
DeCat
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: DeCat
Tomiku hele nechci ti do toho kecat ,ale není to u tebe v případě toho IC vyhození peněz které by šlo použít i někde jinde?Je to tvoje věc ,ale pokud je tvuj IC stejný jako muj nebo ten na 2.2 tak ti určitě i teď musí stačit.Já mám standartní ,výkon ještě dál a je to v pohodě.Tohle co pišu ale platí jen za předpokladu že je máme stejné 

- tomik...
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: DeCat
To si nemyslim, co psal kysko, tak na standartnim IC měl na výstupu z něj něco kolem 90° a na většim 15° což si myslim, že pro ten motor bude celkem rozdíl...
Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava 
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30

Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: DeCat
No dobře a měřil to v továrním výkonu nebo po bluefinu,jestli po čipu tak nelze srovnávat a i tak je i ve standartu ve výkonu dál než ty.No nic jak sem psal já osobně bych tohle určitě neřešil při svých 115kW nemám problé a auto tahá.Hele ale neber to tak že bych tě odrazoval,jen že já bych investoval jinde 

Naposledy upravil(a) Brehowicz dne 12.05.2011 20:34, celkem upraveno 1 x.
- tomik...
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: DeCat
Abych to uvedl na pravou míru, já teda neřikam, že ten IC co tam je standart nestačí, ten stačí si myslim úplně v poho, ale myslim, že ten větší by byl co se rozdílu v jízdě týče, lepší.
Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava 
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30

Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
- tomik...
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: DeCat
Však jasný, taky jsem psal, že teď jsou pro mě podstatnější brzdy no a pak přijde za chvilku snad barák, takže mondeo bude spíš v pozadí 

Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava 
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30

Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: DeCat
no tady sou přímo stránky na ten kyskovo airtec http://www.autospecialists.co.uk/Airtec ... t-959.html kde píšou, že uplně sériový auto mělo 55-60 stupňů a načipovaný s airtecem nemělo víc než 15 stupňů na výstupu IC, což je myslim si pekelnej rozdíl, kterej u tomíka možná takovej, jako u mě nebude, ale něco tam přece jenom bude, každopádně si myslim že to vubec neuškodí (pokud se to třeba blbě nenainstaluje
to je jasný), na druhou stranu u takovýho IC o kterym přemejšlíme ty výsledky tak dobrý nebudou

Ford Mondeo MK3 Titanium X (ST paket) 2,2 TDCI GALERKA
koupím jednu zadní a 2přední krytky ST prahu před FL

-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: DeCat
No ten kyskuv s tím co jste našli aso moc srovnávat nejde ten jeho je fakt monster,no stejně si si u těch 102kW myslím svoje,ale od toho tu forum je aby se ty naše káry tlačily a mazlily dál.
Asi sem fakt slabý jezdec ale já nepoznám rozdíl mezi tím když je venku cca 5 stupňu nebo 25 a i to by pak muselo být přece poznat.
Asi sem fakt slabý jezdec ale já nepoznám rozdíl mezi tím když je venku cca 5 stupňu nebo 25 a i to by pak muselo být přece poznat.
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: DeCat
poznat by to asi bejt mělo, ono záleží spíš na tom že ten teplotní rozdíl je od sebe časově dost daleko a tim pádem je to těžko poznat, změna teploty by musela nastat hodně rychle, von dobrej příklad je ňákej systém ostřku chladiče, kterej když ostříkne chladič tak to zvýší výkon pomalu jak nitro, je to samozřejmě podstatně účinnější než jenom výměna samotnýho IC, ale bylo by u toho krásně poznat jak teplota vzduchu mění výkon
Ford Mondeo MK3 Titanium X (ST paket) 2,2 TDCI GALERKA
koupím jednu zadní a 2přední krytky ST prahu před FL

- tomik...
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: DeCat
Ja si třeba myslim že celkem znatelnej rozdíl je, když třeba jedu ráno v 5 do práce, tak mě přijde, že to jede líp než když už je odpoledne třeba 25 stupňů. Je to jen teda můj subjektivní pocit, tak mě kdyžtak nekamenujte 

Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava 
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30

Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: DeCat
Presne tak, poznat to je a riadne. Inak na 2.0 tddi alebo tdci to v podstate nema ani vyznam riesit. Ale pokial bude niekto silou mocou nahanat vykon, tak IC urcite velmi pomoze.
Co sa tyka 2.2, tak tam by to bola asi prva vec ktoru by som riesil.
Dalej by som vam odporucal riesit jedine ic od airtec. Na tie uni su sice super ceny, ale v konecnom dosledku vas to bude stat mozno rovnako, ak nie viac ako od airtec. Ten iba vymenite kus za kus. Pasuje vstup aj vystup, taktiez uhly a priemery a uchytne body. U uni IC sa s tym budete musiet riadne pohrat, kupit ine hadice, atd. Je toho dost.
Brehowicz ty to mozno necitis, ale keby si bol na merani, tak by ti ukazali kolko C stupnov ti ide do turba. Mozno by si bol prekvapeny.
Len pre predstavu uni ic. Posledne 4 fotky je airtec.
http://picasaweb.google.com/thedevilsow ... ntercooler#
Co sa tyka 2.2, tak tam by to bola asi prva vec ktoru by som riesil.
Dalej by som vam odporucal riesit jedine ic od airtec. Na tie uni su sice super ceny, ale v konecnom dosledku vas to bude stat mozno rovnako, ak nie viac ako od airtec. Ten iba vymenite kus za kus. Pasuje vstup aj vystup, taktiez uhly a priemery a uchytne body. U uni IC sa s tym budete musiet riadne pohrat, kupit ine hadice, atd. Je toho dost.
Brehowicz ty to mozno necitis, ale keby si bol na merani, tak by ti ukazali kolko C stupnov ti ide do turba. Mozno by si bol prekvapeny.
Len pre predstavu uni ic. Posledne 4 fotky je airtec.
http://picasaweb.google.com/thedevilsow ... ntercooler#
Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: DeCat
No mně ani tak nezajímaly nějaké stupně jako výkon na brzdě to jestli to má tolik nebo tolik stupňu mi nic neřekne.No a na porovnáni ráno a v poledne je velmi podstatné mít vypnutou klimu jinak ta sežere výkonu jak sviň v tom porovnáni.
Je tu někdo kdo má graf z brzdy při puvod. IC a tom velkém?
Je tu někdo kdo má graf z brzdy při puvod. IC a tom velkém?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů