svody
- PaJaS
- Pokročilý 
- Příspěvky: 642
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem dostal nápad pořídit svody, ale raději jsem na něj rychle zapomněl   http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=2559
 http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=2559
			
									
									 http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=2559
 http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=2559Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN

						Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN

- tapa
- Zkušený 
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- PaJaS
- Pokročilý 
- Příspěvky: 642
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Asi tak nějak   Nevim jestli se teda ceny od tý doby nějak hnuly nebo ne, zase až tak moc jsem to nesledoval. A když budu logicky uvažovat, tak do běžnýho provozu to nemá vcelku smysl (možná svody 4-2-1, ty by měly přidávat na výkonu v nižších a středních otáčkách) a při sprintech v kategorii 2.0 jasně kralujou hondy.
 Nevim jestli se teda ceny od tý doby nějak hnuly nebo ne, zase až tak moc jsem to nesledoval. A když budu logicky uvažovat, tak do běžnýho provozu to nemá vcelku smysl (možná svody 4-2-1, ty by měly přidávat na výkonu v nižších a středních otáčkách) a při sprintech v kategorii 2.0 jasně kralujou hondy.
Zkus se mrknout ještě třeba na ebay. Už jsem tam párkrát viděl nerezový svody za celkem slušnou cenu
			
									
									 Nevim jestli se teda ceny od tý doby nějak hnuly nebo ne, zase až tak moc jsem to nesledoval. A když budu logicky uvažovat, tak do běžnýho provozu to nemá vcelku smysl (možná svody 4-2-1, ty by měly přidávat na výkonu v nižších a středních otáčkách) a při sprintech v kategorii 2.0 jasně kralujou hondy.
 Nevim jestli se teda ceny od tý doby nějak hnuly nebo ne, zase až tak moc jsem to nesledoval. A když budu logicky uvažovat, tak do běžnýho provozu to nemá vcelku smysl (možná svody 4-2-1, ty by měly přidávat na výkonu v nižších a středních otáčkách) a při sprintech v kategorii 2.0 jasně kralujou hondy.Zkus se mrknout ještě třeba na ebay. Už jsem tam párkrát viděl nerezový svody za celkem slušnou cenu

Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN

						Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN

- tapa
- Zkušený 
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- PaJaS
- Pokročilý 
- Příspěvky: 642
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
- tapa
- Zkušený 
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- stigi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
O chipech tadz toho bzlo popsano opravdu hodne a treba muj nazor na toto tam najdes. Chip u atmosfery nema cenu! Mozna jako posledni variantu po predchozich upravach, ale ty penize bych investoval do neceho jineho.tapa píše:To jo no!A jakej mas nazor na chip tuning?
Udelej si komplet vyfukove potrubi, od svodu az po koncovy tlumic, predelej sani, vacku, vylesti kanalky, sniz hlavu nebo udelej swap motoru, ale nedelej chip.
- stigi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Aki
- Junior 
- Příspěvky: 240
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
na ebayi chodi nove svody za cca 8-9 tisic (castka i s dovozem do cr). a rozhodne to nejsou vyhozene penize, ale samozrejme ze by to k tomu chtelo par drobnejsich uprav, aby to stalo za to..
a k tomu chipu, uz jste nekdo jeli ve stejnem focusu pred chipem / po chipu bez jakychkoliv jinych zasahu? ja teda ano (ne ve svem) a rozdil je opravdu velmi znatelny, samozrejme ze to nesmite mit od fuseru, nybrz od kvalitni firmy (bitpower atd).
uvedomme si, ze motory jsou stavene a nastavene pro nejhorsi mozne podminky, jak klimaticke, tak dalsi veskere myslitelne. a chip tuto hranici posouva. stejne tak jako zajistuje celkovou optimalizaci (a pak jde vic a ihned za plynem atd)
jak jsem nedavno nekde videl napsane, je to neco jako overclocking-pretaktovani pocitace, tam taky z procesoru 2000mhz dostanete temer bez problemu 2500mhz apod
			
									
									a k tomu chipu, uz jste nekdo jeli ve stejnem focusu pred chipem / po chipu bez jakychkoliv jinych zasahu? ja teda ano (ne ve svem) a rozdil je opravdu velmi znatelny, samozrejme ze to nesmite mit od fuseru, nybrz od kvalitni firmy (bitpower atd).
uvedomme si, ze motory jsou stavene a nastavene pro nejhorsi mozne podminky, jak klimaticke, tak dalsi veskere myslitelne. a chip tuto hranici posouva. stejne tak jako zajistuje celkovou optimalizaci (a pak jde vic a ihned za plynem atd)
jak jsem nedavno nekde videl napsane, je to neco jako overclocking-pretaktovani pocitace, tam taky z procesoru 2000mhz dostanete temer bez problemu 2500mhz apod
Ford Focus 1.8i LPG Kombi 99
ex Ford Mondeo 2002, 2.5 V6 Ghia
ex Ford Focus 2.0i flip flop
						ex Ford Mondeo 2002, 2.5 V6 Ghia
ex Ford Focus 2.0i flip flop
- PaJaS
- Pokročilý 
- Příspěvky: 642
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
stigi: on to vlastně neměl být focus, ale civic vti co měl původně parkovat v garáži   
 
Aki: a byla to atmosféra nebo turbo U atmosféry samotnej čip nic moc nepřidá, ale u turba už je to trochu o něčem jinym
 U atmosféry samotnej čip nic moc nepřidá, ale u turba už je to trochu o něčem jinym  
tapa: nebudu. V servisu mi teda řekli, že mam v motoru oproti sériovýmu motoru něco navíc, ale nikdo neví co to vlastně je Navíc nechci jít cestou vyšší spotřeby, už takhle je dost vysoká.
 Navíc nechci jít cestou vyšší spotřeby, už takhle je dost vysoká.
			
									
									 
 Aki: a byla to atmosféra nebo turbo
 U atmosféry samotnej čip nic moc nepřidá, ale u turba už je to trochu o něčem jinym
 U atmosféry samotnej čip nic moc nepřidá, ale u turba už je to trochu o něčem jinym  
tapa: nebudu. V servisu mi teda řekli, že mam v motoru oproti sériovýmu motoru něco navíc, ale nikdo neví co to vlastně je
 Navíc nechci jít cestou vyšší spotřeby, už takhle je dost vysoká.
 Navíc nechci jít cestou vyšší spotřeby, už takhle je dost vysoká.Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN

						Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN

- Aki
- Junior 
- Příspěvky: 240
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- stigi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti







