1,6TDCI - podfouknuty vstrik
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ked som to videl, tiez sa mi to nezdalo. No je to oficialny material od Fordu. Pre 2.0TDCI je to este tragickejsie - dotiahnut 4 Nm a potom otocit dalsich IBA 45 stupnov. Co je ale zaujimave, je tu zaevidovanych minimum pripadov podfuknutych vstrekov dvojlitra. Pri vymene prepadov sme s mechosom museli vytiahnut stvrty vstrekovac von, inak z neho neslo dostat sponu. A po opatovnej montazi mierne podfukoval, siel von opat, nasledovalo vycistenie dosadacich ploch a opakovana montaz a utiahnutie bez momentkluca by ocko od ruky
Zatial drzi... Ostatne 3 od vymeny niekedy na jar bez problemov, tiez boli utahovane rovnakym sposobom. Zda sa, ze problemy robi iba 1.6TDCI 
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tušil jsem, že je to něco kolem 5-10Nm, ale že jenom 4Nm + 3/4 otáčky mě taky překvapilo. Ale aspoň jsem se v tom PDF dozvěděl kolik mají být utažený přívodní trubky
což jsem taky nevěděl přesně.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
CHYBA ! je to iba plus necela 1/4 otacky.lucky.jack píše:...ale že jenom 4Nm + 3/4 otáčky
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Jj máš pravdu, nějak jsem to špatně převedl
. Je tam 4Nm + 75°.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
pepé
- Nováček

- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tak pravda je v citaci od V12.(zjišťováno ve fordu)V12 píše:pepe :
Podla ETIS-u to ma byt utahovane na 2x :
- utiahnut na 4 Nm (!!!)
- potiahnut dalsich 75 stupnov (menej ako stvrt otacky)
V prilohe je PDF vytlacene z ETISU pre toho, komu sa to zda neuveritelne.
Uvedeny sposob utahovania je na predposlednej (8) strane PDF suboru.
Já jsem to dotahoval na 15 Nm a ne 15kg jak jsem psal omylem v předchozích příspěvcích.
Střik mám vyměněný, po projetí cca 5km jsem nenašel známky průsaku, uvidíme po zítřejším návratu z rachoty. Vstřik a podložka byly dosti nakarbonovaný viz foto. Vstřik moc dobře vyndat nešel, ale nakonec jsme to zvládli bez sundavání ostatních komponentů. Po montáži to nastartovalo a za chvíli chcíplo, dále to nechtělo nastartovat, asi až na popáté po delší době a s plynem. Asi je důležitý to zjistit co nejdřív než to totálně zakarbonuje.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
pepé
- Nováček

- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
ještě fotky
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ved som to vytahoval z origo technickych a servisnych postupov (TSI) Fordupepé píše:...Tak pravda je v citaci od V12.(zjišťováno ve fordu)...
BTW, ten Tvoj vstrek vyzera uplne neprekonatelne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
pepé
- Nováček

- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Jak to myslíš, vypadá to dost hrozivě co, ale pokud jsem to všechno očistil a dal nazpátek s novýma těsněníma a podložkama, tak by mělo být vše OK, je to tak?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
To bude tím, že jsi do válce neměl naftu, protože ti spadla když jsi oddělal trubku. No vstřik vypadá hrozivě, ale už jsem viděl i horšípepé píše: Po montáži to nastartovalo a za chvíli chcíplo, dále to nechtělo nastartovat, asi až na popáté po delší době a s plynem.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
pepé
- Nováček

- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Myslíš co mě čeká na těch ostatních vstřikách, tam zatím není ani minimální náznak nějakého průsaku nafty. Všechno naprosto čisté a suché.
Spíš si říkám, že jsem tento vstřik zjistil poměrně brzo na povrchu okolo střiku toho bylo minimálně, ale přímo na vstřiku dost.
Tak jsi říkám, jestli nezkontrolovat i ty ostatní, ale když mám píchlou jednu pneumatiku, tak taky opravuju jen tu píchlou.
Spíš si říkám, že jsem tento vstřik zjistil poměrně brzo na povrchu okolo střiku toho bylo minimálně, ale přímo na vstřiku dost.
Tak jsi říkám, jestli nezkontrolovat i ty ostatní, ale když mám píchlou jednu pneumatiku, tak taky opravuju jen tu píchlou.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
pepé
- Nováček

- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
To plastový vodítko je nad simerinkem(směrem od špičky i prostě výše polohově), protože když jsem vyndal vstřik zůstalo to plastové vodítko na vstřiku a simerink na svém místě, dle mě se to přes plastový vodítko dotahuje, aby bylo částečně znemožněno dotáhnutí na krev a simerink se co nejvíce roztáhnul a tím těsnil.lucky.jack píše:Simerinky jsou 1233683 a podložky pod vstřik jsou 1432205. 1314368 jsou plastový vodítka vstřiku a jsou pod simerinkemTy se dávají nový když jsou napečený a prasknou a nebo jsou jinak nepoužitelný... 1254376 a 1254375 jsou dost často vytahaný a unavený těsnící o-kroužky na sání. Všechno je to po kusech. Žádný sady to nejsou.
Čísla jsou origo a ceny si můžeš ověřit zde https://www.fordoriginalnidily.cz/origi ... dily-ford/
Jinak díky všem a
Dnes po ujetí 50km žádná nafta okolo vstřiku, tak doufám, že to bude dobré, protože tato trasa dříve stačila na to, aby se mi po vysušení okolo vstřiku udělaly zase loužičky.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
miro fox
- Nováček

- Příspěvky: 15
- Registrován: 20.04.2010 00:19
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ja mam uz najzdene 210000 Km,a ta netesnost tam uz bola ked som to kupoval(142000 km),teraz to vyzera stale tak isto.Motor ide bez problemov,tak neviem ci sa mam do toho vrtat,co si o tom myslite?
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Bez demontaze cohokolvek vycisti okolie vstrekovaca a sleduj, co toho sajrajtu nepribuda. Ak ano, musis to riesit, pretoze Ti to znizuje vykon, zvysuje emisie a hlavne zanasa olej karbonom, comu sa nepotesi hlavne turbo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
miro fox
- Nováček

- Příspěvky: 15
- Registrován: 20.04.2010 00:19
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Pojdem to vycistit ,za to nic nedam a uvidim, co sa bude diat...
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008
- Komi
- Junior

- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
zaujimava sprava z nemeckeho FF fora - Ford servis pri 100t km utahuje skrutky vstrekovacov o 1/4 otacky
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

