Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 26.07.2012 09:45

u me ani na podruhe, grr
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 26.07.2012 10:01

Toho se prave taky bojim a po tom co tu ctu radsi budu investovat do cisteni nebo noveho :wink: Myslim si ze motor a turbo pak dostava mnohem vice zabrat kdyz dela regenraci filtru ktery tam neni nez byt castejsi ale regenerace filtru ktery tam je. Tot muj nazor ktery nikomu nevnucuju :palec_nahoru:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 26.07.2012 11:17

vubec nevim proc si to myslis, ale budiz :) ze by proto, ze je vyfuk ucpany se mene namaha turbo, hmmm :) Mozna by se mel vyfuk ucpat uplne a snizi se emise a vzroste zivotnost astronomicky
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 26.07.2012 11:41

Tak jsem to samozrejme nemyslel :D Myslel jsem to tak, ze kdyz probiha regenerace, tak je tepelne namahane vice a ze si myslim ze kdyz tam neni pak zadny odpor ve forme filtru tak jestli neni o to vice namahane treba rychlejsim proudenim... jsem laik, proto jsem to vydaval za svuj nazor, ktery nikomu nevnucuju :nazdravi:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Joni » 26.07.2012 12:07

Turbo musí být stavěné na co nejmenší odpor při proudění, tudíž bych usuzoval, že bez filtru (nebo s nezaneseným filtrem) se situace bude více blížit k normálním provozním hodnotám. Když se ale proudění plynů sníží, turbo se bude točit míň. Nakolik to je "výhodnější"? - toť otázka.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 26.07.2012 12:39

Ted jde o to, aby koumaci od Fordu nenavrhli maximalni otacky tak, ze by pocitali s aspon minimalnim odporem filtru a kdyz tam neni tak aby se nepretacelo :nixw:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Joni » 26.07.2012 12:54

Tak to je logické vysvětlení. :palec_nahoru:
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 26.07.2012 13:07

Trochu bych tu jeste zminil, ze turbo ma dve strany, tj i compressor. Ten prece nebezi do volneho prostoru, ale tlaci luft do motoru. To je setsakra nejaky odpor. Proc by se melo turbo pretocit, kdyz tlaci proti odporu kompresoru. Je to prece na stejne hridelce… Podle tlaku v trubkach se prece reguluje vnt tj i rychlost otacek turba...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 26.07.2012 13:33

... a ked je ten tlak v sani privysoky, RJ hodi motor do nudzoveho rezimu - obmedzi maximalnu dodavku paliva a VGT nastavi na plny obtok...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Joni » 27.07.2012 09:57

Omlouvám se - někdo se tu dříve vyjádřil, že vypálení trvá jen pár minut. Našel někdo nějaké pokyny v návodu o "přizpůsobení-se" přicpanému filtru?
V: http://www.odstranenidpf.cz/problemy-s-filtrem-dpf je přímo citace:
"Údržba filtru pevných částic vypadá v návodu pro řidiče jako snadná záležitost, ale praxe je jiná. Při městském provozu je totiž velmi obtížné DPF regulérně vyčistit. V přecpaných ulicích budete jen stěží dodržovat potřebnou osmdesátku více než půl hodiny, jak vám přikazuje manuál či servisní technik."
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 27.07.2012 10:23

to se mi zda bliz k realite nez par minut po meste.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 27.07.2012 11:47

Me se to naopak moc nezda, vzdyt 80 po dobu 30 minut nedate na zadne okresce, vzdy budete muset pribrzdit nebo i zastavit. V tom pripade je to auto jen na dalnice kde by se to dalo dodrzet a to zase me neprijde ze by bylo OK. Pokud bych me nedokonceno mnoho regeneraci tak by me pribyval olej a to se nedeje. Dalnici nejezdim vubec!

Nechce se mi to hledat, ale na youtube je video kde ma borec signalizaci a trva to cca 4-5 km na dalnici. dale je tu jeden clen, nechci jmenovat protoze si to jmeno presne nepamatuju tak abych nekoho neurazil :) ale prikladal tu graf teploty dpf ze kterych usuzuje ze probiha regenerace a urcite to netrvalo 30 minut :wink:

A citace ze stranek zabyvajicich se odstranovanim DPF mi prijde neobjektivni :wink:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od spanel » 27.07.2012 11:58

Na škodováckém fóru k tématu třeba píšou :

Regenerace .........rychlost nad 60km/hod
.........otáčky motoru 2000-3000
.........min 5-10min,dodržet rychlost nad 60km/hod



těch 30 minut se mi také nezdá.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 27.07.2012 11:59

aha, graf jsem tu daval mozna i ja :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 27.07.2012 12:00

vita_k píše:aha, graf jsem tu daval mozna i ja :)
:totlsmile:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host