Kdyz to spadne tak to neni turbem. Kdyz to nespadne tak to muze byt ten ventil. Kdybys mel cestu na Brno tak bych tady jeden na vyzkouseni mel.
Abys v tom mel jasno tak to je zapojeny takhle.
Vakuova pumpa -> hadicka k ventilu podtlakovy regulace - cerny valecek s trema vyvodama do ktery vede elektrickej konektor
1 vyvod zdroj podtlaku
2 vyvod atmosfericky tlak
3 vyvod - smer banka na turbu - Ta banka je jen malej zasobnik s pruznou membranou uvnitr, ktera se prohyba podle toho kolik je na vstupu podtlaku a tim taha za tycku od regulace turba. Zpatky se to vraci tou membranou. Uroven nastaveni ty tycky se ovlivnuje rychlym elektrickym prepinanim toho ventilu mezi vakuem a atmosferickym tlakem. Tim, ze tu hadicku od banky odpojis tak je vrati do vychozi pozice coz je turbo na minimum. Je to takovej bezpecnostni stav kdyz to nereguluje.
Kontrolka zhaveni
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Kontrolka zhaveni
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12.10.2011 14:39
Re: Kontrolka zhaveni
Nevite chlapi,jestli moje mondeo ma dve cerpadla?pro tahani nafty z nadrze,a druhe do vstriku?pokud nema,tak mam v haji asi cele cerpadlo.,.ze pry nestiha davat naftu ve velkzch otackach.. 

-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Kontrolka zhaveni
Čerpadlo je tam jenom jedno, to vysokotlaké si tahá samo naftu z nádrže.
Než necháš vyměnit za kupu peněz čerpadlo, tak nejdřív zkus vyměnit palivový
filtr. Přicpaný filtr by mohl způsobovat ten nedostatek paliva ve velkých otáčkách
a pokud to nepomůže tak nech před výměnou zkontrolovat i vstřikovače, pro začátek by
stačil jen baňkový test kolik tečou do přepadu. To zvládne jakýkoliv diesel servis a
není nutné je vyndávat a testovat za velké peníze na stolici. Protože
pokud by vstřikovače tekly hodně přepadem tak je poměrně logické, že tam čerpadlo
nestíhá dostat naftu. Tak či tak bude oprava za spoustu peněz nebo risknout
nějaké díly z vrakáče, chvíli jezdit a poslat to dál. Jestli tenhle problém nebyl důvod
proč se toho minulý majitel zbavil. Pokud je to z nějakého bazaru tak by stálo za
to zkusit od nich získat alespoň část peněz za opravu, kvůli skryté vadě.
Než necháš vyměnit za kupu peněz čerpadlo, tak nejdřív zkus vyměnit palivový
filtr. Přicpaný filtr by mohl způsobovat ten nedostatek paliva ve velkých otáčkách
a pokud to nepomůže tak nech před výměnou zkontrolovat i vstřikovače, pro začátek by
stačil jen baňkový test kolik tečou do přepadu. To zvládne jakýkoliv diesel servis a
není nutné je vyndávat a testovat za velké peníze na stolici. Protože
pokud by vstřikovače tekly hodně přepadem tak je poměrně logické, že tam čerpadlo
nestíhá dostat naftu. Tak či tak bude oprava za spoustu peněz nebo risknout
nějaké díly z vrakáče, chvíli jezdit a poslat to dál. Jestli tenhle problém nebyl důvod
proč se toho minulý majitel zbavil. Pokud je to z nějakého bazaru tak by stálo za
to zkusit od nich získat alespoň část peněz za opravu, kvůli skryté vadě.
Focus II 1.8 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů