Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
mozna az si v12 koupi konecne benzina a da poko, zase misto stěžovatelské bude znova konstruktivní diskuze... No neberme mu radost.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ano, moj dalsi voz bude na 100% benzinak. Uz je to iba otazka casu. Jazdena nafta mi domov nesmie, pretoze bud ma vela kilometrov, alebo DPF.vita_k píše:mozna az si v12 koupi konecne benzina a da poko, zase misto stěžovatelské bude znova konstruktivní diskuze... No neberme mu radost.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Za jezdenou naftu si ale musis poradne priplatit a koupit auto treba do 2 let stari s najetyma maximalne 30tis. km. Pak mas do 100tis. km cas se svezt bez problemu a jeste v dobrym stavu auto prodat. Do starsiho dieslu bych taky nesel. Ja si takovy auto koupil a jsem s nim maximalne spokojeny. O DPF nevim a kdyz ho za 2 roky prodam az budu mit najeto kolem 100tis. km tak to porad bude dobry auto. Ja si zase koupim diesla, bude to kombik FIII a asi zase 1,6 TDCi. Pokud se opet zadari a auto bude mit najeto malo km (skutecnych) tak se niceho nebojim.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Presne tak. Moj limit pre diesel je 100k km. A bez DPF (kedze jazdim kratke trasy), co je ale coraz vacsi problem. Preto moj dalsi voz bude na 100% benzinak a na 0% Ford.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Takto by to mel pojmout kazdej. Kdo jezdi kratky trasy tak pro nej je diesel zbytecnej a pokud ma DPF tak dvojnasob. Ja zase jezdim vetsinou delsi trasy a tak preferuji diesel. Filtr se krasne vypaluje a zatim o nem nevim a doufam, ze vedet nebudu. Kolem 100tis. km pujde z baraku a pro kupujici to bude porad atraktivni koupe, protoze to budou realny km. A doufam, ze za 2 roky uz vymena DPF nebude stat majlant.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ocakavam, ze za 2 roky budu nove efektivnejsie technologie cistenia spalin dieslu a ze tento diablov vynalez pojde na dochodok. Je ale otazka, ci to nove nebude este problemovejsie ako to, co mame teraz 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
To se zase zprisni Euro norma a prijdou nove, lepsi zpusoby jak zneprijemnit vlastnictvi auta. Navic ja si budu za 2 roky kupovat auta, ktery se vyrabeji dnes, takze mam smulu. Novy bych si nikdy nekoupil. Zastavam nazor, ze auto je jeden z nejhorsich zpusobu jak utracet penize.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jj, tak toto je 100% pravda. Tiez sa mi velmi nechce do noveho, pretoze furu prachov zozeru povinne prehliadky. Uvidime, ako to vsetko dopadne.Raada píše:Zastavam nazor, ze auto je jeden z nejhorsich zpusobu jak utracet penize.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.10.2010 08:57
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak sa chystam na buduci piatok vybrat DPF do fapoff a neviem - kadial je lepsie - na BA a Brno , alebo cez Banovce a Uh.Hradiste ? Pojdem z BB tak okolo 8 rano / mam tam byt na 13 hod/
Ford Focus II kombi 1,6TDCI 80kW r.v.2007
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Navoľ si trasu v googlemaps /trebárs/ a rozhodni sa - či km, alebo relat. pohodová jazda.kraft píše:Tak sa chystam na buduci piatok vybrat DPF do fapoff a neviem - kadial je lepsie - na BA a Brno , alebo cez Banovce a Uh.Hradiste ? Pojdem z BB tak okolo 8 rano / mam tam byt na 13 hod/
Ja som šiel po diaľnici /cez BA/ aj napriek trochu dlhšej trase, môžeš ísť aj na Pezinok z diaľnice a cez Pezinskú Babu a vyliezť na diaľnicu na záhorí ak chceš. Už som šiel i tak do Česka.

Alebo môžeš i na TT a Senicu, Jablonicu - Hodonín.
Chcel si radu a už máš 4trasy

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Snad s tim jejich novym softwarem, co davaj od kvetna uz nebudes mit zadny problem. S tim starsim nejsem az tak spokojen. Jedu si pro nej v pondeli.
Zatim
Zatim
kraft píše:Tak sa chystam na buduci piatok vybrat DPF do fapoff a neviem - kadial je lepsie - na BA a Brno , alebo cez Banovce a Uh.Hradiste ? Pojdem z BB tak okolo 8 rano / mam tam byt na 13 hod/
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.10.2010 08:57
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Pojdem asi tou dialnicou,len stale vaham pri ceste spat ci nebudu upchate cesty v BA ,predsa len piatok poobede / teoreticky okolo 18 hod/.Ked som takto siel naposledy koncom marca tak to bolo hrozne upchate
Ford Focus II kombi 1,6TDCI 80kW r.v.2007
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.10.2010 08:57
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak potom daj nejake info ,ci sa to zlepsilo alebo nie.vita_k píše:Snad s tim jejich novym softwarem, co davaj od kvetna uz nebudes mit zadny problem. S tim starsim nejsem az tak spokojen. Jedu si pro nej v pondeli.
Zatim
kraft píše:Tak sa chystam na buduci piatok vybrat DPF do fapoff a neviem - kadial je lepsie - na BA a Brno , alebo cez Banovce a Uh.Hradiste ? Pojdem z BB tak okolo 8 rano / mam tam byt na 13 hod/
Ja zatial neregistrujem ziadny problem s DPF okrem pribudania oleja do nafty, ale len v zime, no ma to uz najazdene 178k, tak ho chcem dat vybrat kym sa to celkom nepos.re.Tak len dufam, ze robim dobre.Uz som tu cital kadeco
Ford Focus II kombi 1,6TDCI 80kW r.v.2007
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ano, s tymto suhlasim. Teoria je to pekna, ale v praxi je to uz horsie. Veeelmi som chcel kupit 1.8 tdci bez DPF. Aj ked je to starsi motor, podla toho, co som cital na tomto fore, je celkovo menej problemovy ako francuzska 1.6. Este v decembri ho Ford ponukal. My sme vsak auto kupovali az v maji (kym sme dosetrili posledne potrebne peniaze) a chceli sme nove a naftak, takze ina moznost ako 1.6 s DPF uz nebola. Este teraz ma to trochu mrzi, ze mi ta 1.8 usla o vlasok. Aj to sme zobrali jeden z poslednych 6 kusov z centralneho skladu (kombi a nafta), uz ani farba nebola na vyber, to tiez trochu zamrzi pri kupe noveho. Samozrejme, ze sme sa mohli vybrat ku konkurencii. Uvazovali sme aj nad Astrou, bola by v rovnakej cene, ale tiez ma DPF. Z financnych a osobnych dovodov ani uz nebolo velmi co ine vyberat. Predsa len, Focus sa mi pacil viac, takze rozhodnutie bolo jasne. A mam DPF, aj ked som sa tomu branil do poslednej chvile.V12 píše:Treba bojkotovat diesle s DPF tohto typu. Inak to nevidim. Pretoze ked mam pocas planovanej zivotnosti auta 200k km oficialnou cestou nasypat do DPF a aditiva cca 2500 EUR podla cennika Forda a nehumplovat auto amaterskym defapom niekde u nejakeho pofiderneho tu(z/n)nera, vyhoda nizsej spotreby oproti benzinaku je v cudu. Dalsi dobry dovod na kupu 1.8i ci 2.0i a to skor, kym nevymru. Inak pozeral som cenniky Renaultu a ti experti zacali davat do Fluence atmosfericky dvojliter! V dnesnej downsizingovej oturbenej dobe je to cosi nevidane. Tu ale asi ide predovsetkym o cenu.

Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Dalsia cerstva skusenost. Teorie hovoria, ze najlepsie su dlhe jazdy po dialnici, tam sa to vypali bez problemov. Skutocnost byva niekedy zlozitejsia. Isiel som pred par dnami 300 km. Zastavil som po 200 km (z toho poslednych 150 km bolo po dialnici, cize idealne podmienky) pri krickoch na 1 minutku a co nevidim a nepocujem; veselo sa vypaluje. Pred zastavenim som isiel par km cez mesto.
Tak som ani nevypol motor. To je cisty zakon schvalnosti. To je uz druhykrat, co sa mi to spustilo po zideni z dialnice alebo mozno tesne pred zidenim( neviem,za jazdy to nerozoznam). Na zaklade toho mam pocit, ze vyssia efektivita by sa dosiahla, keby auto trochu spolupracovalo s vodicom. Co pri technickych antitalentoch moze byt tiez na skodu.
Uz som si na to zvykol, ale ked sa mi to prvykrat stane pri prichode do prace (ze pred vypnutim motora zistim, ze sa vypaluje filtrik), to ma uz naozaj nastve.
Tak som ani nevypol motor. To je cisty zakon schvalnosti. To je uz druhykrat, co sa mi to spustilo po zideni z dialnice alebo mozno tesne pred zidenim( neviem,za jazdy to nerozoznam). Na zaklade toho mam pocit, ze vyssia efektivita by sa dosiahla, keby auto trochu spolupracovalo s vodicom. Co pri technickych antitalentoch moze byt tiez na skodu.
Uz som si na to zvykol, ale ked sa mi to prvykrat stane pri prichode do prace (ze pred vypnutim motora zistim, ze sa vypaluje filtrik), to ma uz naozaj nastve.

Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů