Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 27.07.2012 12:02

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ue#p777751

podle grafu se to snazi zvysit teplotu cca 20 minut. Ale moc se mu to nedari... normalni teplota je do 400 max. Nemam tam uz asi eolys...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 27.07.2012 12:10

Tak to tu musi byt jeste jeden graf... mozna od Komiho :nixw:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 27.07.2012 13:15

Moc nerozumim, proc se zabyvat rychlosti vozidla a nikoli jen otackama. Rychlost bych chapal pro mozna lepsi chlazeni naporem, ale i to je dost zavisle na okolni teplote.
Konec koncu, pokud v servise "odborne" vypaluji priucpany DPF, tak to taky nedelaji za jizdy.
Ale tenhle posledni pokus o zpruchodneni urcite trva relativne dlouho.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 27.07.2012 19:11

30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 27.07.2012 19:28

V12 píše:30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
Ale to mluvis o ty v servisu pred diagnostiku ze?
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 27.07.2012 20:44

Dneska jsem poprve zachytil regeneraci.
Na semaforu jsem uslysel ventilator a okamzita 1,1 l/h. Tak jsem zbytek cesty jel neustale nad 2500 ot asi 8km, po zastaveni porad stejna spotreba, tak jsem vyjimecne jel jeste "navic" asi 5 km 2500-3000 ot.
Pak to uz bylo jen 0,5 l /h, tak snad dokoncena.

Abych si to srovnal v hlave.
Za normalni situace vzdy pri regeneraci proudi trochu nafty do oleje, ale protoze je to treba 1x za 900km, tak se to prezije.
Pokud se ovsem regenerace nedokonci (i nekolikrat), tak je tech prilivani nafty treba 5x za 900km a to uz je problem. Je to asi tak?

Optimalni by bylo, kdyby v RJ byla fce, ktera upozornuje na nutnost/vhodnost regenerace a v jistych mezich by se dala spustit rucne.
Neco jako: zhruba za 200 km budu nucene regenerovat. Pokud ted vis, ze pojedes ve vhodnem rezimu, muzeme to spustit o chvilku driv.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 27.07.2012 21:12

To by bylo super, kdyby tam neco takoveho bylo. Ja si dokonce myslim, ze pri normalne probihajici regeneraci a jejim normalnim ukonceni se ani nafta do oleje nedostane, protoze nafta jde spolu s vyfukovymi plyny do filtru a tam vlivem teploty na sazich hori. Nafta se tam dostane, kdyz se vypne motor a ta nafta se prave neprenese do filtru a pak po stenach stece do oleje :nixw:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 27.07.2012 21:31

jsem nasel:
"...Přebytky nafty projdou přes kroužky do oleje, kde se časem-při dlouhé jízdě např. po dálnici odpaří.Jezdíte li krátké trasy bez pořádného ohřátí oleje v motoru,tak dochází k zvýšení hladiny"
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 27.07.2012 21:56

To zni taky logicky. Jak rikam, me nastesti nafta v oleji nepribyva ani na kratkych trasach a okreskach. Projedu ted tak 1 az 1,5 nadrze mesicne.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 28.07.2012 18:25

Sagic píše:
V12 píše:30 az 49 minut. Nasledne vymena oleja nutna, v opacnom pripade hrozi rychla poprava turba.
Ale to mluvis o ty v servisu pred diagnostiku ze?
Ano, cez diagnostiku. A trva 30 - 40 minut (preklep).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pisty01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 04.06.2012 11:13

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pisty01 » 30.07.2012 18:59

zdravim vsetkych

som majitelom FF II 2.0 TDCi 2009
precital som skoro cele toto vlakno a vobec ste ma nepotesili :bebng:

nasiel som toto video http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA co si o tom myslite? (je to z Volva V50 2.0 2005)

chcel by som sa spytat, ze ak vyberiem DPF, prefukam ho wapkou a precistim ho nejakym cisticom (nie prederavit-prevrtat) a nasledne ho dam naspat, budem musiet robit aj zasah do riadiacej jednotky? Pripadne co sposobi odpojenie baterky na 20-30 minut? Vymazu sa tym naucene hodnoty RJ o DPF?

dakujem

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 30.07.2012 20:28

dvoulitr ma dpf? po tomto postupu ti zbudou kilometrove regenerace, coz stale neni idealni. Ale co by ne :)

baterkou podle me nic nevymazes - jen nazor...

wapkou je to velmi na kratkou dobu, podle toho co jsem pochopil
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 30.07.2012 20:50

spanel píše:Na škodováckém fóru k tématu třeba píšou :

Regenerace .........rychlost nad 60km/hod
.........otáčky motoru 2000-3000
.........min 5-10min,dodržet rychlost nad 60km/hod
těch 30 minut se mi také nezdá.
Citroeňáci taky píšou 60 km/h, ale asi to Ford nastavil na 80 aby co nejvíc vydělal na opravách :wallbash: . Např. v Irsku je na okreskách 80ka, tam jich asi moc neprodají. O víkendech co jezdím, tak jedu na okreskách většinou 105 tacho, ale půl hodiny jet pořád přes 80 to prostě nejde ani o víkendu a ve všední den mezi náklaďáky už vůbec ne.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 30.07.2012 20:51

C-Maxis píše: Optimalni by bylo, kdyby v RJ byla fce, ktera upozornuje na nutnost/vhodnost regenerace a v jistych mezich by se dala spustit rucne.
Neco jako: zhruba za 200 km budu nucene regenerovat. Pokud ted vis, ze pojedes ve vhodnem rezimu, muzeme to spustit o chvilku driv.
No kdyby alespoň tam bylo "regeneruji", i to by bylo lepší než teď, některé značky to snad mají. Takhle jsme odkázání na štěstí.
Jenže Ford rád zinkasuje 35000 za nový. Předpokládám, že u nového Focusu na to kontrolka taky není.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 30.07.2012 21:18

vita_k píše:dvoulitr ma dpf?
Bohuzial ano :twisted: Po FL na 100% vsetky :nunu:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů