
No turbo,
No injectors,
No HP pump,
No DPF -
NO PROBLEM



Ano mohla sa spustiť - isté ale je, že bola hneď potom prerušená (za predpokladu, že naozaj prebiehala)- prestane okamžite ako rýchlosť auta klesne pod istú hodnotu - sporný je iba ten rýchlostný údaj. Spúšťacia podmienka je u tohoto auta buď 80 alebo 90kmh - okrem nominálnej teploty motora a požadovanej teploty telesa DPF.vita_k píše:Já vím, že moje nazory stoji trochu na vodě. Je jasné, že ventilátor tam neni jen na regenerace. Tehdy jsem podminky mel, teply motor dost, 20 minut mesto 5 minut 100 a 3 minuty 130 km/h cca. A vetrak a cukani se rozjelo. Nechci svůj nazor podsouvat, dokud nebudu vedet. Chtělo by to na IDS diagnostiku a zkusit vyčíst co to rika ohledne filtru a regeneraci. Snad časem
naco si mazat ruky, ved to niekto pozrie...vita_k píše:proč nekoukneš pod dekl?vlevo od baterky jestli je čidlo tlaku...
Nie, nemas.tool11 píše:Ahoj..
muze mi prosim vas nekdo zjistit podle vin zda mam DPF
WF0MXXGCDM5M79204
dekuji
Proto jsem to sem dal.C-Maxis píše:Skoro bych rekl, ze to "origo" baleni je zbytecne velike a mohlo by se vyplatit se s nekym rozdelit.
Pozor - "spotřeba" EOLYSu je +- konstantní bez ohledu na režim, ve kterém jezdíš. Když dotankuješ, tak se ti do nádrže stříkne množství EOLYSu, které je úměrné množstí paliva co jsi dotankoval.C-Maxis píše: Da se nejak "s jistotou" rict, v kolika km je vhodne/nutne doliti? Je mi jasne, ze kdo jezdi delsi trasy, bude asi ve vyhode, protoze regenerace probiha tak casto, jak ma. Pokud jsou trasy kratke, tak se ani nemusi dosahnout potrebna teplota a ve finale to muze znamenat daleko vetsi spotrebu eolysu.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host