17 » 01.08.2012 22:00

V procedůře před voskem by clay podle mého chybět neměl.
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S

Uživatelský avatar
foxos hifonics
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 503
Registrován: 28.09.2009 20:16
Bydliště: Plzeň

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od foxos hifonics » 02.08.2012 06:51

určitě před každou vrstvou vosku by se měl použít clay. Jinak já si myslim že prach se ti tam mohl dostat už při voskování. Prostě garáž je garáž
ex Ford mondeo 2.0 TDCI 96kw 2003
Mazda 6 2.3 benzín 122kw 2005 -40

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od zdenyvm » 02.08.2012 09:57

Chlapci pomoc, jsem v tomto oboru lama... kopul jsem si clay a Dodo Juice Born Slippy Clay Lubricant z detailing obchodu a zkouším to. Pořádně ho promačkám až změkne, pak nastříkám lubricantem a jezdím po tom tím clayem. Dělám to dobře??? Přijde mi to že to jenom klouže po plechu jak na ledě a nic se neděje...
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Detailing, aneb pořádné mytí auta (bez Tempa a Želvy)

Příspěvek od Marťas » 02.08.2012 10:18

Tak je to spravne :palec_nahoru:....kdyby neklouzalo, skrabes lak :!:
Je treba hodne lubrikovat, po chvili koukni na clay, kolik je na nem spiny - pokud uz docela hodne, zahni ji dovnitr rozmackej do nove placky. Az skoncis a oplachnes zbytky librikantu, lak bude hladky jak sklo :wink:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host