Focus 3 v roku 2011

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od FUGAS » 07.05.2012 09:22

Já tu přestavbu do budoucna taky zvažuju. Na kolik Tě to vyšlo, jestli to není tajné?
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anndy » 07.05.2012 09:30

Bubnove brzdy maju iba jeden problem. A to je nedostatocne chladenie, resp. su tazko chladitelne. Co sa tyka ucinnosti su na tom lepsie ako kotuce (prinajmensom nie su horsie).
Na zadnej naprave ale nie je problem s vetranim, resp. zo zahrievanim - kedze vacsina brzdneho ucinku obstara predna naprava (aspon pri jazde vpred :D).
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od FUGAS » 07.05.2012 09:38

Anndy: No to jsi v podstatě potvrdil, co jsem před chvílí napsal :) ale to nic nemění na tom, že jsou pro ostudu :dih:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 07.05.2012 09:57

Anndy presne tak, co takto spravit vrtane bubny? 8)
Ja mam vzadu kotuce a ten kotuc ma furt este taku hrubku, ako ked bol novy, akurat je uz hrdzavy po takmer 80tkm. Takymto tempom vydrzi milion km, to ale len dokazuje, ze zadne brzdy su skor do poctu v beznej premavke a je treba ich cas od casu premazat. Na Fabii ked naposledy prsalo a auto stalo zabrzdene na kopci 4 dni, tak dosticky prihrdzaveli ku kotucom, ze ked som sa chcel pohnut, tak sa auto zdvyhalo, ako tie raperske Cadillacy s hydraulickymi tlmicmi :lol: a niekdy to mierne prituhne aj na Focuse.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Cowley » 07.05.2012 10:02

no, ohledne prireznuti jsou bubny daleko lepsi - to pak urves akorat kladivem :lol:
holt vetsi stycna plocha je znat.
BTW diry do bubnu asi neni dobry napad - to chlazeni je potreba v jinych mistech a nejspis by se tam snaz dostaval bordel.
Kazdopadne bubny na aute velikosti Focusu jsou fakt ostuda. Doufam ze je nenapadne usetrit jeste za posilovac brzd - pak by vzpominka na S100 byla dokonala (vcetne obsahu motoru :lol: )
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 07.05.2012 10:08

Mirec.K píše:Nicco - k tomu elektrickému posiľovaču pridaj aj dlhšiu päťku :)
Standa pise, ze "Při 130km to točí něco pod 3500"
a tu v nejakom porovnani EB vs Tdci pisu, ze aj aerodynamika je velmi dobra, takze tej spotrebe -1L by som veril.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Anndy » 07.05.2012 10:27

No neviem, ak to nie je diesel teda :D (co asi nie). Moja 1,8 benzin pri 130kmh toci takmer 4000 tis. ot. na 5-ke.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od No Name » 22.05.2012 14:56

Drobná změna v implementaci zadních brzd...
Přílohy
Focus_zadní bubínky.pdf
(23.87 KiB) Staženo 125 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 22.05.2012 15:03

Je drahy (z pohladu vychodnej EU), takze asi hladaju cestu ako znizit cenu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
postak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2143
Registrován: 22.11.2008 15:55
Bydliště: Třinec

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od postak » 22.05.2012 15:08

To si dělají srandu. Cena zůstane stejná, ale auto bude vypadat děsivě :dih: Panebože, pořád se najdou debilové :blee: :irre:

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 22.05.2012 15:14

Nechaju cenu 2 tyzdne rovnaku a pockaju, ci to nahodou niekto nekupi aj takto. Ked sa predaje nepohnu znizia cenu, ale zisk zostane rovnaky. Cutting costs :gott: Rozmyslam, co bude dalsie. Bez radia?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 03.08.2012 21:53

Stale sa nemozem zbavit pocitu, ze povodna idea dizajnu FIII bola velmi dobra. Potom im to ale uniklo nespravnym smerom, alebo zasiahla americka prozretelnost (presne ta ista, ktora formovala F2USA

http://www.auto-design.cz/default.aspx? ... -168403144
image.jpg
Takto nieco by som si predstavoval ako skutocne europsky Focus, ziadny globalny model:
ford focus 2010.jpg
forfocus2.jpg
S7-Future-Ford-Focus-3-a-la-sauce-Kinetic-Design-68127.jpg
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Miri
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2836
Registrován: 11.03.2010 16:47
Bydliště: PRAHA / Kladno

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Miri » 04.08.2012 17:18

jo, tak tohodle bych bral hned.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od Nicco » 04.08.2012 18:50

Myslim, ze nie len ty :palec_nahoru:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
postak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2143
Registrován: 22.11.2008 15:55
Bydliště: Třinec

Re: Focus 3 v roku 2011

Příspěvek od postak » 04.08.2012 22:42

Já bych ho bral taky. Myslím si, že tohle možná vzniklo ještě za časů, kdy patřilo pod křídla Fordu Volvo. Když se podívám na novou V40, tak mi přijdou podobné. I ta skica V40 kterou jsem dneska někde viděl v televizi. Tuším že v auto-moto-stylu na čt1

To Volvo bych bral hned, ale v základu pro 1.8 tuším 600tis. Kč 8O
Přílohy
vov422_4f57313a20258.jpg

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host