Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 21.11.2011 21:23

V12 píše:pavel28 :

Na toto jazdi moj Plechac. Inak posledna generacia ma uz prisady, ktore mu umoznuju splnat C3 klasifikaciu, takze je vhodny aj pre vozy s DPF.

EDIT pre tunerov :
Keby som mal 1.6TDCI 80kW s vykuchanym DPF a navyse ho natiahol o par kilowatt, urcite by som presiel na 5W-50 A3/B3 (napr. Valvoline VR1 Racing, alebo Aral MegaTronic), alebo vzhladom na nie prilis nizke teploty v mojom okoli na 10W-60 (Castrol Edge Sport), eventualne 10W-50 (napr. Total Quartz Racing). Proste a jednoznacne - ten zabozrut prehrieva olej viac nez je zdrave, takze tomu treba prisposobit jeho tepelnu odolnost. Intervaly vymeny samozrejme max. 15k, to ale snad pisat nemusim.
Tak Motorový olej Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 5L zítra obědnám a su moc zvědav.Ještě jednou díky. :palec_nahoru:
Ještě jsem našel tento http://www.autodily-prostejov.cz/motoro ... 40-5l.html Který by jsi mi raději doporučil.
Už z toho začínám magořit!!! :wallbash: :shocked:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pepé » 22.11.2011 09:00

V12 píše:pavel28 :
Ano, iba mu pomozes. Ako som uz pisal, ruky by som dolamal tomu, kto vo Forde predpisal pre 1.6HDI 5W-30 A1/B1, ked vyrobca PSA predpisuje 5W-40 A3/B3, co je vzhladom na tepelnu zataz v dosledku zavaznych konstrukcnych chyb tohto motora rozumne minimum.

Maly priklad - P307 SW 1.6 HDI 80kW pri ceste 130 - 140 z Trnavy do Ziliny (cca 160 km) sa mi olej zohrieva na 130 stupnov. Na to nemam komentar - niekto nieco tragicky zbabral :nunu:
Mně se asi taky dost zahřívá, když zaparkuju v garáži, tak ho tam dost cítím,bohužel teplotu nevidím, používám Mobil super 3000 formula FE 5W30-olej, který je doporučen pro Ford.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Dav » 22.11.2011 20:20

To:pavel28
Doporucuji ti tento, je levnejsi a predepsany primo od PSA pro 1,6hdi, tedy tdci. Myslim, ze neni lepsi volba :wink:
Kdyz si prectes prispevky v sekci o olejich, tak tam ho vice lidi doporucovalo pro nase PSA motory. viz.
http://www.autodily-prostejov.cz/motoro ... 40-5l.html
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 22.11.2011 21:05

Dav :
Tiez dobra volba :palec_nahoru:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 22.11.2011 21:16

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 23.11.2011 17:19

Valvoline nema specku od Forda, Castrol ano, Total zasa od PSA (vyrobca motora 1.6HDI). Ja by som sa rozhodoval medzi Castrolom a Totalom. Volbu necham na Teba, ani jednym nic nepokazis. Mozno Ti k rozhodnutiu pomozu ceny.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 23.11.2011 19:08

V12 píše:Valvoline nema specku od Forda, Castrol ano, Total zasa od PSA (vyrobca motora 1.6HDI). Ja by som sa rozhodoval medzi Castrolom a Totalom. Volbu necham na Teba, ani jednym nic nepokazis. Mozno Ti k rozhodnutiu pomozu ceny.
OK.Tak moc děkuji . :palec_nahoru:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pepé » 29.11.2011 20:52

Nicco píše:
Někteří motoristé, kterým drahý díl přestal fungovat, uvažují o jeho demontáži. "Filtr pevných částic se vymontovat dá, ale pokud máte děti a vozíte je na zadních sedačkách, tak je otrávíte," varuje Petr Petřík. "Spaliny se vracejí zpátky a pronikají do interiéru, bývá to i vidět, na panelech obložení se usazují saze."

I starý filtr pevných částic se dá podle Petříka zachránit. "Dá se vyčistit. Existují firmy, které ho dají do pece, vypálí v asi 600 stupních a filtr funguje dál," popisuje. Petr Petřík se s filtrem, který u moderních nafťáku čistí to, co jde z výfuku, zase vrací ke kvalitě české nafty: "Všechna auta, která v cizině fungovala bez problémů, začnou po pár měsících provozu na českou naftu hlásit závadu filtru pevných částic."
http://auto.idnes.cz/udrzovat-auto-v-ko ... jetiny_fdv

Ja osobne si neviem predstavit, ze by to slo do kabiny. Vyfuk je utesneny.
Inak som zvedavy, dokedy bude STK tolerovat odmontovane DPF pre Euro5, pripadne 4, tam kde bol.
Nevie niekto, aka bola situacia, ked zaviedli katalyzatory? Trvalo to 2-3 roky, kym na to zareagovalo STK, alebo vtedy este STK nebolo?

Po nastartování cítím spaliny v autě(jenom chvíli), je to cítit i v garáži po příjezdu, před demontáží DPF jsem toto nepozoroval. Nemáte s tím někdo taky takové zkušenosti.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od klobi2664 » 30.11.2011 09:01

chlapci, když vás tak čtu, nebylo by lepší si koupit za 6tis. filtr a nemuset furt laborovat.... já si osobně koupil z http://www.cats2u.co.uk DPF v přepočtu za 5.700,- včetně dopravy, včera si ho nechal vyměnit a jsem v klidu... spotřeba mi klesla, emise budu mít v poho, auto jede jak má...
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od stand » 30.11.2011 09:05

Lepší by to bylo, pokud by při čištění filtru nedocházelo k ředění oleje naftou a neničilo se turbo přehříváním :nixw:

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pepé » 30.11.2011 09:13

stand píše:Lepší by to bylo, pokud by při čištění filtru nedocházelo k ředění oleje naftou a neničilo se turbo přehříváním :nixw:

To je jedna věc a druhá, že za 20 000km to můžeš měnit znovu. :(
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4023
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 30.11.2011 10:02

Na tom se tezko shodnout. Kazdy at zvoli svou variantu.
Je tu nenulova pravdepodobnost, ze bez dpf to bude delat trable a nepujde to vyresit. Ja osobne bych to treba zase nechal odstranit.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pepé » 30.11.2011 10:10

Tak co ty spaliny, nebo si to namlouvám, trochu to ale cítím, ještě zkusím vypnout ventilátor na nulu při startu-jestli se něco změní.
Kde je prosím ta nádržka na EOYLS, nemůžu ji najít pokud ji tam mám.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4023
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 30.11.2011 10:22

nadrzka je nekde u praveho zadniho kola? rikam to dobre?

Spaliny, hm, zkontroluj jarovou vodou tesnost potrubi od vystupu z motoru po zacatek vyfuku... Pri nastartovanem a studenem motoru. Me trochu unikaji spaliny u turba u VNT ovladani, ale v norme...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2774
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Raada » 30.11.2011 10:32

Podivej se taky na tesnost vstriku jestli ti nepodfukujou. Pokud uvidis napecenej bordel kolem vstriku tak to muze byt ono.

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host