Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.08.2011 16:33
Re: není tlak turba a
Ok zitra na to juknu
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: není tlak turba a
Stale otvoreny wastegate - na 99% nieco s jeho podtlakovym ovladanim. Oprava za par supov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.08.2011 16:33
Re: není tlak turba a
Tak jsem to kontroloval hadicky i ventyl vypada OK Jenom jsem zjistil ze mi nejde podtlak od vyvevy pres to plastove TEČKO co rozdeluje podtlak do posilovace a rebulace.
Vyfotil jsem ho. Nevite jde objednat to tečko plastove jako nahradni dil ??? viz. FOTO
Diky

Vyfotil jsem ho. Nevite jde objednat to tečko plastove jako nahradni dil ??? viz. FOTO
Diky

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: není tlak turba a
to mi prijde nejake lepene ? nestacilo by ho provrtat ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.08.2011 16:33
Re: není tlak turba a
Lepene to neni to sem koukal..... vidis vrtnout to mne nenapadlo



- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: není tlak turba a
to kam ti vede ta sipka je podle me ta trubka varena .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.08.2011 16:33
Re: není tlak turba a
Ne to jenom tak vypada... to jsou chlupy s té izolacní látky co je na hadici od posilovace.... Je to focene mobilem tak kvalita nic moc



-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.08.2011 19:25
Re: opet turbo
Tak to mám také příhodu s turbem u 1,6 80 KW.
V červnu mi turbo odešlo (zadřelo se). Vyměnil jsem ho za stejné jako tam bylo (Garret nebo Garett). S tím spojená výměna oleje, filtru, hadiček, sítka, vymytá vana a možná ještě něco. Stálo to asi 25000.Ujel jsem asi 2000 km a na cestě na dovolenou odešlo turbo opět, ale bohužel u Brixenu. Takže a) reklamace nemožná, b) komplikace s dovolenou (máme tříleté dítě a stalo se to v pátek v noci). Skončilo to odtahem, půjčením auta na 4 dny a dalším turbem (tentokrát se nezadřelo, ale vyčochtalo). Cena 2050 E. Co všechno měnili není jasné, mám to v italštině.
Teď je otázka poslat auto do světa nebo čekat až se vysype další turbo (s tím, že závady svou povahou nejsou úplně stejné)?
V červnu mi turbo odešlo (zadřelo se). Vyměnil jsem ho za stejné jako tam bylo (Garret nebo Garett). S tím spojená výměna oleje, filtru, hadiček, sítka, vymytá vana a možná ještě něco. Stálo to asi 25000.Ujel jsem asi 2000 km a na cestě na dovolenou odešlo turbo opět, ale bohužel u Brixenu. Takže a) reklamace nemožná, b) komplikace s dovolenou (máme tříleté dítě a stalo se to v pátek v noci). Skončilo to odtahem, půjčením auta na 4 dny a dalším turbem (tentokrát se nezadřelo, ale vyčochtalo). Cena 2050 E. Co všechno měnili není jasné, mám to v italštině.
Teď je otázka poslat auto do světa nebo čekat až se vysype další turbo (s tím, že závady svou povahou nejsou úplně stejné)?
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: opet turbo
Sice mám slabší verzi motoru 66kW, ale mohu ti napsat svůj příběh s turbodmychadly, koupil jsem si Fofo, které to dotáhli s Itálie s porouchaným turbodmychadlem, aneb maximální výdělek pro bazar, Turbodmychadlo nějak "zbastlili"(výměna turba a oleje)
Poprvé od koupě auta se mi turbodmychydlo zadřelo po najetí 5tis.km, prostě se netočilo, bylo zadřené, dalo se s tím jet, ale horší výkon něž Škoda 105, to bylo ale doma. Takže reklamace u bazarníka, prošla. Jel jsem na moravu, po 500km od opravy se tentokráte turbo přetočilo a rozletělo vnitřně, takže to nejelo a kouřilo to jak blázen, takže druhé turbo v háji. V servise Ford jsem vyplázl za opravu 42tis i s odtahem(6tis.Kč 60km, prima výdělek). Vše ok, jezdil jsem dál,cirka 5tis km, tak jsme si naplánovali Chorvatsko. V Mariboru se Turbodmychadlo opět přetočilo, škrtlo si a bylo( když jsem na něj koukal, byla povolená osička, což by se nemělo stát, asi špatně sestavené ve výrobě). Návrat zpět, plné auto, zkažená dovolená. Dojel jsem až 100km pod Vídeň. Ale tam už motor vůbec nechtěl ani chytnout, jak byl ucpanej. Takže Brácha, lano a 400km rakouskem přes vesnice do Tábora. Následný odtah na moravu do servisu, reklamace (pro zajímavost 400km odtah na moravu za 7000Kč, což šlo, ale sehnal jsem si ho sám).
A od té doby ŤUK,ŤUK,ŤUK ... 32tis km najeto a stále maká jak má. Někdo by to asi nevydržel a prodal ho, já si ho nechal

Poprvé od koupě auta se mi turbodmychydlo zadřelo po najetí 5tis.km, prostě se netočilo, bylo zadřené, dalo se s tím jet, ale horší výkon něž Škoda 105, to bylo ale doma. Takže reklamace u bazarníka, prošla. Jel jsem na moravu, po 500km od opravy se tentokráte turbo přetočilo a rozletělo vnitřně, takže to nejelo a kouřilo to jak blázen, takže druhé turbo v háji. V servise Ford jsem vyplázl za opravu 42tis i s odtahem(6tis.Kč 60km, prima výdělek). Vše ok, jezdil jsem dál,cirka 5tis km, tak jsme si naplánovali Chorvatsko. V Mariboru se Turbodmychadlo opět přetočilo, škrtlo si a bylo( když jsem na něj koukal, byla povolená osička, což by se nemělo stát, asi špatně sestavené ve výrobě). Návrat zpět, plné auto, zkažená dovolená. Dojel jsem až 100km pod Vídeň. Ale tam už motor vůbec nechtěl ani chytnout, jak byl ucpanej. Takže Brácha, lano a 400km rakouskem přes vesnice do Tábora. Následný odtah na moravu do servisu, reklamace (pro zajímavost 400km odtah na moravu za 7000Kč, což šlo, ale sehnal jsem si ho sám).
A od té doby ŤUK,ŤUK,ŤUK ... 32tis km najeto a stále maká jak má. Někdo by to asi nevydržel a prodal ho, já si ho nechal

Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: opet turbo
Vsetci sa ucime na chybach, ale iba blazni na vlastnych. Takze auto rychlo prec a kupit dvojliter benzinak. Prave tieto 2 pripady dokazuju, ako ruinujuci moze byt nakup zdanlivo super usporneho jazdeneho dieslu...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 19.10.2010 16:11
Re: opet turbo
Mě turbo odešlo ve 165000 km. Nezadřelo uplně asi se točilo páč do nouzáku mi to nespadlo a domů jsem asi 35 km dojel v pohodě. Pak jsem stím jel 15 km ke svému servismanovi co dělá u fordu, ale mě to dělal u sebe doma. Turbo je tam repasované + výměna co se pamatuju vyndání sítka vyčištění vany, 2x výměna oleje, několik těsnění no bylo toho dost. Cena 15500,- a mám najeto už 15000 km bez problému. Navíc po vyndání DPF dělá za jízdy krásně fíííííífíííííííí
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: opet turbo
zde je vypis s cenama .
- Přílohy
-
- turbo focus tdci.pdf
- (37.25 KiB) Staženo 253 x
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: opet turbo
speedy píše: koupil jsem si Fofo, které to dotáhli s Itálie s porouchaným turbodmychadlem, aneb maximální výdělek pro bazar,
ja myslel ze ekonomicke vozy je jistota

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: opet turbo
Foki, co to je za soupisku dílů? K čemu?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 19.10.2010 16:11
Re: opet turbo
A já si říkal, že skoro za 15000,- to je moc co mě to dělali. A už 15000 klid a záruku mám taky.foki píše:zde je vypis s cenama .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů