Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Sobull: To rád slyším.
A ještě jeden obecný dotaz: Jak jste po vykuchání vyřešili nádržku na eolys? Nacpali naftou, vifem, nebo nechali prázdnou - a čerpadlo odsoudili k záhubě?
A ještě jeden obecný dotaz: Jak jste po vykuchání vyřešili nádržku na eolys? Nacpali naftou, vifem, nebo nechali prázdnou - a čerpadlo odsoudili k záhubě?
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
No mě bylo řečeno,že nádržka už tam vlastně je na nic a čerpadlo?!?!?!Croog píše:Sobull: To rád slyším.
A ještě jeden obecný dotaz: Jak jste po vykuchání vyřešili nádržku na eolys? Nacpali naftou, vifem, nebo nechali prázdnou - a čerpadlo odsoudili k záhubě?

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.04.2011 21:36
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
cerpadlo je odpojene cez sw takze ked filter budes chciet naspat tak ti daju povodny sw aj cerpadlo zapnu
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Já mám za to, že hodně lidí psalo, že jim bylo řečeno, že si to můžou naplnit třeba VIFem a bude se jim to automaticky dávkovat do nádrže...
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Já si teď nejsem jistej, ale mám za to, že mi říkal, že čerpadlo je odpojený. Ale VIF bych tam určitě nedával, musel bys měnit zima/léto a taky bys asi nezajistil poměr, když ta nádržka vydrží na 60000km. A VIF sám není moc mrazuodolný, takže takhle by asi s dávkováním byly dost problémy.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 23.10.2010 19:16
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Na "divne zvuky mam dobry sluch" , pri plnem plynu kolem 2200 - 3000 ot/min , mozna tam mam jen uvolnenou pricku, zy by to ve FapOff odflakli ?Croog píše:Hmm, tohle mě zajímá. Jak hodně je toto při jízdě patrné - v jakých otáčkách?milikbrno píše:negativa - rezonance proudicich plynu v rozsirenem prostoru vyfukoveho potrubi.
Ford Focus 2.0 TDCI 100Kw FAP OFF (112kW)
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 23.10.2010 19:16
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Pres ELM327 zadna zavada , ale Bosch ESI nalezena P2002 (vymazano)vita_k píše:Já jsem udaj o differenčním tlaku na dpf a vzdalenost najetou od posledni uspesne regenerace nasel v diagnostice multidiag, v obyčejných to asi nebude. škoda, ze tu multidiag nebo IDS nemůžu mít kdykoli pujcenou. Přes ELM327 (tu mám z číny) se to možná vyčíst ani nedá. Uvidime, jestli na neco prijde wilder s jeho kablikem s činy.
Sobull píše:Pak dejte vědět, kde to v te diagnostice najdete. ja jsem tam nic takového neviděl (je ale pravda, že sem to nehledal).
Ford Focus 2.0 TDCI 100Kw FAP OFF (112kW)
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
mam ELM327 a program Torque. P2002 mi to ukazuje a cas od casu rozsviti kontrolku motoru. Jde odstranit, ale hned se objevi znova - u mě.
Toto bude asi nejaka chyba, kterou fapoff neumi oddelat v souvislosti s filtrem - tipuju diferencni tlak na rozdilovem cidle. Bud tam je, nebo neni, ale nelibi se to ECU. Kdovi.
Ja jsem jim tak kvuli tomu volal a pan mi řekl, ze by mohl byt brzo hotovy soft pro ECU, ktery by toto mohl resit. Tvrdil ze se ozvou, ale ted dlouho nic. Mohl bys to zkusit ty, pokud se ti objevi P2002 znovu??? Diky.
BTW: rezonance nemam, ale mám cukání (stále podeziram regeneraci).
P2002 REGEN Particulate Trap Efficiency
Below Threshold
This error occurs if an expected pressure drop through the DPF
is lower than the specified value following a regeneration cycle
(based on the concept of normalized pressure differential
Toto bude asi nejaka chyba, kterou fapoff neumi oddelat v souvislosti s filtrem - tipuju diferencni tlak na rozdilovem cidle. Bud tam je, nebo neni, ale nelibi se to ECU. Kdovi.
Ja jsem jim tak kvuli tomu volal a pan mi řekl, ze by mohl byt brzo hotovy soft pro ECU, ktery by toto mohl resit. Tvrdil ze se ozvou, ale ted dlouho nic. Mohl bys to zkusit ty, pokud se ti objevi P2002 znovu??? Diky.
BTW: rezonance nemam, ale mám cukání (stále podeziram regeneraci).
P2002 REGEN Particulate Trap Efficiency
Below Threshold
This error occurs if an expected pressure drop through the DPF
is lower than the specified value following a regeneration cycle
(based on the concept of normalized pressure differential
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Mně se celkem často tohle děje a nemusím ani moc "prohánět".. Jenže mně dělali chiptuning společně s vybrakováním a vyndáním FAP. V té době jsem měl najeto 108tis. km. Šel jsem ze 101 kW v sérii na 113kW. Takže moc odvázaný z toho nejsem, pokud to má být vykoupeno chybami a jízdou na "nouzák"..Sobull píše:Spadlo to do nouzáku dvakrát, nakonec to s vykucháním nesouviselo (nejspíš). Na dia se udělal výmaz od té doby klid. Mám s tím najeto zhruba 20 000??? Ty problémy byly asi kolem 1000 km po vyndání...
Je fakt, že ve firmě, kde mi to dělali to i potom hledali v odpojeném FAP. Ale to stejné dělá Focus 2.0 TDCi bratránkovi po chipu (u stejného úpravce) a ten má model bez FAP!! Ikdyž u něho šlo o extrémnější nárust výkonu a Nm. Šel z 98kW na téměř 122kW a 365Nm. Tak co nám to může způsobovat?? U mě to hodí "bezejmennu" chybu "P000" a dělá to stále




Raději jsem teď dal na 110tis. km nový olej (ikdyž měl jen 7tis. najeto) a budu sledovat hladinu a kvalitu.
Joo, asi bych byl spokojenější s nějakým motorem typu 1.6 EcoBoost

- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Z toho co Ty popisuješ to spíš vypadá, že zprasili to chipnutí. Když to začlo padat do nouzáku i bratránkovi bez FAPu. Přeci jen tu mapu co tam nahrávaj to chce vyladit a pokud nemaj nějakou vyzkoušenou a jednou to naklikaj tak, podruhý onak nemusí to bejt nic moc.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Uf, no objednal jsem se na sobotu do fapoff. Chci se toho filtru zbavit právě abych pak nemusel nějaké nesmyslné nouzové režimy řešit 1000km od domova, jako to dle zdejších příspěvků DPF má nejradši.
Tak snad mi to naopak do nouzáku nezačne skákat po vykuchání. (I když ve vašem případě alespoň stačí pro vyřešení znovu natočit motor, že?)

Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Croog: nekdy se chyba po nastartovani vymaze, nekdy ne a je potreba ji smazat pres diagnostiku.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 23.10.2010 19:16
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
vita_k: zkus si projit poradne podtlaky - hadicky a vsechny serepaticky (vyzkousej hadicku regulace turba, ta je hodne dlouha - vysoka pravdepodobnost poskozeni) . Ja menil prave tu k turbu a resilo to vic chybovych hlaseni (2263, 2002 a jeste neco)
Ford Focus 2.0 TDCI 100Kw FAP OFF (112kW)
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
diky. zkusim. Muze to delat vic veci. Spatne hadicky od DPF k differencnimu cidlu, differencni cidlo, nekde neco ucpaneho. Tohle me jeste nenapadlo protože mi přijde, že turbo funguje pěkne.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Dav
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 20.08.2009 07:23
- Bydliště: Ostrava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Dnes jsem zdarne prosel emisema i s odstranenym DPF
. Hodnota povolene kourivosti ma byt pro EURO IV 1,1 a mel jsem 0,8, ale to bylo az na druhy pokus
Prvni mereni bylo nekde kolem 7, tak me poslali se projet na dalnici, jel jsem stridave na troku a ctverku vzdy tak 10s na 5tis otacek. Prej se u tech 1,6 zanasi vyfukove potrubi, tak je to potreba hodne az k 5tis otackam protahovat.
Jo a to podotykam, ze mi to pri beznem rezimu jizdy do 3tis ot. vubec nekourilo, az pri 5tis to byl dym jak z kamen
Takze pro ostatni, pred emisema to poradne protahnout a bacha na policaty


Prvni mereni bylo nekde kolem 7, tak me poslali se projet na dalnici, jel jsem stridave na troku a ctverku vzdy tak 10s na 5tis otacek. Prej se u tech 1,6 zanasi vyfukove potrubi, tak je to potreba hodne az k 5tis otackam protahovat.
Jo a to podotykam, ze mi to pri beznem rezimu jizdy do 3tis ot. vubec nekourilo, az pri 5tis to byl dym jak z kamen

Takze pro ostatni, pred emisema to poradne protahnout a bacha na policaty

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host