

V D som nic nenasiel, ale samozrejme v USA sa uz nieco naslo:V12 píše:... Zaujala ma poznamka o sudnych sporoch v Nemecku. Vie o tom niekto nieco viac ? ...
Moja rec, to by som o SX4 nepremyslal ani v teoretickej rovinephofy píše:To máš pravdu, ještě by mohly focuse dělat ve 4x4 a beru ho všema deseti
Myslim, ze v jazdenom aute je lepsia volba atmosfericky 2.0i...Bastr píše:Jenže průser je v tom že nový Diesel bez dpf nelze koupit žeTakže at žije 1,6EcoBoost 110kW
u me to uz hlavne necuka - po novem softwaru. Ale myslim, ze nejake kilometrove regenerace to dela dal. Tezko se to pozna. Jednou za cas se stane, ze to nejde hned za plynem a to by mohlo byt ono. Myslim, ze to je v ECU tak dobre zasite, ze to nejde pryc jednoduse.wilder01 píše:Kolega ma v aute DPF a v technicaku EURO3 ... tomu hovorim stastie... toho ek trapit nemusi :)
Mimochodom... kto z vas bol na prehrati noveho softu v Bystrici? Odstranilo to problem kilometrovych regeneracii, alebo tie Vam prebiehaju aj tak?
s turbobenzinem si teda pomuzes. Kolik tipujes, ze turbo do benzinaku vydrzi pri tech teplotach?Bastr píše:V12:
Tak jako novy Focus se nedělá v dvolitru. No já chcu tak 2 roky ježděného FF3 1.6 EcoBoost Hatchback tak doufám že se do 300 tis. vlezu. Ale ještě 2 roky chcu počkat jak budou poruchové a problémové tyto motory.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: zendass a 0 hostů