TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
P132B - řešil jsem to minulý měsíc - vadný el. regulátor naklápění lopatek tubra. Opraveno a tedˇ bez chyby.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
Ja mam nahran kalibracni soubor R0411C042B z vypisu ECU.
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09.05.2011 20:35
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
Právě jsem dostal krátké info že jeden ze vstřikovačů byl trochu horší, řešeno částečnou repasí. Detaily dodám, jakmile se dostanu k autu.
Absolutně nechápu, jak se to může stát v tak krátkém horizontu, notabene když je auto provozované jen na dlouhé štreky s kvalitní naftou + VIFem
Absolutně nechápu, jak se to může stát v tak krátkém horizontu, notabene když je auto provozované jen na dlouhé štreky s kvalitní naftou + VIFem

2009 Mondeo kombík 2.0 TDCi 103kW 6°automat
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt
- marek81
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 15.11.2010 23:39
- Bydliště: Hradec Králové
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
Tak jsem se dnes dostal k odpojení táhla, největší obavu jsem měl aby mi ta segerka nezapadla někde do motoru ale povedlo se
. Táhlo chodí naprosto lehoučce a hladce bez jakéhokoliv zadrhávání. V pondělí vezu auto do polska na repas vstřiků a potom se chystám poslat elektroniku turba do opravy, taktéž do polska, tak potom dám vědět. 


Ford Mondeo combi Ghia 2.0 TDCi 96kW 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09.05.2011 20:35
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
Po delší odmlce novinky k mé závadě:
auto si pobylo 5 týdnů ve FORD AutoMapro HK. Začali diagnostikou vstřiků, jeden z nich se trochu repasoval (detaily neznám) - závada nezmizela. Potom se měnily všemožné senzory a čidla - opět bez výsledku. Došlo i na výměnu řídící jednotky, závada stále přitomna. Moje vstřiky se namontovaly do jinýho auta a fungovaly skvěle.
Všechny informace mám per ústa, prozatím jim jakž takž věřím. Auto jsem si vyzvedl kvůli dovolené, odjezdil jsem přes 2tis km bez potiží, ale jel jsem zvolna, takže závada neměla moc příležitost se projevit.
Další postup navrhovaný Fordem: přesto, že tlak v CR je ve všech režimech OK doporučují diagnostiku vysokotlakého čerpadla. Půjdu do toho, ať i tomhle můžeme vyloučit, ale osobně se mi to nepozdává. Závada se sice projeví při plném zatížení, ale taky trochu nepochopitelně při dlouhodobý jízdě po dálnici (i volným tempem 120 kmh) jakmile dám nohu z plynu a zase přidám (přiklad - nechávám zařadit auto z připojovacího pruhu, nebo sjíždím z dálnice...).
Martin
auto si pobylo 5 týdnů ve FORD AutoMapro HK. Začali diagnostikou vstřiků, jeden z nich se trochu repasoval (detaily neznám) - závada nezmizela. Potom se měnily všemožné senzory a čidla - opět bez výsledku. Došlo i na výměnu řídící jednotky, závada stále přitomna. Moje vstřiky se namontovaly do jinýho auta a fungovaly skvěle.
Všechny informace mám per ústa, prozatím jim jakž takž věřím. Auto jsem si vyzvedl kvůli dovolené, odjezdil jsem přes 2tis km bez potiží, ale jel jsem zvolna, takže závada neměla moc příležitost se projevit.
Další postup navrhovaný Fordem: přesto, že tlak v CR je ve všech režimech OK doporučují diagnostiku vysokotlakého čerpadla. Půjdu do toho, ať i tomhle můžeme vyloučit, ale osobně se mi to nepozdává. Závada se sice projeví při plném zatížení, ale taky trochu nepochopitelně při dlouhodobý jízdě po dálnici (i volným tempem 120 kmh) jakmile dám nohu z plynu a zase přidám (přiklad - nechávám zařadit auto z připojovacího pruhu, nebo sjíždím z dálnice...).
Martin
2009 Mondeo kombík 2.0 TDCi 103kW 6°automat
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09.05.2011 20:35
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
Po 2,5 měsících konečně můžu téma uzavřít jako vyřešené.
Stručný závěr: bylo to vysokotlaké čerpadlo.
Podrobnější rozpis: do AutoMapro jsem se už nevrátil (jelikož nebyli schopní mi během 1 týdne říct, kdy mám auto přistavit k pokračování opravy
) a pokračoval tak trochu na vlastní pěst s informacemi z fóra (díky!).
Ve spolehlivé dílně (bez specializace Ford) jsem si domluvil demontáž čerpadla, v HALE (http://www.dieselservis.cz) jsem telefonicky předjednal jeho diagnostiku. Už během telefonátu nejprve chtěli přistavit auto, ale na základě mojí informace že závada se projevuje výhradně na plně ohřátém motoru mě rovnou připravili na pravděpodobnou nutnost repase čerpadla (bratru 16tis bez DPH) a souhlasili se zasláním samotného dílu.
Klobouk dolů před tímhle dieselservisem - měli úplnou pravdu. Čerpadlo jsem zabalil a poslal (obchodní balík pojištěný do hodnoty 30tis za 150kč), za pár dní mi volal jejich technik s tím že čerpadlo je KO. Nejprve ho rozebrali a s ohledem na jeho stav už ani neproběhla zkouška na stolici. Jelikož by náklady na jeho opravu skoro vyrovnaly cenu originál repasovaného dílu, zvolil jsem radši tohle a do týdne byl doma balík s Hale s krásným čerpadlem. 24,5tis včetně dopravy a mechanické diagnostiky mého původního kousku.
Po montáži do auta bohužel nebylo všechno OK, motor sice zvládnul zátěž ale při překročení 2900 ot/min zdechnul bez ohledu na zatížení, což obratem vyřešila výměna snímače polohy vačky. Teď je auto konečně OK.
Snad budu mít aspoň rok klid. Celá lapálie mě vyšla cca o 10 tisíc dráž kvůli diletanství v autorizovaných Ford servisech - nic z jejich úkonů nepřispělo k odstranění závady
. Tahle bezmoc při hledání závady asi bude mít velký vliv při výběru dalšího auta, jakkoliv je Mondeo perfektní a praktickej kousek
Fordům zdar
Stručný závěr: bylo to vysokotlaké čerpadlo.
Podrobnější rozpis: do AutoMapro jsem se už nevrátil (jelikož nebyli schopní mi během 1 týdne říct, kdy mám auto přistavit k pokračování opravy

Ve spolehlivé dílně (bez specializace Ford) jsem si domluvil demontáž čerpadla, v HALE (http://www.dieselservis.cz) jsem telefonicky předjednal jeho diagnostiku. Už během telefonátu nejprve chtěli přistavit auto, ale na základě mojí informace že závada se projevuje výhradně na plně ohřátém motoru mě rovnou připravili na pravděpodobnou nutnost repase čerpadla (bratru 16tis bez DPH) a souhlasili se zasláním samotného dílu.
Klobouk dolů před tímhle dieselservisem - měli úplnou pravdu. Čerpadlo jsem zabalil a poslal (obchodní balík pojištěný do hodnoty 30tis za 150kč), za pár dní mi volal jejich technik s tím že čerpadlo je KO. Nejprve ho rozebrali a s ohledem na jeho stav už ani neproběhla zkouška na stolici. Jelikož by náklady na jeho opravu skoro vyrovnaly cenu originál repasovaného dílu, zvolil jsem radši tohle a do týdne byl doma balík s Hale s krásným čerpadlem. 24,5tis včetně dopravy a mechanické diagnostiky mého původního kousku.
Po montáži do auta bohužel nebylo všechno OK, motor sice zvládnul zátěž ale při překročení 2900 ot/min zdechnul bez ohledu na zatížení, což obratem vyřešila výměna snímače polohy vačky. Teď je auto konečně OK.
Snad budu mít aspoň rok klid. Celá lapálie mě vyšla cca o 10 tisíc dráž kvůli diletanství v autorizovaných Ford servisech - nic z jejich úkonů nepřispělo k odstranění závady


Fordům zdar
2009 Mondeo kombík 2.0 TDCi 103kW 6°automat
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
A nechal si vyčistit palivovou soustavu, když si dal nové čerpadlo 

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09.05.2011 20:35
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
buceek07: díky za připomenutí, to jsem zapomněl rozepsat.
palivový filtr jsem měnil v květnu, ve stejné době byly vstřikovače na diagnostice+čištění v Hale. Od té doby jsem se starým čerpadlem najel cca 2tisíce kilometrů, a bez mučení přiznám že jsem po výměně čerpadla tyhle dvě věci nechal být i přes doporučení z Hale (znova měnit palivák a posílat vstřiky na čištění, z toho by mi už asi hráblo). Před prvním startem šla ale nádrž ven na vyčištění + trubky profoukat stlačeným vzduchem.
palivový filtr jsem měnil v květnu, ve stejné době byly vstřikovače na diagnostice+čištění v Hale. Od té doby jsem se starým čerpadlem najel cca 2tisíce kilometrů, a bez mučení přiznám že jsem po výměně čerpadla tyhle dvě věci nechal být i přes doporučení z Hale (znova měnit palivák a posílat vstřiky na čištění, z toho by mi už asi hráblo). Před prvním startem šla ale nádrž ven na vyčištění + trubky profoukat stlačeným vzduchem.
2009 Mondeo kombík 2.0 TDCi 103kW 6°automat
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt
prodáno - 2002 Mondeo kombík 2.0 TDCi 96kW pětikvalt
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
Hrábne Ti z toho, až nečistota zadře nové čerpadlo.
I pokud by to byl zbytečný krok, za ty prachy (nové čerpadlo), bych do toho šel. Resp. bych šel i s autem do toho diesel servisu, at udělají, co je nutné. Faktura bude, ale bude i záruka.
I pokud by to byl zbytečný krok, za ty prachy (nové čerpadlo), bych do toho šel. Resp. bych šel i s autem do toho diesel servisu, at udělají, co je nutné. Faktura bude, ale bude i záruka.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 26.03.2015 13:09
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
vyměň palivoví filtr měl sem stejnou zavadu a stačilo vyměnit palivoví fltr 

-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
zdarec mám problém,bliká mě žhavení a jede mě to v nouzovým režimu,chyby v jednotce jsou jen 0402 0406,ale mám zaslepený egr.motor jde pořád a v poho,jen nemám tah a tlak turba 0,občas se stane že po startu to nebliká a jede to normálně ale to je tak 10s.
bylo to v servisu a tam řekl že je to ovládaní na turbu,vrátil mě to a jelo to tak 10 dní,díval jsem se natu jednotku,kontakty ok a i motorek chodí,ale bylo mě řečeno že je to prý tou jednotkou,nemůže to dělat ten egr?egr mám s jedním káblem takže EURO 4 bez dpf
bylo to v servisu a tam řekl že je to ovládaní na turbu,vrátil mě to a jelo to tak 10 dní,díval jsem se natu jednotku,kontakty ok a i motorek chodí,ale bylo mě řečeno že je to prý tou jednotkou,nemůže to dělat ten egr?egr mám s jedním káblem takže EURO 4 bez dpf
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
Zaslepenej EGR by mel mit chybu P0401
-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
takže ten nouzák mě teda bude dělat seklej egr ikdyž je zaslepenej?
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27.04.2012 08:22
Re: TDCI 96kW - nouzový režim během jízdy
Zdar,, moj nudzak je velmi zaujimavy,, hadze mi ho nahodne, neda sa vyvolat.. niekedy raz za mesiac,, niekedy 3x za 2 dni.. nikdy nie pri plnom vykone,, niekedy ked hladam miesto pred tescom,, alebo po otacani ked saviacej pridavalo a uberalo na plyne,, alebo idem 80km/h a zacne blikat zhavenie,, ulozi sa chyba P0251, da sa kludnou jazdou dojst este par km,,, pri prudsom pridani vypne motor a chyba P1211. Po znova nastartovani motora vsetko ok, necha ist do obmedzovaca. Pri studenom motore tlak 310 barov na rampe, po zohriati 260. Robil som si test prepadov, vysli rovnako vsetky 4.. ale vela oproti vysledku podla testu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů