kupa FoFo 1.8 TDCi

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Vilo P.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.01.2012 18:40

kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od Vilo P. » 06.01.2012 18:54

Caute,

planujem kupit kombika, aby sme tam mohli dat kocik ked pojdeme k rodicom a podobne. Najprv som chcel novsie mondeo, ale financne nam to az tak nevychadza lebo male je uz na ceste, takze pozeral som focus-a, od r.v. 2005 vyssie. Chcel by som diesel, koli krutiacemu momentu a pohodlnejsiemu cestovanie, k rodicom to mame 300 km, kazde 2 mesiace + do prace to mam denne 25 km (dialnica + medzimesto), to +- 20 tis . km rocne.

Chcem ist pozriet: http://ford-focus-combi.autobazar.eu/18 ... 14110.html
Poradte ci to vyzera na dobru kupu, alebo by som sa mal popozerat po niecom inom.
Po precitani par prispevkom ma odradzaju tie km vs. diesel a suvisiace naklady na opravu, ale je to kupovane na Slovensku, tak mozno nebudu stocene.

Dakujem za radu.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od V12 » 06.01.2012 19:07

Ak nechces spachat financnu samovrazdu, na ten z inzeratu zabudni. A vo vseobecnosti na akykolvek commonrail diesel s najazdom vacsim ako 100k km. Taketo auto by Ta v konecnom dosledku mohlo stat viac, ako 2 - liter benzinak so spotrebou 8/100. Spotreba 5.5/100 a 115 koni je pekna kombinacia, no napr. oblubena vymena turba a na minimalne 20 tisic km sa straca vyhoda "ekonomickej" prevadzky. Inak auta sa bezne stacaju z prave 160 - 180 tisic km na 80.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Vilo P.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.01.2012 18:40

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od Vilo P. » 06.01.2012 20:22

Dik,

len do tych 100 tis. realnych tazko nieco najst, vsetko je dovezene a tomu tazko verit ze su realne km. A ak sa nieco realne najde, tak je to cenovo viac. A pri nich tiez tazko sa spoliehat ze nie je nieco na hrane pokazenia. Je to dilema, a tazko sa rohodnut co je spravne. Asi budem musiet este nieco popozerat s menej km.

A kolko priblizne stoji udrzba, ak by odislo npr. turbo, vstreky, a ine veci co pravdepodobne pri tychto km odijdu?

Dik

KUTY

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od KUTY » 06.01.2012 21:28

kup radsej Octaviu PD a nie common rail...cim viac elektroniky atd tym viac problemov...zlozite motory prinasaju viac problemov...

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od foki » 06.01.2012 23:14

v cem je PD jednodussi ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Vilo P.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.01.2012 18:40

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od Vilo P. » 06.01.2012 23:40

Necakal som ze niekto poradi oktaviu, myslel som ze focus je na tom minimalne tak ako oktavia, a k tomu sa aj menej kradne. Kvalitou motora by som cakal ze fordy su na tom tiez dobre. A 160 tis. km na oktaviu nie je vela?

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od Radekjo » 07.01.2012 01:57

Zvláštní GHIA. Možná chrom. lem mřížky odznáčky na oknech aj. jsou jen na přání :nixw:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
Ac1D
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 29.06.2010 18:10
Bydliště: Zdar n/S
Kontaktovat uživatele:

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od Ac1D » 07.01.2012 10:38

ach ta antidieslova nalada od V12 a hlavne ze v jednom jezdi :mrgreen:

dira na penize muze byt i benzinak kdyz je "dobra koupe" :roll: Ja bych ochcavku osobne nechtel,jednak ji ma kazdej druhej,vzhledove se me zvenku ani zevnitr nelibi a hlavne zkousely jste do ni nacpat kocarek ci rozmerove neco vetsiho nez igelitova taska? Oproti Fordiku ma "malou diru do kufru" a vysoky spodni rantl kterej brani neco pohodlne vyndat :puke_r:
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od tomason » 07.01.2012 10:45

Vůbec není pravda že je PD 77 kw spolehlivější než 1.8TDCI v FII spolehlivější byli jen staré motory s rotačním čerpadlem 81KW ,66KW.
Tyhle dva motory si jsou zcela vyrovnanými konkurenty PD méně žere a více hulí.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Vilo P.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06.01.2012 18:40

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od Vilo P. » 07.01.2012 14:11

Takze ked bude ten focus vyzerat celkom dobre, tak mozno to nebude az taka zla kupa. V nejakom teste som pozel, ze v tomto rozmedzi km su focusy menej kazove ako oktavia.
Presne na ten kociar to potrebujeme, aby pekne vosiel do kufra a aby ho aj zena mohla dat von bez problemov.

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od Hal9000 » 07.01.2012 14:23

Pokud nejsi závodník tak kup benzin 1.6 Focus v kombíku který bude v dobrém stavu s málo najeto a garantuji ti že budeš spokojený jak želva s minimálními náklady a klidným spánkem že nemáš naftovou sebevraždu. Otec dělá mechanika a když někdo přijede s problémem na motoru tak pod kapotou to téměř vždy chrochtá.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od V12 » 07.01.2012 18:57

Hal9000 píše:...a když někdo přijede s problémem na motoru tak pod kapotou to téměř vždy chrochtá.
Svata pravda.
Ac1D píše:ach ta antidieslova nalada od V12 a hlavne ze v jednom jezdi :mrgreen:
Jazdim s nim preto, lebo neviem najst slusny Suzuki SX4. Doteraz co som pozeral bud vsetko zborene, v zalostnom stave alebo s dychavicnym 79 kW motorom. Dokonca jeden bazarnik sa mi snazil natlacit do hlavy, ze aj bez kardanu na zadnu napravu je to 4x4. V momente ked narazim na nejaku slusnu, s 88kW motorom kupenu na SK za rozumny peniaz, Focus ide najkratsou cestou do 3A alebo ineho vykupu.
tomason píše:Vůbec není pravda že je PD 77 kw spolehlivější než 1.8TDCI v FII spolehlivější byli jen staré motory s rotačním čerpadlem 81KW ,66KW.
Tyhle dva motory si jsou zcela vyrovnanými konkurenty PD méně žere a více hulí.
Dovolim si oponovat - vo firme sme mali Octavky 77kW PD prakticky vsetky s najazdom cez 200k km, niektore aj 250k, na ani jednej neboli problemy s turbom ci vstrekmi. Teraz co mame zabozrutov, problemy su stale, vacsie ci mensie. A maju polovicne nabehy. Stavka na Ochcavku PD je lepsia, nez na 1.6HDI (TDCI).
Vilo P. píše:Dik,

len do tych 100 tis. realnych tazko nieco najst, vsetko je dovezene a tomu tazko verit ze su realne km. A ak sa nieco realne najde, tak je to cenovo viac. A pri nich tiez tazko sa spoliehat ze nie je nieco na hrane pokazenia. Je to dilema, a tazko sa rohodnut co je spravne. Asi budem musiet este nieco popozerat s menej km.

A kolko priblizne stoji udrzba, ak by odislo npr. turbo, vstreky, a ine veci co pravdepodobne pri tychto km odijdu?

Dik
Ano, je to tak, do realnych 100k km tazko najst lacny diesel. Na to treba mat kua kus stastia. Jednoducho 3 -4 rocne diesle s takymto nabehom sa za 1/3 obstaravacej ceny takmer vobec nepredavaju. Ak kupis cenovo "vyhodny" diesel, na 95% bude mat okolo 200k km a o co je drahsi ten so 100k km je prave cena vstrekov, commonrail cerpadla, dvojhmoty a turba. Takze si to lahko spocitas - ci lacny s 200k km a strcit prachy do opravy, alebo drahy ale so 100k km a potencialom minimalne 50k najazdit bez vaznej investicie. Este lepsie je kupit relativne lacny benzinak v dobrom stave, ktory nezerie olej aj s 200k km. Jeho pripadne opravy su radovo lacnejsie, ako opravy diesla s rovnakym najazdom.

Rozhodnutie je na Tebe. Ja by som kupil radsej slusny 2 liter benzinak s 200k km a spotrebou 8 - 9 na 100, ako diesel s rovnakym nabehom a spotrebou 6/100. V konecnom dosledku sa to po prvej oprave vyrovna.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od tomason » 07.01.2012 20:19

:mrgreen: Tady je řeč o 1.8tdci proč sem taháš tu moderní herku...
U ná zase byl C-MAX 160tisíc a na motoru nic neodešlo(1.6tdci bez DPF)
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od Ma.rt » 07.01.2012 21:00

u FoFo bych sel taky do 1.6 benzin, ta spotreba neni o moc vetsi nez s TDCI. A nejede to zle. Rekl bych, ze kdyz uz diesel, tak u velkeho auta, kde ty rozdily ve spotrebach mezi benzinem a dieselem jsou vetsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: kupa FoFo 1.8 TDCi

Příspěvek od V12 » 07.01.2012 22:00

Ma.rt :
Rozdiel v spotrebe 1.6TDCI a 1.6i 74kW je znacny - diesel ide za 4.7 - 4.8 beznym sposobom, 1.6i beznym sposobom 6.5. To je docela dost. Az tak vela, ze sa vsetkym ludom zahmli pred ocami a kupia auto s tymto motorom v 80kW verzii s uplnou servisnou historiou s 200k km - teda kusok pred smrtou druheho DPF, o ktoreho pritomnosti predavajuci neinformoval, resp. kupujuci nevie, co tie 3 pismenka znamenaju. A ked pridu problemy, servis ich odstrani za taku cenu, ze to dorovna naklady na benzin na 40 - 50 tisic km. Preto treba volit benzinak. Je uplne jedno, ci 1.6i alebo nejaky silnejsi. Ak ale ma ten diesel v reale okolo 100k km, nie je problem. Takych je ale malo a rozhodne nie su za 5 tisic EUR.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů