 . Z toho co jsem tady zjistil tak je to motor z Citroenu nebo Peugeotu. Tak jsem se porozhlížel po 1.8 , ale zase jsem nenašel odkud ten motor pochází. Do Citronu se nemontuje, aspoň jsem tento údaj nenašel. Jen 1.6 a 2.0. Benzíňáky mají zas na můj vkus dost velkou spotřebu. Ale abych to nezdržoval a pořád se neptal.
 . Z toho co jsem tady zjistil tak je to motor z Citroenu nebo Peugeotu. Tak jsem se porozhlížel po 1.8 , ale zase jsem nenašel odkud ten motor pochází. Do Citronu se nemontuje, aspoň jsem tento údaj nenašel. Jen 1.6 a 2.0. Benzíňáky mají zas na můj vkus dost velkou spotřebu. Ale abych to nezdržoval a pořád se neptal. Auto budu používat ještě tak půlrok až rok na krátké trasy. Pak se uvidí. Možná se trasy zvýší až na 40-60 Km denně. Motor to musí být do 1.8 kvůli povinnýmu. Jsem spíše šetřivý jezdec tzn, žádné vytáčení motoru do závratných výšin, spíš se pohybuju v rozmezí 1800-3000 otáček ( a to považte jsem vždy jezdil s benzínem
 ). V současnosti mám Feldu z 95 takže už dosluhuje
 ). V současnosti mám Feldu z 95 takže už dosluhuje  Focus bude zřejmě z roku 2008 nebo 2009. Nevím co ještě říct, aby se ten výběr mohl co nejvíc specifikovat
 Focus bude zřejmě z roku 2008 nebo 2009. Nevím co ještě říct, aby se ten výběr mohl co nejvíc specifikovat 















 BMW 3 má spoustu dílů podvozku z hliníku+ diesel potřebuje dražší údržbu tak či tak a pokud se něco pokazí tak to levné nebude. Rozumná volba je 1.6 benzin s malým náběhem a doloženým servisem
 BMW 3 má spoustu dílů podvozku z hliníku+ diesel potřebuje dražší údržbu tak či tak a pokud se něco pokazí tak to levné nebude. Rozumná volba je 1.6 benzin s malým náběhem a doloženým servisem 







