 ...řetízkující mok z Olšan...
 ...řetízkující mok z Olšan...  ...tak to strýček Ještěr něco přibalí
 ...tak to strýček Ještěr něco přibalí  
 Jinak kámo, už jsem to s tim scukem vymyslel ale přestěhujeme se třeba k Vlastíkovi do galerky, už jsem mu tam dlouho neopruzoval a vlastně je to i info pro něj


 ...řetízkující mok z Olšan...
 ...řetízkující mok z Olšan...  ...tak to strýček Ještěr něco přibalí
 ...tak to strýček Ještěr něco přibalí  
 







tenhle presnej problem mam i u benzinu,zitra ti pisnu jak se věci mají,ale tipuju to na nejakou kokotinu,ty jsou nejzákeřnějšíMisak81 píše:Co moze sposobovat pomale klesanie otacok na TDCI ? Moze na to mat vliv odchadzajuci zotrvak alebo vymeneny olej v prevodovke? Z vysliapnutou spojkou idu dole hned ale z vyradenou rachlostou po pridani plynu zhruba na 3000 ot./min. idu dole pomaly dokonca sa miestami zastavuje aj otackomer na cca 1-2 sekundy.Neriesil niekto podobny problem?






díkes taky mě to mohlo napadnoutkoumess píše:ovládání klapek v sání.


 ...to asi nebude origo...Fordi jsou na to celekm háklivý, takže svíčky i kabely jedině Motorcraft ( NGK )....
 ...to asi nebude origo...Fordi jsou na to celekm háklivý, takže svíčky i kabely jedině Motorcraft ( NGK ).... 





Mám originál svíčky Motorcraft a je na nich vyraženo madebuceek07 píše:kabely made in usa...to asi nebude origo...Fordi jsou na to celekm háklivý, takže svíčky i kabely jedině Motorcraft ( NGK )....
 in USA
  in USAUživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů