
Předem Vás všechny upozornuji,aby jste před výměnou přichystali své nervy na velký težký ukol.
Každej si řekne,,vyměnit startér není nic težkého,ale po té co zvednete kapotu,zjistíte že místa tam je opravdu jen na dva prsty,pač muj ford už má system common rail(každý vstřik má vlastní čerpadlo).

Nevím co tím soudruzi v německu mysleli,ale startér je uchycen 2mi 13kami šrouby na kterých je potom dále šroub prodloužen na 10ku matici,která drží uplně zbytečnou konzoli,jako by nestačilo že startér drží už na tech 13kách.

Musíte odpojit akumulátor,sním i plastovou formu na baterií aby jste meli lepší přístup.
Tímto vším chci říct že 3 hodiny jsem dnes strávil tím,že jsem oddelal tu tzv. konzoli budíž k ničemu a pak se dostal na 13ky šrouby.
Měli jste někdo ten samý problém?
Pokud ano,jak jste ho řešily,potřeboval bych totiž poradit tu lepší cestu
