
pavel28 píše:Skus tohle poslat do Bystřici nad Pernštejnem,to by mě zajímalo,co ti na to odepíšou.!!![]()
pavel28 píše:Skus tohle poslat do Bystřici nad Pernštejnem,to by mě zajímalo,co ti na to odepíšou.!!![]()
Skus jim to opravdu poslat,schválně,jak budou reagovat.vita_k píše:Věřím, že by byli vcelku překvapení, že jsem na to přišel. Dira v hadici je totiz schovana pod tou izolací ze skelne vaty, která me pak dlouho svedila na rukách:)
pavel28 píše:Skus tohle poslat do Bystřici nad Pernštejnem,to by mě zajímalo,co ti na to odepíšou.!!![]()
pavel28 píše:
Diky,jak bude čas,tak na to mrknu.vita_k píše:Kdyz oddelas kryt motoru, tak ty hadicky vedou z diferencniho cidla (mezi baterkou a filtrem nafty na krytu baterky) k DPF (tomu prostoru kde byl), kde jsou napojeny na kovove trubičky. Upravena hadice je ta silnejsi, pokud si vzpominam dobre. Jestli se ti chce, tak ji sundej a podivej jestli ji mas upravenou stejne. Tipuju, že jo.
obrazek čidla tu:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... lgdpt.gif/
Je možné že by se nestalo nic, kdybys ji vymenil za neupravenou. Já bych to tak nechal. Ještě je tam furt ten špunt (kus šroubu) , ktery jakykoli tlak z prostoru filtru zrusi. Asi jsem to fakt jednou nasadil blbe, po dvou dnech se chyba p2002 nevrátilaUrčitě je obojí (rozriznutí i zaslepení) práce fap*off. Ještě to mohl byt prodejce auta, ale to bych se divil.
Fotky ani nejsou možná nutné. Podivej do motoru, na to přijdeš:) Jak časem pojedu do Bystřice na ten nový soft, tak se jich na to zeptam - jestli je to jejich práce nebo někoho jiného.Dost možná, že sledují i toto forum:) ?pavel28 píše:
Tak dneska jsem se mrka na ty hadice,a nic rozřízlého,nebo ucpaného nějakým šroubkem jsem tam nenašel.vita_k píše:Zjistil jsem jak se upravuji hadicky do diff cidla pri extrakci dpf:
- hadička co je myslim tenčí - na "zacatku" filtru - hned za turbem se neupravuje
- hadička co je "za" filtrem je v jedné tretine rozrizla - do diff čidla jde atmosfericky tla. Hned za kovovou trubickou z filtru DPF je stejna gumova hadice zaslepena kusem šroubku.
Takže čidlo diferencialniho tlaku se zrejme neupravuje. Jedna hadička se z čidla muže rovnou vytáhnout, druhá musí zůstat.
detail rozriznute hadice:
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů