Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Vita_k :
Mas nejaky zoznam tych PID-ov ? Stiahol som sice TorqueScan, ale skenuje to straaaassssnnneeeeee pooommmmaaaalllllyyyyyy.
EDIT :
Nehladaaat ! Uz to mam, mozno to bude uzitocne aj inym, davam do prilohy. Je tam zoznam PIDov a v DOC aj vzorce.
Mas nejaky zoznam tych PID-ov ? Stiahol som sice TorqueScan, ale skenuje to straaaassssnnneeeeee pooommmmaaaalllllyyyyyy.
EDIT :
Nehladaaat ! Uz to mam, mozno to bude uzitocne aj inym, davam do prilohy. Je tam zoznam PIDov a v DOC aj vzorce.
- Přílohy
-
- Scaling_For_Enhance_Ford.zip
- (7.47 KiB) Staženo 88 x
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Trochu z jiného pohledu:
Jelikož chytrý telefon nemám a mít stále připojený NB mi připadá "trochu" mimo mísu, vyřešil jsem sledování teploty filtru HW. Natáhl jsem od snímače teploty 2 drátky do kabiny, zapojil indikátor z vyřazeného MGF a "ocejchoval. Zvýšená teplota filtru při vypalování se projeví poklesem napětí až pod 1V. Posléze jsem zapojil dvojitý komparátor a 2 LED pro signalizaci U<1,2V a U<0,8V a několikrát regeneraci "zachytil"- bohužel nedokončenou. Nyní mám DPF-OFF a najeto 1400km a zatím jsem kilometrovou nezaregistroval.
Jelikož chytrý telefon nemám a mít stále připojený NB mi připadá "trochu" mimo mísu, vyřešil jsem sledování teploty filtru HW. Natáhl jsem od snímače teploty 2 drátky do kabiny, zapojil indikátor z vyřazeného MGF a "ocejchoval. Zvýšená teplota filtru při vypalování se projeví poklesem napětí až pod 1V. Posléze jsem zapojil dvojitý komparátor a 2 LED pro signalizaci U<1,2V a U<0,8V a několikrát regeneraci "zachytil"- bohužel nedokončenou. Nyní mám DPF-OFF a najeto 1400km a zatím jsem kilometrovou nezaregistroval.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
nevim, co umi demo. Hned jsem si koupil full :) Za ty prachy...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ja nevim, ale me to snad vypaluje dobre, zadny olej nepribyva a to jezdim treba jen 15 km okreska. Podle me staci na vypaleni jen chvili ne? Nekde jsem videl video kde mel borec signalizaci v Peugeotu na probihajici regenerace a trvalo to jen cca 3 km. Takze si myslim ze neni uplne pravda to ze to auto neni pro mestsky provoz. Podle me je, jen musi byt dostatecne zahraty motor a pak si myslim ze probehne regenerace i pri jizde ve meste 60 km/h na 3. toci to pres 2000 ot.
Pokud se zasadne mylim tak me opravte ale kdyby to tak nebylo tak musim mit nafty v oleji uz pozehnane a to nemam.
Pokud se zasadne mylim tak me opravte ale kdyby to tak nebylo tak musim mit nafty v oleji uz pozehnane a to nemam.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Muzes dat fotku, odkud to tahas?Joni píše: Natáhl jsem od snímače teploty 2 drátky do kabiny, zapojil indikátor z vyřazeného MGF a "ocejchoval. Zvýšená teplota filtru při vypalování se projeví poklesem napětí až pod 1V. Posléze jsem zapojil dvojitý komparátor a 2 LED pro signalizaci U<1,2V a U<0,8V a několikrát regeneraci "zachytil"- bohužel nedokončenou.
Jak myslis - nedokoncenou? To jsi tu teplotu uvidel az po vypnuti motoru?
Kdyz zapojis 2x komparator (LM 393 treba?), to je potreba napajet, ne?
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
"Tahám to" od od konektoru teplotního čidla filtru skrz dutinku gumového těsnění kapoty na levou stranu, pak skrz levý podběh a utěsněné průchody do kabiny. Napájení pro komparátor jsem vzal ze servisního konektoru. Dokud jsem tam měl jen MGF indikátor, tak napájení samozřejmě nebylo třeba. Pokusím se něco nafotit, až bude chvilka...
A k nedokončené regen. - z Ostravy do Místku po dálnici spustila regen., ale jelikož jsem pak stál na semaforech, tak najednou konec. Pak při cestě do Bystřice nad Per. na dálnici se spustila kousek za Olomoucem, jenže jsem pak sjížděl táhlý kopec a při brzdění motorem se vypla. Ve FAPOFF mi pak řekli, že několikrát nebyla dokončena regen.
A k nedokončené regen. - z Ostravy do Místku po dálnici spustila regen., ale jelikož jsem pak stál na semaforech, tak najednou konec. Pak při cestě do Bystřice nad Per. na dálnici se spustila kousek za Olomoucem, jenže jsem pak sjížděl táhlý kopec a při brzdění motorem se vypla. Ve FAPOFF mi pak řekli, že několikrát nebyla dokončena regen.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
To se me nezda, regenerace by mela probihat i na volnobezne otacky, samozrejme ze se to asi nevypali tak dokonale ale mela by probehnout.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ja mel pocit, ze dokud bezi motor, tak si RJ proste prida volnobezne otacky.
Problem asi muze byt brzdeni motorem.
Problem asi muze byt brzdeni motorem.
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nemohla ta regenerace normalne probehnout a ve fapoff ti to rekli jen proto, aby te utvrdili v potrebe vykuchani 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Já jsem už byl rozhodnutý, jelikož začaly převažovat kratší trasy a blíží se konec životnosti filtru. (116tkm)
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tomu rozumim, ale jestli to nebylo takove psychologicke podporeni
Neco jako opravdu jste se dobre rozhodl, protoze byly prerusovane regenerace 
btw zivotnost je i 150 tis ale taky treba jen 90 tis, zalezi jak jsi s tim jezdil predtim.


btw zivotnost je i 150 tis ale taky treba jen 90 tis, zalezi jak jsi s tim jezdil predtim.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Já to koupil s nájezdem 100tkm a pak jsem se dozvěděl o problémech s filterm. Ach jo... Ale snad už to bude vyřešeno. Ještě si chci tu signalizaci nechat - čeká mě Chorvatsko, tak uvidíme - zda bude mít snahu dělat kilometrovou regen.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Drzim palce at to dobre dopadne a vse po fapoff funguje. Ja pujdu cestou vymeny nebo cisteni, protoze zatim nemam problem s pribyvajicim olejem ani u kratsich tras, takze jak jsem psal, verim tomu ze staci 5-10 km s ohratym motorem na to aby se to vypalilo 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Suhlasim. Ja mam odskusane, ze staci 10 km jazda so studenym startom na uspesnu regeneraciu. Viackrat sa mi stalo, ze sa spustila hned pri dosiahnuti 70 stupnov vody, co mavam tak po 3-4 km a do 8 km je ukoncena. A naozaj to trva kratko. Pri plynulej jazde nad 60 km/h je to naozaj otazka tak 3-4 km.Sagic píše:Ja nevim, ale me to snad vypaluje dobre, zadny olej nepribyva a to jezdim treba jen 15 km okreska. Podle me staci na vypaleni jen chvili ne? Nekde jsem videl video kde mel borec signalizaci v Peugeotu na probihajici regenerace a trvalo to jen cca 3 km. Takze si myslim ze neni uplne pravda to ze to auto neni pro mestsky provoz. Podle me je, jen musi byt dostatecne zahraty motor a pak si myslim ze probehne regenerace i pri jizde ve meste 60 km/h na 3. toci to pres 2000 ot.
Pokud se zasadne mylim tak me opravte ale kdyby to tak nebylo tak musim mit nafty v oleji uz pozehnane a to nemam.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Fapoff umí vypnout i km regeneraci, ale někdy se jim to nepovede napoprvé - já tam byl dvakrát, ale teď už mám cca 3000km klid...Joni píše:Já to koupil s nájezdem 100tkm a pak jsem se dozvěděl o problémech s filterm. Ach jo... Ale snad už to bude vyřešeno. Ještě si chci tu signalizaci nechat - čeká mě Chorvatsko, tak uvidíme - zda bude mít snahu dělat kilometrovou regen.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host