Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ue#p777751
podle grafu se to snazi zvysit teplotu cca 20 minut. Ale moc se mu to nedari... normalni teplota je do 400 max. Nemam tam uz asi eolys...
podle grafu se to snazi zvysit teplotu cca 20 minut. Ale moc se mu to nedari... normalni teplota je do 400 max. Nemam tam uz asi eolys...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak to tu musi byt jeste jeden graf... mozna od Komiho 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Moc nerozumim, proc se zabyvat rychlosti vozidla a nikoli jen otackama. Rychlost bych chapal pro mozna lepsi chlazeni naporem, ale i to je dost zavisle na okolni teplote.
Konec koncu, pokud v servise "odborne" vypaluji priucpany DPF, tak to taky nedelaji za jizdy.
Ale tenhle posledni pokus o zpruchodneni urcite trva relativne dlouho.
Konec koncu, pokud v servise "odborne" vypaluji priucpany DPF, tak to taky nedelaji za jizdy.
Ale tenhle posledni pokus o zpruchodneni urcite trva relativne dlouho.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ale to mluvis o ty v servisu pred diagnostiku ze?V12 píše:30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Dneska jsem poprve zachytil regeneraci.
Na semaforu jsem uslysel ventilator a okamzita 1,1 l/h. Tak jsem zbytek cesty jel neustale nad 2500 ot asi 8km, po zastaveni porad stejna spotreba, tak jsem vyjimecne jel jeste "navic" asi 5 km 2500-3000 ot.
Pak to uz bylo jen 0,5 l /h, tak snad dokoncena.
Abych si to srovnal v hlave.
Za normalni situace vzdy pri regeneraci proudi trochu nafty do oleje, ale protoze je to treba 1x za 900km, tak se to prezije.
Pokud se ovsem regenerace nedokonci (i nekolikrat), tak je tech prilivani nafty treba 5x za 900km a to uz je problem. Je to asi tak?
Optimalni by bylo, kdyby v RJ byla fce, ktera upozornuje na nutnost/vhodnost regenerace a v jistych mezich by se dala spustit rucne.
Neco jako: zhruba za 200 km budu nucene regenerovat. Pokud ted vis, ze pojedes ve vhodnem rezimu, muzeme to spustit o chvilku driv.
Na semaforu jsem uslysel ventilator a okamzita 1,1 l/h. Tak jsem zbytek cesty jel neustale nad 2500 ot asi 8km, po zastaveni porad stejna spotreba, tak jsem vyjimecne jel jeste "navic" asi 5 km 2500-3000 ot.
Pak to uz bylo jen 0,5 l /h, tak snad dokoncena.
Abych si to srovnal v hlave.
Za normalni situace vzdy pri regeneraci proudi trochu nafty do oleje, ale protoze je to treba 1x za 900km, tak se to prezije.
Pokud se ovsem regenerace nedokonci (i nekolikrat), tak je tech prilivani nafty treba 5x za 900km a to uz je problem. Je to asi tak?
Optimalni by bylo, kdyby v RJ byla fce, ktera upozornuje na nutnost/vhodnost regenerace a v jistych mezich by se dala spustit rucne.
Neco jako: zhruba za 200 km budu nucene regenerovat. Pokud ted vis, ze pojedes ve vhodnem rezimu, muzeme to spustit o chvilku driv.
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
To by bylo super, kdyby tam neco takoveho bylo. Ja si dokonce myslim, ze pri normalne probihajici regeneraci a jejim normalnim ukonceni se ani nafta do oleje nedostane, protoze nafta jde spolu s vyfukovymi plyny do filtru a tam vlivem teploty na sazich hori. Nafta se tam dostane, kdyz se vypne motor a ta nafta se prave neprenese do filtru a pak po stenach stece do oleje 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
jsem nasel:
"...Přebytky nafty projdou přes kroužky do oleje, kde se časem-při dlouhé jízdě např. po dálnici odpaří.Jezdíte li krátké trasy bez pořádného ohřátí oleje v motoru,tak dochází k zvýšení hladiny"
"...Přebytky nafty projdou přes kroužky do oleje, kde se časem-při dlouhé jízdě např. po dálnici odpaří.Jezdíte li krátké trasy bez pořádného ohřátí oleje v motoru,tak dochází k zvýšení hladiny"
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
To zni taky logicky. Jak rikam, me nastesti nafta v oleji nepribyva ani na kratkych trasach a okreskach. Projedu ted tak 1 az 1,5 nadrze mesicne.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ano, cez diagnostiku. A trva 30 - 40 minut (preklep).Sagic píše:Ale to mluvis o ty v servisu pred diagnostiku ze?V12 píše:30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pisty01
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.06.2012 11:13
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
zdravim vsetkych
som majitelom FF II 2.0 TDCi 2009
precital som skoro cele toto vlakno a vobec ste ma nepotesili
nasiel som toto video http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA co si o tom myslite? (je to z Volva V50 2.0 2005)
chcel by som sa spytat, ze ak vyberiem DPF, prefukam ho wapkou a precistim ho nejakym cisticom (nie prederavit-prevrtat) a nasledne ho dam naspat, budem musiet robit aj zasah do riadiacej jednotky? Pripadne co sposobi odpojenie baterky na 20-30 minut? Vymazu sa tym naucene hodnoty RJ o DPF?
dakujem
som majitelom FF II 2.0 TDCi 2009
precital som skoro cele toto vlakno a vobec ste ma nepotesili

nasiel som toto video http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA co si o tom myslite? (je to z Volva V50 2.0 2005)
chcel by som sa spytat, ze ak vyberiem DPF, prefukam ho wapkou a precistim ho nejakym cisticom (nie prederavit-prevrtat) a nasledne ho dam naspat, budem musiet robit aj zasah do riadiacej jednotky? Pripadne co sposobi odpojenie baterky na 20-30 minut? Vymazu sa tym naucene hodnoty RJ o DPF?
dakujem
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
dvoulitr ma dpf? po tomto postupu ti zbudou kilometrove regenerace, coz stale neni idealni. Ale co by ne :)
baterkou podle me nic nevymazes - jen nazor...
wapkou je to velmi na kratkou dobu, podle toho co jsem pochopil
baterkou podle me nic nevymazes - jen nazor...
wapkou je to velmi na kratkou dobu, podle toho co jsem pochopil
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Citroeňáci taky píšou 60 km/h, ale asi to Ford nastavil na 80 aby co nejvíc vydělal na opraváchspanel píše:Na škodováckém fóru k tématu třeba píšou :
Regenerace .........rychlost nad 60km/hod
.........otáčky motoru 2000-3000
.........min 5-10min,dodržet rychlost nad 60km/hod
těch 30 minut se mi také nezdá.

Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No kdyby alespoň tam bylo "regeneruji", i to by bylo lepší než teď, některé značky to snad mají. Takhle jsme odkázání na štěstí.C-Maxis píše: Optimalni by bylo, kdyby v RJ byla fce, ktera upozornuje na nutnost/vhodnost regenerace a v jistych mezich by se dala spustit rucne.
Neco jako: zhruba za 200 km budu nucene regenerovat. Pokud ted vis, ze pojedes ve vhodnem rezimu, muzeme to spustit o chvilku driv.
Jenže Ford rád zinkasuje 35000 za nový. Předpokládám, že u nového Focusu na to kontrolka taky není.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Bohuzial anovita_k píše:dvoulitr ma dpf?


DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: DusMa a 0 hostů