1) proč jste GO nechávali udělat
2) v kolika km
3) co vše obsahovala
4) klidně po SZ kdo Vám ji dělal
5) pokud to není tajemství tak kolik to koštovalo. Je to takový doplňující údaj k bodu 3.
6) jak dlouho to trvalo
7) doba záběhu
8 ) doporučený olej pro záběh/provoz
9) jestli to splnilo očekávaný výsledek
A hned se zeptám -
1)dá se u Duratecu udělat výbrus, či se musí sehnat celý nový blok? Dle mého soudu nejspíš dá, někde jsem snad četl, že se prodávají pístní kroužky o třech různých průměrech.
Na Ebayi jsem našel ale jen jednoho rozměru pro každý motor...


2) Jestli jsem správně pochopil z textu pod náhledem aukce, v případě Duratecu 1.8 je to cena 85 liber za kroužky pro všechny čtyři písty, v případě 2.0 ale 89liber za kroužky na jeden píst

3) Přebrušuje se při demontáži pístů s ojnicemi u tohoto motoru automaticky klika a dávají se nové šály?
4) Kdysi se prodávaly Goetze kroužky, které se daly použít bez potřeby provádět výbrus. Sám jsem je měl kdysi na škodovce, spotřeba oleje slezla dolů a komprese se také zvedla, tenkrát to motor dost omladilo. Dělá se dnes něco podobného???
Díky všem za jakoukoli připomínku ke GO

Hned jednu přidám. Slyšel jsem, že jistá firma, zabývající se dlouhodobě záběhy motorů, používá po dobu záběhu motoru výhradně minerální olej. Využije se totiž krátkodobě jeho horších mazacích vlastností oproti syntetice, součástky se daleko lépe zabrousí, slícují a po dokončení záběhu nehrozí, že by se dále za provozu dotýkali jen malými plochami, kde by vznikalo velké teplo.