Eidž píše:K ódám na Ecoboost motory přidám dotaz, kdo má odpověď, napište:
- co dlouhodobá spotřeba? (Aneb mít výkon je fajn, ale fyzika platí a na vzduch to nejede.)
- co spolehlivost? Fajn, asi do 50 tis. km dobrá, ale co 100 tis. km, 150 tis. km? Nějak nedokáži přijmout fakt, že motor, kde je stěna válce spočítaná na mm, aby bylo dosaženo min. rozměrů, to bude mít s životností dobré. Jako fungovat bude, ale jakmile míra opotřebení dosáhne vyprojektované hranice, jak to bude?
Odpoved:
1.) Kamarád jezdí do práce 15km z toho 10km Bratislava a 5km Okresky a jezdí za 6.2l/100km a má 1.6EcoBoost 110kW kombik... sice mě ještě nesvezl ale když mě vezl naposledy tak bych neřekl že jezdí nějak moc na spotřebu...
2.) Tak na Fordu píšou že motor je dělán na 250 tis. km a je mě jasné že každý si může napsat co chce ale myslím si že by nedělali auto které ti vydrží 50tis. km a může jit do šrotu... a to už jen z toho důvodu že v automobilovém průmyslu je velká konkurence a nemůžou si to dovolit....a budme rádi že to nepočítají na metry...... ale furt si myslím že ten morot je lepší volba do budoucnosti než ty přidušené a přefiltrované diesly od jakékoliv značky
