Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Jasan ZonixXi, ale ten ventil je až na olejovém kanále za čerpadlem v bloku motoru. A bývá přístupný i z venčí, po vyšroubování víčka.

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Yestherr a jses si jist, ze tam vubec nejaky ventil je?? ..o zadnem nevimm, krome propustaku ve filtru
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Určitě tam bude, musí to omezovat tlak ve vysokých otáčkách. Pokud se zakarbonuje a zůstane viset otevřený, bude olej utíkat do obtokového kanálu a u čidla už bude malý tlak. Pokud zůstane viset v uzavřené poloze, může extrémně vysoký tlak poškodit různá těsnění. Už jsem viděl vystřílené simeringy 


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
kouknul jsem do nejake dokumentace a ten ventil je v olejovem cerpadle - otevira v 3000rpm a z nej olej tece rovnou do vany.. podle toho, jak to cerpadlo vypada, tak nedavam moc velkou nadeji tomu, ze se k ventilu bude dat dostat zespoda bez vymontovani pumpy
..btw, kontroloval si kabelaz od spinace tlaku oleje az k palubce??
..btw, kontroloval si kabelaz od spinace tlaku oleje az k palubce??
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Jo, tak je to možný, pokuď je nakreslený přímo na ol. čerpadle, tak se holt bude muset shodit vana a pumpa. Výkres od toho asi nemáš, viď?

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
blok je na nakresu otocen vanou - brichem
nahoru, vratna vetev z pumpy je ta zakrouzkovana cervene - takze tolik prostoru k ventilu zespoda
..na konci klikove hridele, jsou pak jeste dva pastorky na pohon 2x retezu, proto rozvody dolu, pokud bude menit pumpu


Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
No, snad nebude tak zle... každopádně jak vidno, tak pokud se dostane ke všem šroubům na vaně bez nutnosti vyheverování motoru dál od nápravnice (výš), tak by mohl jít vymontovat celkem dobře. Vypadá to na inbus. No ale jestli pumpa...tak to potěš koště
. Ale to by mu to nemazalo ani ve vyšších, já vsázím na ventilek
A dík, Zoni


A dík, Zoni


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
sundavat vanu na Mk3 nevim, co TISu se mi koukat nechce
.. na Mk2 museji dolu akorat svody s Y trubkou, tak snad zadne povolovani pomocneho ramu kvuli vane
samotna pumpa je vecna, ventilek nejspis ne - i kdyz si nedokazu predstavit co za bordel by musel mit v naplni, aby se zalepil.. taky jsem zvedav, co kluci usati nameri za tlak oleje


samotna pumpa je vecna, ventilek nejspis ne - i kdyz si nedokazu predstavit co za bordel by musel mit v naplni, aby se zalepil.. taky jsem zvedav, co kluci usati nameri za tlak oleje

Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Tak ta Y trubka s vlnovcem asi bude muset, to už je vidět na tý fotce
. Jinak ono stačí, když nějakej šikula v záchvatu péče o motor vypustí z motoru starej olej bez toho, aby zjišťoval co tam bylo a dle rady Franty Vonáska z posledního Tjůning magazínu tam hrcne plnou syntetiku, která mu dosavadní karbonový úsady, proniknuvší ze spalovacího prostoru a usazené na stěnách motoru rozpustí a ty pak v lepším případě zalepí tenhle ventilek (a to že to umí) a v horším ucpou tenké kanálky vedoucí k vačkám a
vylágrovaný motor je na světě... 




Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- _Kari_
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 13.02.2012 10:25
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Dnesni poznatky : Od vymeny oleje najeto asi 200km (pred 14 dny) a napadlo me zkontrolovat hladinu oleje..Mechanik tam nalil 6 litru (ktere vsude deklaruji) a ted jsme museli odpustit 3/4 litru a kontrolka je na max! Bylo to hrozne prelity!! Nechapu..Ale to muj problem neresi.
Dalsi vec je, ze jsme tlak nezmerili, protoze jsme nenasli cidlo! Ja, dva dalsi automechanici a nenasli jsme ho. Volal jsem do Fordu, pry u olejoveho filtru, volal jsem do servisu, ktery mi doporucil a dal kontakt jeden zdejsi clen, pry taky u filtru..No proste nechapu, nikde jsme ho nenasli.
A pristupny to spatne byt nemuze, protoze kdyz mi to cidlo menili pred 10 dny ve Fordu (jestli ho teda vymenili) tak auto od zajeti k vyjeti bylo na servisu tak 20 min..Takze nijak dlouho, proste nechapu, cidel jsme nasli spoustu, ale takovy, co jsem dostal ve Fordu vymontovany nikde.
A posledni perlicka, rikam mu, prehodime kola zepredu dozadu,at vim jestli huci loziska nebo pneu..Koukam na desticky kotouce, prejdu dopredu a kotouc uplne "podkoplej" (jako treba kola u nenalozeny Tatry nebo zadni kola Skody 120, proste do V, ale jen na prave strane auta a ke vsemu predni hodne a zadni o neco min, ale taky dost) podle me tohle nedokaze srovnat ani geometrie, i kdyz to jen tipuju..nandame tam kolo a to to teda bylo videt enormne. Priklad, kdyz hupnete s autem do prikopu, tak ten naraz na spodni stranu kola muze neco ohnout.
Jinak to huceni zmizelo, bylo to naprosto oskakanou a na hrane sjetou pravou prdni gumou, ale prehozeni kol samozrejme to neopravi
Je uz toho tolik, ze jsem z auta naprosto znechucenej a zitra jedu do toho bazaru (i kdyz je to pomerne dalka) ale to je jedno a at si ho treba strcej kam chtej (nebo minimalne to daj do poradku)
Dalsi vec je, ze jsme tlak nezmerili, protoze jsme nenasli cidlo! Ja, dva dalsi automechanici a nenasli jsme ho. Volal jsem do Fordu, pry u olejoveho filtru, volal jsem do servisu, ktery mi doporucil a dal kontakt jeden zdejsi clen, pry taky u filtru..No proste nechapu, nikde jsme ho nenasli.
A pristupny to spatne byt nemuze, protoze kdyz mi to cidlo menili pred 10 dny ve Fordu (jestli ho teda vymenili) tak auto od zajeti k vyjeti bylo na servisu tak 20 min..Takze nijak dlouho, proste nechapu, cidel jsme nasli spoustu, ale takovy, co jsem dostal ve Fordu vymontovany nikde.
A posledni perlicka, rikam mu, prehodime kola zepredu dozadu,at vim jestli huci loziska nebo pneu..Koukam na desticky kotouce, prejdu dopredu a kotouc uplne "podkoplej" (jako treba kola u nenalozeny Tatry nebo zadni kola Skody 120, proste do V, ale jen na prave strane auta a ke vsemu predni hodne a zadni o neco min, ale taky dost) podle me tohle nedokaze srovnat ani geometrie, i kdyz to jen tipuju..nandame tam kolo a to to teda bylo videt enormne. Priklad, kdyz hupnete s autem do prikopu, tak ten naraz na spodni stranu kola muze neco ohnout.
Jinak to huceni zmizelo, bylo to naprosto oskakanou a na hrane sjetou pravou prdni gumou, ale prehozeni kol samozrejme to neopravi

Je uz toho tolik, ze jsem z auta naprosto znechucenej a zitra jedu do toho bazaru (i kdyz je to pomerne dalka) ale to je jedno a at si ho treba strcej kam chtej (nebo minimalne to daj do poradku)
Bylo : Ford Fiesta 1.8D ´89, Škoda Rapid 130 ´85, Felicia 1.3 ´97, 1.3 ´96, 1.6 ´95
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 1.8 16V 92kW, světlý interiér/látka, liftback, ST paket
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 2.5 V6 125kW, světlý interiér/kůže, liftback
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 1.8 16V 92kW, světlý interiér/látka, liftback, ST paket
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 2.5 V6 125kW, světlý interiér/kůže, liftback
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
ten senzor je VEDLE filtru, vymen "mechanika"
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Jak píše ZonixX, asi je na čase vyměnit mechanika. Ono je občas lepší zajet k obyčejnýmu klukovi, co se vrtá v autech, než ke dvoum automechanikům. A jestli máš kotouč tzv. do štaflí, tak Ti asi prdla klec ložiska náboje. A co ten přetlakový ventil, našli jste?

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
No a možná to chce vyměnit jak mechoše tak auto ,pokud to jde.
- _Kari_
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 13.02.2012 10:25
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Odpoledne k nemu jeste jedu a znova to zkusime..Dik za fotku, ale kdybych tam nehledal s nim, tak si myslim svoje, ale takhle? Nejsem sice superodbornik, ale cidlo jak ma vypadat poznam..
Na ten ventil vubec dneska jeste nebyl cas..
A to je takovy divny, ze by praskla klec na obou kolech na jedny strane auta..A kdyby to prasklo, tak se to prece skoro ani netoci a delalo by to hroznej kraval, ne? Ja jsem za kotouc normalne zatocil - bez odporu a bez hluku (bylo by slyset jakoby praskani nebo tak neco, hukot az za jizdy pri vyssich otackach loziska)
Vim, co to dela, na 1.8 se rozpadlo LZ lozisko a to kolo bylo uplne volny (jako kdyz neutahnu kolovy matky a ve vzduchu s kolem zahybu..Tady se to ani nehne, ani jedno kolo.
Na ten ventil vubec dneska jeste nebyl cas..
A to je takovy divny, ze by praskla klec na obou kolech na jedny strane auta..A kdyby to prasklo, tak se to prece skoro ani netoci a delalo by to hroznej kraval, ne? Ja jsem za kotouc normalne zatocil - bez odporu a bez hluku (bylo by slyset jakoby praskani nebo tak neco, hukot az za jizdy pri vyssich otackach loziska)
Vim, co to dela, na 1.8 se rozpadlo LZ lozisko a to kolo bylo uplne volny (jako kdyz neutahnu kolovy matky a ve vzduchu s kolem zahybu..Tady se to ani nehne, ani jedno kolo.
Bylo : Ford Fiesta 1.8D ´89, Škoda Rapid 130 ´85, Felicia 1.3 ´97, 1.3 ´96, 1.6 ´95
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 1.8 16V 92kW, světlý interiér/látka, liftback, ST paket
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 2.5 V6 125kW, světlý interiér/kůže, liftback
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 1.8 16V 92kW, světlý interiér/látka, liftback, ST paket
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 2.5 V6 125kW, světlý interiér/kůže, liftback
- _Kari_
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 13.02.2012 10:25
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Blikání kontrolky mazání 2.5 V6
Takze namerene hodnoty v kg/cm2 :
1) Temer studeny motor (teplota mezi studeno a ohrato na budiku)
volnobeh - 2,5
1500 ot. - 3,5
3000 ot. - 4,5
2) teplota na budiku zahrato, olej nejspis neprohraty
volnobeh - 1,5
1500 ot. - 2,5
3000 ot. - 4,15
3) nejspis by zacalo problikavat mazani (nemuzu urcit, byl tam merak misto cidla) ale podle dosavadnich zjisteni, kdy to zacalo problikavat
volnobeh - 1,15
dal uz jsem v otackach nemeril, to snad ani nema cenu, kdyz uz podle 2) to maze na 2,5 misto 3,1 ktere jste mi zde zjistili!!!
Takze zitrejsi cesta do bazaru jasna, uvidime s cim pochodim..
Jinak na shozeni vany a prohlidnuti ventilu dnes cas opravdu nebyl..
1) Temer studeny motor (teplota mezi studeno a ohrato na budiku)
volnobeh - 2,5
1500 ot. - 3,5
3000 ot. - 4,5
2) teplota na budiku zahrato, olej nejspis neprohraty
volnobeh - 1,5
1500 ot. - 2,5
3000 ot. - 4,15
3) nejspis by zacalo problikavat mazani (nemuzu urcit, byl tam merak misto cidla) ale podle dosavadnich zjisteni, kdy to zacalo problikavat
volnobeh - 1,15
dal uz jsem v otackach nemeril, to snad ani nema cenu, kdyz uz podle 2) to maze na 2,5 misto 3,1 ktere jste mi zde zjistili!!!
Takze zitrejsi cesta do bazaru jasna, uvidime s cim pochodim..
Jinak na shozeni vany a prohlidnuti ventilu dnes cas opravdu nebyl..
Bylo : Ford Fiesta 1.8D ´89, Škoda Rapid 130 ´85, Felicia 1.3 ´97, 1.3 ´96, 1.6 ´95
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 1.8 16V 92kW, světlý interiér/látka, liftback, ST paket
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 2.5 V6 125kW, světlý interiér/kůže, liftback
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 1.8 16V 92kW, světlý interiér/látka, liftback, ST paket
Ford Mondeo MKIII Ghia, 2001, 2.5 V6 125kW, světlý interiér/kůže, liftback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host