Šedý kouř je nespálená nafta, co Ti proletí válcem kde nechytne a jde z výfuku ven. Což bude ten problém 2 a 3 válce. Teplý motor už není tak náchylný na rozladění korekce vstřiků, vyplývá to z jeho konstrukce - je vznětový, tudíž při pracovní teplotě (když je ohřátý) se vznícení nafty daleko ulehčí (Těsnost pístů, ohřátí kompresního prostoru ve válci). Jinak co vím tady od kluků nafťáckejch, korekce vstřiků se dají upravit softwarově, tudíž by to možná byla třeba jen otázka pár minut s notebookem. Chce to první vyzkoušet tyhle věci, protože k nákladným opravám se nakonec může člověk uchýlyt vždycky. Teda když jsou peníze, za tyhle úkony jsou to celkem astronomický částky a občast to stejně dlouho nevydrží, kluci by tady mohli vyprávět

Kdyžtak si vyplň v profilu bydliště, ať se pak některé věci dají konkretizovat


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS