já hlupák,ted sem si všim že všichni tu máte benzín takže to asi neplatilo pro naftu asivencator píše:no nevím,ale když bych neměl chodit pod 2000ot tak bych musel motor na jedničku vytočit asi na 3000ot a pokud ten motor budu honit za 2000 tak si z toho udělám luxusní benziňák,protože pak budu se spotřebou asi někde u 7 až 8 litrů.
setrváků vadí nejvíc volnoběh a rozjezdy s přidáním málo plynu.
jinak já jezdím kolem těch 2000ot a řadím tak aby mi ot nešli pod 1700 ale to neplatí pro první a druhý stupeň.
a po vesnici jezdím na 4 a to mám těch 1500,na trojku se to nedá,podle mě si myslím že už v 1700 se to nepodtačí,protože už turbo dává co může a krouťák je tam taky myslím největší









 ...
 ... vzdyt pisu, na udrzeni rychlosti, bez zateze je 1700 ot. pro setrvak naprosto neskodny. Ty minimalni rychlosti jsou stejne pro 1.8 i 2.0 a je to pocitany na 1500ot., coz je fakt jen na rovinu. Na petku ja jezdim tak od 65 km/h a to fakt musi bejt po rovine.
  vzdyt pisu, na udrzeni rychlosti, bez zateze je 1700 ot. pro setrvak naprosto neskodny. Ty minimalni rychlosti jsou stejne pro 1.8 i 2.0 a je to pocitany na 1500ot., coz je fakt jen na rovinu. Na petku ja jezdim tak od 65 km/h a to fakt musi bejt po rovine.


