Utržený závěs motoru
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Utržený závěs motoru
Bez varovani za jizdy uletely oba srouby zavesu. Motor sedl az dolu, vysypala se poloosa, prorazil se chladic. Kde asi udelali u Fordu chybu? Tezky motor na konstrukce pravdepodobne nedokonalem zavesu a bez moznosti dosednout na nejaky ram, aby nevznikly nasledne skody. Zkuste se mrknout, v jakem stavu mate zaves. Ja jsem ho mel bez znamek koroze. Byly to ciste lomy.
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Utržený závěs motoru
Uau tak to je ulet tohle
....zrovna dnes sem koukal na olej a kapaliny v motorovém prostoru a na zavěšení sem taky jen tak koukl....zdají se oukej

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- -daggy-
- Nováček
- Příspěvky: 89
- Registrován: 10.02.2011 14:23
- Bydliště: Belá nad Cirochou/SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Utržený závěs motoru
Ja ho idem menit, vyzera sice dobre, ale netlmi vobec razy (ma to byt silenblok motoru). Uz ho mam doma, este cakam na jednu hadicu a davam to do servisu.
Ford Fiesta MK3 1.3i rv.96, 44kW Classic, SI-mod
Ford Mondeo MK3 TDCi Combi, rv. 2004, 96kW Ghia, MMT6
Ford Mondeo MK3 TDCi Combi, rv. 2004, 96kW Ghia, MMT6
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Utržený závěs motoru

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Utržený závěs motoru
Tak Mondik je od ctvrtku opraven. Podle jeho chovani uz asi vim, proc se zaves utrhl.
Skoro pul roku jsem vychytaval kovovy zvuk, ktery jsme vsichni lokalizovali vzadu nekde z kufru spise zleva. Ja jsem odmontoval zadni roletovou listu, utlumil hadrami vsechny klepajici dily v prostoru rezervni pneumatiky, zatlumil viko prostoru rezervy, proklepal vsechny bocni prostory v kufru, proklepal strechu zespodu, ale zdroj hluku se nenasel. Po oprave motoru vsak zvuk zmizel, proto si myslim, ze matice na pravem zavesu motoru byly mirne povoleny a pri prujezdu na nekvalitnich nasich vozovkach motor poskakoval a mala mezera uvolnenych matic umoznovala prudke pohyby a kovove cvakani. Pri pohledu do motoroveho prostoru na zaves nebylo nic videt. Neustalym cvakanim nastal unavovy lom na obou sroubech najednou a motor nakonec pri jizde do mirneho kopce v cca 80 km/h se utrhl a lehl si na poloosu, nahnul se trochu dopredu a nalomil plastovy spodni mensi vyvod z chladice. Takce zdroj zvuku byl vpavo vepredu a kovovy hluk prichazel zleva zezadu.
Skoro pul roku jsem vychytaval kovovy zvuk, ktery jsme vsichni lokalizovali vzadu nekde z kufru spise zleva. Ja jsem odmontoval zadni roletovou listu, utlumil hadrami vsechny klepajici dily v prostoru rezervni pneumatiky, zatlumil viko prostoru rezervy, proklepal vsechny bocni prostory v kufru, proklepal strechu zespodu, ale zdroj hluku se nenasel. Po oprave motoru vsak zvuk zmizel, proto si myslim, ze matice na pravem zavesu motoru byly mirne povoleny a pri prujezdu na nekvalitnich nasich vozovkach motor poskakoval a mala mezera uvolnenych matic umoznovala prudke pohyby a kovove cvakani. Pri pohledu do motoroveho prostoru na zaves nebylo nic videt. Neustalym cvakanim nastal unavovy lom na obou sroubech najednou a motor nakonec pri jizde do mirneho kopce v cca 80 km/h se utrhl a lehl si na poloosu, nahnul se trochu dopredu a nalomil plastovy spodni mensi vyvod z chladice. Takce zdroj zvuku byl vpavo vepredu a kovovy hluk prichazel zleva zezadu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů