Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
- GHIA
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínský kraj
Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Zdravím všechny fordáky a prosím o radu.Chci si koupit Mondeo r.v.2008 a dostal jsme nabídku na motor 2.2 TDCI 129Kw a nic o něm nevím,jestli není kazový,jestli náhradní díly nejsou v porovnání s 2.0TDCI 103Kw dražší atd.?Prostě info o motoru.
A ještě k těm motorům,zda není lepší koupit 2.0 TDCI 103Kw?A další věc,jaký to má Euro?Jestli už budu mít ten filtr pevných částic,nebo to má tuším EURO 4 kde nevím zda je,nebo není?
Děkuji za odpověd
A ještě k těm motorům,zda není lepší koupit 2.0 TDCI 103Kw?A další věc,jaký to má Euro?Jestli už budu mít ten filtr pevných částic,nebo to má tuším EURO 4 kde nevím zda je,nebo není?
Děkuji za odpověd
2.0 TDCi 103Kw Titanium r.v.2009
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Tak především záleží na stavu konkrétního daného kusu ani jeden nebude špatný.
Ojetina je vždy risk,když nevíš kdo a jak jezdila hlavně co do toho tankoval,kde servisoval.
Ojetina je vždy risk,když nevíš kdo a jak jezdila hlavně co do toho tankoval,kde servisoval.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Jestli je to z Říše nebo tam někde tak s DPF počítej na 100%. A i k nám se myslím tyhle motory dávaly jen s DPF.
Jinak na poježdění bomba. Párkrát jsem jel se šéfovou S-maxem s 2.2 a je to mazec
Moc 2.2 jsme se závadama neměli, ono jich taky oproti 2.0 tolik nejezdí...
Jinak na poježdění bomba. Párkrát jsem jel se šéfovou S-maxem s 2.2 a je to mazec

Moc 2.2 jsme se závadama neměli, ono jich taky oproti 2.0 tolik nejezdí...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
V dnesnim SM je test bazarovyho S-Maxe, s temi motory to bude asi stejny:
1,8 TDCi 92 kW - bez DPF, slusna spolehlivost, ale slaby na dalnicni trasy
2,0 TDCi 103 kW nebo 120 kW - v CR nemusely mit DPF ani pro Euro 4, DPF se pozna podle VIN, pripadne podle absorpcniho koeficientu. Ostatne ani verze s DPF ze zapadnich trhu nema v porovnani s jinymi vyrobci vyrazne problemy. Od roku 2010 je ve verzi Euro 5 s kompletne prepracovanym systemem DPF, ktery je jeden z nejspolehlivejsich
2,2 TDCi 129 kW - ma pry sice silny zatah, ale je toho docilene velkym turbem, takze samozrejme vyrazna prodleva. Neni ani prilis tocivy, takze je stejne potreba casteji radit.
Vychazi mi z toho, ze 2,0 TDCi 103 kW by mel byt plne dostacujici. Mame v S-Maxu prave tento motor s Euro 4 a DPF a nemam zadnych namitek.
1,8 TDCi 92 kW - bez DPF, slusna spolehlivost, ale slaby na dalnicni trasy
2,0 TDCi 103 kW nebo 120 kW - v CR nemusely mit DPF ani pro Euro 4, DPF se pozna podle VIN, pripadne podle absorpcniho koeficientu. Ostatne ani verze s DPF ze zapadnich trhu nema v porovnani s jinymi vyrobci vyrazne problemy. Od roku 2010 je ve verzi Euro 5 s kompletne prepracovanym systemem DPF, ktery je jeden z nejspolehlivejsich
2,2 TDCi 129 kW - ma pry sice silny zatah, ale je toho docilene velkym turbem, takze samozrejme vyrazna prodleva. Neni ani prilis tocivy, takze je stejne potreba casteji radit.
Vychazi mi z toho, ze 2,0 TDCi 103 kW by mel byt plne dostacujici. Mame v S-Maxu prave tento motor s Euro 4 a DPF a nemam zadnych namitek.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- GHIA
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Sakriš.Tak mě asi vychází taky nejlíp 2.0TDCI 103Kw.No bylo by to z Německa z leasingovky,servisováno ve Fordu.A nevíte chlapi jak je to se spotřebou těch motorů??Děkuji
2.0 TDCi 103Kw Titanium r.v.2009
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
spritmonitor.de
najdi si co potřebuješ zadáním
najdi si co potřebuješ zadáním
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Klidna jizda s S-Maxem nam vychazi dlouhodobe kolem 6 litru, ted v zime tak 6,5 l/100km. Nas rezim je rano 20 km do mesta, mesto, odpoledne zpet. 1x - 2x do mesice delsi trasa po silnicich 1. tridy.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
To podstatene si mu nenapsal u S-maxe s 2.0TDCi vyresili nedavani DPF tak, ze auto ma max hmotnost navysenou tak, aby resahlo 2,5tuny a tim se dostalo do uzitkove kategorie )ci jak se menuje) a tak maji benevolentnejsi predpisy, co se emisi tyce - cili nektere 2,0TDCi maji DPF a jine ne co se S-maxu zhruba 5let starejch tycevitut píše:V dnesnim SM je test bazarovyho S-Maxe, s temi motory to bude asi stejny:
1,8 TDCi 92 kW - bez DPF, slusna spolehlivost, ale slaby na dalnicni trasy
2,0 TDCi 103 kW nebo 120 kW - v CR nemusely mit DPF ani pro Euro 4, DPF se pozna podle VIN, pripadne podle absorpcniho koeficientu. Ostatne ani verze s DPF ze zapadnich trhu nema v porovnani s jinymi vyrobci vyrazne problemy. Od roku 2010 je ve verzi Euro 5 s kompletne prepracovanym systemem DPF, ktery je jeden z nejspolehlivejsich
2,2 TDCi 129 kW - ma pry sice silny zatah, ale je toho docilene velkym turbem, takze samozrejme vyrazna prodleva. Neni ani prilis tocivy, takze je stejne potreba casteji radit.
Vychazi mi z toho, ze 2,0 TDCi 103 kW by mel byt plne dostacujici. Mame v S-Maxu prave tento motor s Euro 4 a DPF a nemam zadnych namitek.
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.04.2012 17:59
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Zdravím a mám dotaz. Koupil jsem si mondeo s motorem 2.2 TDCi 129Kw, typ Q4BA r.v. 2008. Můžete mi poradit, kde bych k tomuto motoru sehnal technický nákres nebo průžez motorem, graf výkonové charakteristiky a pilový diagram pro 6ti kvalt? Díky
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
netusim, http://www.google.cz a hledat a hledat 

ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Co to je?jansides píše: pilový diagram
Možná školící středisko v Mělníku

Jedině asi ten google nebo nějaký zahraniční fora.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Zavislost otacek motoru na rychlosti pro jednotlive kvalty. Vetsinou je potreba pri navrhu a optimalizaci zavodniho naradi ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Tak jsem zase o něco chytřejší 

Naposledy upravil(a) lucky.jack dne 26.04.2012 17:52, celkem upraveno 1 x.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.04.2012 17:59
Re: Info o motoru 2.2 TDCI 129Kw
Hledám a hledám, ale zatim jsem nic moc nenašel. Pokud jste úspěšnější tak dejte vědět.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů