názor na ojetinu
-
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 17.02.2008 20:24
Re: názor na ojetinu
Stejne je bezvadny, ze jsou tady na foru takovi odbornici, ze umi odhadnout najety kilometry z fotek, to se muze hodit.
Docela bych potreboval odhadnout svyho Focuse.
Docela bych potreboval odhadnout svyho Focuse.
Naposledy upravil(a) psena dne 24.04.2011 20:30, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1,6 74KW
Ford Mondeo 2,2 TDCI
Ford Mondeo 2,2 TDCI
- viperk
- Zkušený
- Příspěvky: 1966
- Registrován: 23.06.2008 18:23
- Bydliště: Hodonín, work in Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
člověk nemusí být odborník , stačí trochu hledat
jedno z nejlevnějších 1,6ti titanium co sem našel je tady. Cena je oproti tomu dovezenému u nás trochu jinde.

jedno z nejlevnějších 1,6ti titanium co sem našel je tady. Cena je oproti tomu dovezenému u nás trochu jinde.
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust


-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.12.2010 12:33
Re: názor na ojetinu
Děkuji! A jaký názor máte na referentskevozy.cz ???
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: názor na ojetinu
Většina aut je import Spain a většinou po laku.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- dzooky
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 20.04.2011 11:04
- Bydliště: Presov
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Tu je VIN: WF0SXXGCDS8Y52399V12 píše:Jazdenka - stocenka, podla mojho odhadu 150 a viac tisic km. Skus zistit VIN.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Bohuzial nema zaznam o zarucnom servise ani diagnostickom logu
WF0SXXGCDS8Y52399
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
14.10.2008
Focus 2008- C307
Kombi
Série 35
Lynx Diesel 1,8 TC(115 k) HPCR
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
Emisní stupen IV
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"F"
Vision
Ontario (B-C)
prva registracia ... 27/11/2008
offline
Bez schránky pod podlahou č.2
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Bez sady zvlástního vybavení
Bez skupiny komfortního vybavení
Bez sady marketing.přípravy pro trh
Marketingová úroveň 1
(-) SVP
Sada - zlepsená oprava pneu SVC
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoust.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Tónované sklo
Bez tepelného krytu před.okna
Bez Vyhřívaného Předního Skla
Bez popelníkové konzole
S chlazenou příruční schránkou
S Krátkou Podlazní Konzolou
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
Prední podlahový koberec
Bez slunečních clon
S kobercem nákladového prostoru
Se sys. řízení nákl. prost.úroveň 1
Bez stresního nosice
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
Vyhř.signální zrc.s dvojím ovlád.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
bez bederní opery sed. spolujezdce
Bez klimatizace sedadla řidiče
Bez klimatizace sedadla spolujezdce
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
Bez druhého klíče s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
Bez dálkového ovládání zámků
S automat. stěračem čelního okna
Bez čistění světlometů
Bez Střesního Okna
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Less Isofix Hard Point Attach
Bez náhradního kola
(+) Zadni tlumice standard
Se slit. kolem 7 X 16" - styl 2
205/55VR-16 BSW Tyre
Zádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěsením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Bez protismykových desek
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
4paprsk. volant kůze
S Regulátorem Rychlosti
Bez Pomocného Ohřívače
Konvenční přístroje - úroveň 2
S reostatem na sestavě přístrojů
S palub. počítačem
Less Tyre Inflation Monitor
Bez Poplasného Zařízení Proti Odciz
Bez zařízení pro parkování vzadu
Bez předního park. zařízení
Se zvedákem A/V
Bez připojení interface Blue Tooth
ICE-nizsí výbavy CD + rádio AM/FM
ICE Feature Pack 20
S 6 reproduktory
Bez Soupr. Pro Přípravu Přip.Telef.
Bez modulů aktivovaných hlasem
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
Bez elektrické zásuvky
S automaticky spínanými světlomety
S halogenovými svetlomety
Bez Světel Pro Jízdu Ve Dne
S Předními Mlhovkami
S hliníkovými rámečky světlometů
s osvetlením prostoru pro nohy
Koncová světla - úroveň 1
S automatickým ovládáním světlometů
Stale si ale myslim, ze na tu vybavu je to nejake lacne. Mozem sa samozrejme mylit...

WF0SXXGCDS8Y52399
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
14.10.2008
Focus 2008- C307
Kombi
Série 35
Lynx Diesel 1,8 TC(115 k) HPCR
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
Emisní stupen IV
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"F"
Vision
Ontario (B-C)
prva registracia ... 27/11/2008
offline
Bez schránky pod podlahou č.2
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Bez sady zvlástního vybavení
Bez skupiny komfortního vybavení
Bez sady marketing.přípravy pro trh
Marketingová úroveň 1
(-) SVP
Sada - zlepsená oprava pneu SVC
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoust.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Tónované sklo
Bez tepelného krytu před.okna
Bez Vyhřívaného Předního Skla
Bez popelníkové konzole
S chlazenou příruční schránkou
S Krátkou Podlazní Konzolou
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
Prední podlahový koberec
Bez slunečních clon
S kobercem nákladového prostoru
Se sys. řízení nákl. prost.úroveň 1
Bez stresního nosice
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
Vyhř.signální zrc.s dvojím ovlád.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
bez bederní opery sed. spolujezdce
Bez klimatizace sedadla řidiče
Bez klimatizace sedadla spolujezdce
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
Bez druhého klíče s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
Bez dálkového ovládání zámků
S automat. stěračem čelního okna
Bez čistění světlometů
Bez Střesního Okna
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Less Isofix Hard Point Attach
Bez náhradního kola
(+) Zadni tlumice standard
Se slit. kolem 7 X 16" - styl 2
205/55VR-16 BSW Tyre
Zádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěsením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Bez protismykových desek
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
4paprsk. volant kůze
S Regulátorem Rychlosti
Bez Pomocného Ohřívače
Konvenční přístroje - úroveň 2
S reostatem na sestavě přístrojů
S palub. počítačem
Less Tyre Inflation Monitor
Bez Poplasného Zařízení Proti Odciz
Bez zařízení pro parkování vzadu
Bez předního park. zařízení
Se zvedákem A/V
Bez připojení interface Blue Tooth
ICE-nizsí výbavy CD + rádio AM/FM
ICE Feature Pack 20
S 6 reproduktory
Bez Soupr. Pro Přípravu Přip.Telef.
Bez modulů aktivovaných hlasem
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
Bez elektrické zásuvky
S automaticky spínanými světlomety
S halogenovými svetlomety
Bez Světel Pro Jízdu Ve Dne
S Předními Mlhovkami
S hliníkovými rámečky světlometů
s osvetlením prostoru pro nohy
Koncová světla - úroveň 1
S automatickým ovládáním světlometů
Stale si ale myslim, ze na tu vybavu je to nejake lacne. Mozem sa samozrejme mylit...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Chod na mobile.de, daj hladat auto o ake mas zaujem, no s cenou o 1500-2000€ nizsou (dovoz, papiere, marza bazarnika), ako je v danom inzerate. Mobile.de Ti vysype zoznam aut a z najazdov kilometrov vies celkom dobre usudit, kolko km ma inzerovany voz. Ked som takto postupoval pri danom aute, vyslo mi to prave na tych cca 150k km. Ziadna veda to nie je.psena píše:...ze jsou tady na foru takovi odbornici, ze umi odhadnout najety kilometry z fotek...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- dzooky
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 20.04.2011 11:04
- Bydliště: Presov
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
V12 píše:Bohuzial nema zaznam o zarucnom servise ani diagnostickom logu![]()
Stale si ale myslim, ze na tu vybavu je to nejake lacne. Mozem sa samozrejme mylit...
Zvykne byt ten zaznam o servise alebo ako (nevyznam sa do toho)
Inak debatil som s priatelom o tomto aute a mne pride divne.
Ked stocil kilometre preco to potom predava lacno. Mne logika hovori ze ked stocim kilometre predam to za viac aby som nieco z toho mal.
A nie ze stocim kilometre a este v porovnani s inymi hodim nizku cenu, tak mi to pride skor podozrive, ci?!
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
neboj, najde sa vela ludi...



Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
- Ac1D
- Pokročilý
- Příspěvky: 758
- Registrován: 29.06.2010 18:10
- Bydliště: Zdar n/S
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
kdyz kouknes do ceniku na novy auta tak naftak je minimalne o 40k drazsi tak takove auto si nebude kupovat nekdo kdo za 3.5roku najede 87kStanley_vy píše:Na kolik skutečných jej odhadujete?![]()
http://www.ok-auta.cz/Ford-Focus-1-8-TD ... 2007-a983/


Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004
Focus kombi TDDI,66KW,2004
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
na druhej strane je ponuka operativneho leasingu s najazdom 25000 km za rok...
takze urcite sa najdu aj take...
ale tiez si myslim za ovela beznejsi je najazd sluzobakov minimalne 40 000 km rocne a viac...
takze urcite sa najdu aj take...
ale tiez si myslim za ovela beznejsi je najazd sluzobakov minimalne 40 000 km rocne a viac...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Ak to nie je operativny lizing, tak pocitaj s 200 tisicami (= ruky prec !)Stanley_vy píše:Na kolik skutečných jej odhadujete?![]()
http://www.ok-auta.cz/Ford-Focus-1-8-TD ... 2007-a983/
Je to dobra ochrana proti podvodu. Kedze pocitadlo km nie je metrologicky overene meradlo, MOZE sa s nim manipulovat. Kto by ale auto stocene z 200k na 80k predal za cenu toho s realnymi 80k, obohatil sa na ukor zakaznika, co je PODVOD. Ked to ale chlapek stoci a preda s rozumnou marzou a samozrejme patricne pod cenu auta s real 80k, ma to taktiez znaky podvodu, no dokaze vydokladovat, ze sa neobohatil (staci pozriet na ostatne auta s najazdom 200k km, 80k km a hned je jasne, ze sa neobohatil) a aj priemerny pravnik z Plzne ho z toho dostane. Tito stacacski zmrdi maju tolko drzosti, ze do papierov napisu "Vymena rozvodu nutna" napriek tych 80k km na tacho. Toto je zasa ich ochrana pred "skrytou zavadou" s dosledkom havarie motora. Ak novy majitel rozvodovy remen napriek tomuto nevymeni - ved to ma iba 80k a interval je predsa taaak daleko az na 200k - ma docela vazny problem, pretoze od bazarnika NEDOSTANE ANI HALIER. Predsa podpisoval, ze s technickym stavom vozidla je oboznameny.dzooky píše: Ked stocil kilometre preco to potom predava lacno. Mne logika hovori ze ked stocim kilometre predam to za viac aby som nieco z toho mal.
A nie ze stocim kilometre a este v porovnani s inymi hodim nizku cenu, tak mi to pride skor podozrive, ci?!
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- dzooky
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 20.04.2011 11:04
- Bydliště: Presov
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Trochu zaujimave je ze, sami tu hovorite ze 1.6 80kw motor je nevydareny vo ff ale co pozeram nemecke bazariky skoro len tie.
Tam prakticky 1.8 85kw nie je, resp je ich minimum.
A druha vec co som nasiel ze aj pri tych 85kw 1.8kach pisu nemci ze maju DPF. hmm
Tam prakticky 1.8 85kw nie je, resp je ich minimum.
A druha vec co som nasiel ze aj pri tych 85kw 1.8kach pisu nemci ze maju DPF. hmm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Nevidel som este 1.8TDCI s DPF. Mozno ho maju domontovavany. A prakticky vsetky 1.6 TDCI 80kW DPF maju, pricom je obvykle pred 2. vymenou pri 240k km, resp. tretim dolievanim aditiva pri 180k km. No CZ/SK bazarnici z toho urobia super auta za super ceny s 80k km
a chudak majitel.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů