Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od phofy » 18.01.2012 09:00

vita_k píše: s turbobenzinem si teda pomuzes. Kolik tipujes, ze turbo do benzinaku vydrzi pri tech teplotach?
Já bych řekl, že tak do 100 tis Km ani možná to ne :evil:

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od zdenyvm » 18.01.2012 09:32

wilder01 píše:Kolega ma v aute DPF a v technicaku EURO3 ... tomu hovorim stastie... toho ek trapit nemusi :)

Mimochodom... kto z vas bol na prehrati noveho softu v Bystrici? Odstranilo to problem kilometrovych regeneracii, alebo tie Vam prebiehaju aj tak?
Mně to přehráli doma a mám pocit, že to km regenaraci dělá vesele dál... Včera mi zas po cca 12km hodně vlažné jízdy zapl ventilátor...
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 18.01.2012 11:03

phofy :
Myslim, ze EB1.6 bude mat vacsiu zivotnost ako tych 100k. To nie je 1.2TSI 105HP. Co sa ale bojim viac je doba, ked vsade zacnu tlacit EB1.0 120HP - vraj to planuju aj do Focusov. V tom pripade neverim ani 100k.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 18.01.2012 11:36

Nieeeeeeee :puke_r: :cry: :cry: :cry:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od phofy » 18.01.2012 11:44

Já mám za služebák onen zmiňovanou fabii 1.2 tsi 63kw, jak už někdo zmiňoval svolávalo se kvůli rozvodům, na 15 000km mi dělali nové rozvody. A teď největší vtip. V servisní knize je prodloužená servisní prohlídka na 30000km, samozřejmě olej se má měnit po 15 000km měl by tam být olej 5w-40, ale lejou tam 5w-30. Takže když kolega přijel do servisu na 15 000km, tak ho poslaly domů, že tam je prodlouženej interval na těch zmiňovaných 30 000km a, že ani olej měnit nebudou, ať přijede, až se mu ukáže na displeji klíček ( servisní kontrola ) . Já jsem tam byl na těch 15 000 a musel sem si tam vydupat výměnu oleje, a rovnou ty rozvody mi udělali. Filtry a další věci okolo měnily, až na 30 000km. A to auto je docela dost namáhaný denně jezdí cca 200km + 20 krát za den startuje. Už jenom čekám komu ten motor v práci dřív odejde :D

Bylo by to dobrý kdyby byla 1.6eco dobrým motorem a vydržela mnoho stovek tisíc kilometrů :D .
1.0eco to víš dneska je moderní downsizing, podle toho to pak vypadá. 1.0 120Hp to ten motor nemůže vydržet podle mě, vždyť musí dostávat tlaky jako prase od toho turba :wallbash: hlavně v dnešní době se šetří na materiálu, všechno dělaj akorát z bláta. Jsem zvědavej co to všechno vydrží :D

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 18.01.2012 12:03

Firma kalkuluje servisne naklady pre flotilu a aj podla toho si vybera od koho auto kupi. VW tam dal 30t a ti si im to teraz pokazil :dih:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od phofy » 18.01.2012 12:17

Ano 30tisíc je na prohlídku vozu, ale né na výměnu oleje, pokud teda i na výměnu oleje, tak to pardon :cry:

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Bastr » 18.01.2012 19:46

vita_k píše:
Bastr píše:V12:
Tak jako novy Focus se nedělá v dvolitru. No já chcu tak 2 roky ježděného FF3 1.6 EcoBoost Hatchback tak doufám že se do 300 tis. vlezu. Ale ještě 2 roky chcu počkat jak budou poruchové a problémové tyto motory.
s turbobenzinem si teda pomuzes. Kolik tipujes, ze turbo do benzinaku vydrzi pri tech teplotach?
No já si myslím že to zas tak žhavé nebude :) A aj kdyby se mě turbo vysralo po 120 tis km tak radši koupím Turbo které vydrží +- dalšich 120 tis km než ve 150 tis km měnit DPF fitr. A to pokud Budu měnit pekně olej po 10 tis km tak si myslím že něco vydrží :) Podle mě je to lepší něž mět Diesel chrochtáka (Kterého mám ted) a tam stoji vstřiky +-20 tis,čerpadlo +-20tis,DPf filtr +-20 tis,turbo +-20tis a to všecko má souvislost s naši kvalitní Českou naftou do kamen :)
A v benzináku nemáš tolik kurvítek a to jestli přidají Turbo což je dneska skoro ve všech auteh tak to nemůže byt tak hrozné :)
A aspon si splním nebo se aspon přiblížím tomu že budu mět pod kapotou trochu víc koníků jak jiní a můžu to pěkně protáhnout na dálnici :) :) protože na ST nebo RS karu nemám :D:D
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od cereus » 18.01.2012 20:30

C-Maxis píše:Neni mi jasne, jestli "studene" jizdy maji spatny vliv jen na nedokoncovani regeneraci, nebo jestli i sama jizda nejak vic prispiva k zanaseni DPF. Tipuju, ze za studena se bude tvorit vic bordylku, co dojde do DPF.
Samozrejme, studeny vypusta viac sadzi, takze to nie je len o nemoznosti regeneracie, ale sa filter zaroven aj intenzivnejsie zanasa. Napriklad ja mam v zime kratsi interval medzi regeneraciami o 200 km oproti letu. Struktura jazd zostala.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2760
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Raada » 19.01.2012 09:23

Panove jak poznate, ze se regeneruje filtr? Ja to za jizdy nepoznam a muzu pouze usuzovat, ze se vypaluje, kdyz prijedu s vlaznym motorem pod nizkou zatezi a bezi mi vetrak. Jinak to ale nepoznam. Auto jede porad stejne.

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 19.01.2012 09:46

Taky to nepoznam. Stejne, jako nepoznam TopQ a Vervu :oops:
Proto by se hodilo ukazovatko probihajici regenerace. Treba LED svitici pri prekroceni "bezne" teploty. Ale to uz jsme tu plakali a nic nevyplakali...
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5761
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Stanley_vy » 19.01.2012 09:51

Já teda regeneraci odhalím na 100% podle aktuální spotřeby zahřátého motoru na volnoběh (běžně 0,5 - 0,6l/h, při regeneraci 0,8 - 0,9l/h) a zpravidla si taky všimnu, že autu se moc nechce za plznem a občas v nižších otáčkách zacuká.

Od začátku roku, ale jezdím převážně delší trasy a ještě jsem probíhající regeneraci neodhalil, přičemž někdy dva měsíce zpátky se mi zdálo, že DPF regemeroval velmi často. :nunu:

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2760
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Raada » 19.01.2012 10:19

Ja bohuzel mam modelovy rok 2006 a tam aktualni spotreba neni. Taky vetsinou jezdim delsi trasy a predpokladam, ze tam se vypaluje v pohode. Nepoznam to ale na projevu auta, porad jede stejne, stejny reakce, zvuk atd. Jen ten vetrak po dojezdu. Treba az budu mit vice najeto tak rozdil uz bude znatelnejsi. Treba to ale nepoznam nikdy, protoze jak prekrocim 100tis. km tak auto pujde z baraku :-).

Rozdil mezi normalni naftou a Vervou nepoznam. Je to mozna taky tim, ze autu moc neslapu na krk.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od phofy » 19.01.2012 10:25

Já jsem rozdíl mezi top Q a Vervou poznal :D Auto bylo tišší a líp jede. Je teda že dávám ještě do Vervy VIF ikdyž asi zbytečně, ale pro lepší pocit :D

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host