Tlaky ve válcích motoru
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tláky ve válcích motoru
kaminek, precti si muj prispevek na zacatku... vse nad 10% neni normalni.. tesneni by mu neprdlo napric hlavou
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
-
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 21.01.2011 13:48
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Tláky ve válcích motoru
To nechapu,co se tady o mě píše.Ale ja zapomněl,že pan je mladši ročnik narozeni a takovi (ne vsichni)se dokažou jenom nasrat,ne zasmat.Nejsem tu proto abych někoho prudil a uražel,je tu bezva parta lidi,kteři jsou na stejne vlně Ford.Všeznalek určitě taky nejsem,jsem mlady a stale se učim.A nasrat mě dokaže pouze inteligentni člověk
P.S. Puvodně jsem to tady nechtěl psat,ale musel jsem,tak prosim adminy za prominuti,že tu to nepatři a ať to tu chvili nechaji a potom tento přispěvek smaznou.dik.

Focus I sdn 1,8 16v r.v. 2001
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Tláky ve válcích motoru
ZonixX píše:kaminek, precti si muj prispevek na zacatku... vse nad 10% neni normalni.. tesneni by mu neprdlo napric hlavou
ZonixX ,čtu tvůj příspěvek ze začátku horem dolem a to ,že mi kritizuješ pasklé těsnění pod hlavou které jsem si dovolil napsat jako příčinu poklesu tlaků u tří válců ,sám v tom příspěvku jako jeden z důvodů uvádíš a potom ještě ta komprese ,já jsem napsal 11 až 13 a ty 12 +- 10% ,kolik to asi je těch +- 10% z 12 když to zaokrohlím na celý? A když má v jednom válci o 3 bary míň třeba 9 místo 12 ,tak to nepoznáš ,u staršího auta je to celkem normální, ikdyž vyjímky určitě jsou ,takže pokles o víc ja 10% není žádná tragedie ,pokud nejsi na závodní drázeZonixX píše: jelikoz ale mas ztratu komprese na vice valcich, vidim to spis na prdle tesneni pod hlavou (
..jo a komprese na tvem motoru by mela byt snad kolem 12 +- 10%... ..

Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Tláky ve válcích motoru
Ja bych to spise videl na preskoceny rozvodak - auto pri koupi cca 140tis km, tacho 70 coz by mohla byt realne stoceni a tim padem rozvodak prdnul a navic rozvodak se meni bud pri 150tis nebo po 10 letech a letos je tech 10 let takze asi tak.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Tláky ve válcích motoru
Ventily se otevřou dřív,než dojde ke kompresi,tím pádem jsou tlaky v pr..miki21 píše:Mohlo povolit těsnění pod hlavou.Nemáš vodu v oleji?(takový mazlavý šlem na víčku)nesmrdí z nádržky chladící kapaliny výfukové plyny?Ventil neodejde ze dne na den.Nepřeskočil rozvoďák?Nech skontrolovat jeho správné nastavení.Jinak bude muset hlava dolů a pak budeš chytřejší.
Ty kilometry...máš ho od nového,nebo jsi koupil starši?Pokud starší,tak může mít klidně i 186 , 286 tis.km.
Nechal bych zkontrolovat ty rozvody,až pak palici dolů.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti