
EDIT: skoro bych řekl, že zásah do auta se souhlasem majitele není mimo zákon. Tam je až následný provoz toho auta. Ale právník nejsem.
Obavam se, ze se tu smesuji 2 ruzne pohledy.Sobull píše: Tak naposled.
1)Kdyby si to nechal udělat někde, kde tomu rozumí, tak nemusí nikam nic lít.
2)Dávat VIF je nesmysl, protože ten je třeba skladovat do +5 stupňů.
3)Dávat VIF s naftou nemá žádný význam, musíš ho tolik rozředit, že když chceš aditivovat, musíš stejně napřímo.
4)Dávat naftu, budiž, ale uniká mi smysl aditivovat naftu naftou a jsme u bodu 1.
Pokud se někdo smíří s tím, že má úpravu udělanou špatně, tak doporučuju tu naftu. Dle mě by to měl reklamovat jako každou službu, kterou někdo odfláknul
Tak nějak jsem to myslelRaada píše:Ac nejsem zastancem DPF a uz vubec se mi nelibi princip DPF v nasich motorech, tak na vykuchani nepojedu. Jak pise foki tak dnes DPF jiz nestoji takovou raketu a sel bych cestou vymeny. Z UK se da sehnat DPF za cca 6000Kc a to je na urovni vykuchani. Pochopim vykuchani u aut, ktery jezdi prevazne kratky trasy - tam nakup dieslu s DPF vubec nemel smysl, ale ja vetsinou jezdim delsi trasy a tak regenerace pravdepodobne probihaji bez problemu.
Na druhou stranu mi rozciluji diesly, ktery DPF nemaji a v kopci nebo pri akceleraci se za nima tahne cernej kour. Nedelam si iluze, ze likvidace starych DPF (nebo i vyroba DPF) je neco ekologickeho, ale je mi sympaticke, ze me auto nekouri.
do autorizáku poběží je blbec. já servisuji u Truck motor s.r.o. v Brně na Cejluvita_k píše:ja pak moc nechapu, o cem jinym na foru psat? Na otazku "Co tu s tema autama" se da odpovedet univerzalne. Nic s nema nedelej a bez do autorizovaneho servisu a platForum zrusime a budem delat neco poradneho
vita_k píše:kolik za to v Brne chteli? Podle me se neda rict, ze by se jim to povedlo, kdyz neumi odstranit tuto hlasku.radari píše:profichiptuning v Brně ... s casem uvidim jestli to byl dobry napad .
Jestli to ale nebude delat km regenerace, tak jen dobre.
Kolik je 5k? 500 nebo 5000? za 500 se eolys sehnat beztak neda...?
dik
No smysl to asi dava.salamio píše:...že takové zásahy do auta jsou pro mě osobně už za hranicí akceptovatelného. A jak dodal Raada, nedávají ani valného smyslu.
to jsem psal trocha ironicky, jako ze jsem nepochopil co vlastne kolega doporucoval:) Omlouvam se za zavadejici prispevek...fordis píše:do autorizáku poběží je blbec. já servisuji u Truck motor s.r.o. v Brně na Cejluvita_k píše:ja pak moc nechapu, o cem jinym na foru psat? Na otazku "Co tu s tema autama" se da odpovedet univerzalne. Nic s nema nedelej a bez do autorizovaneho servisu a plat :) Forum zrusime a budem delat neco poradneho :)
to jen tak vypada, ze bych se cilil:) Moc jsem proste nechapal co tim myslis. Ja si myslim, ze pokud emise zustanou v norme, tak at si s tim kazdy dela co chce. I bez filtru tady projdou technickou lidi bez problemu.salamio píše:vita_k: co se hned tak čílíš?
Jenom jsem vyjádřil názor, že takové zásahy do auta jsou pro mě osobně už za hranicí akceptovatelného. A jak dodal Raada, nedávají ani valného smyslu. Ale každý si klidně samozřejmě může vyndat ze svého auta třeba i brzdy.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů