názor na ojetinu
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.04.2009 19:56
Re: názor na ojetinu
Focus Titanium HB 1.8i, 92kw, rv 2008, najeto 40tis
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
fu, v podstate nove auto a taketo problemy? hmm...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Este k vyhrievanym sedackam - sedel som v Mondeu Mk.III r.v. 2006, tiez malo vyhrievane sedadla a kedze to bolo vo februari, bolo t veeelmi prijemne - vliezol som do studeneho auta v bazosi, natocil ho, bazarnik vedla mna zapol ohrevy okien a sedadiel a moja prdel a chrbat po maximalne minute citili prijemnucke teplucko. O oknach a zrkadlach hovorit nemusim - ziadne skrabanie ci ine podobne aktivity. Skratka Sit and Go
Neverim, ze vo Focuse by to malo trvat dlhsie. Niekde je asi nejaky problemik. To skapinanie - taktiez to nie je normalne. Treba s tym ist do servisu, nech sa na to mrknu. Zanovny voz sa takto spravat jednoducho nesmie.

Neverim, ze vo Focuse by to malo trvat dlhsie. Niekde je asi nejaky problemik. To skapinanie - taktiez to nie je normalne. Treba s tym ist do servisu, nech sa na to mrknu. Zanovny voz sa takto spravat jednoducho nesmie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: názor na ojetinu
a kde si to kupoval, ak to nie je tajnosthankeys píše:Focus Titanium HB 1.8i, 92kw, rv 2008, najeto 40tis
- dzooky
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 20.04.2011 11:04
- Bydliště: Presov
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Caute chalani, som tu novy a preto prepacte ak som zle zaradil.
Planujem kupit jazdene auto a viac-menej (na 99.99%) som rozhodnuty pre FF2C.
Mam ponuku od kamarata, ze chce predat...
Ford Focus Combi Ghia 1.6TDCi 80kW
Najazdene ~170 000km
dvojzonova klima
dazdovy senzor
autoradio ovladane hlasom,
abs,esp,tempomat
rok vyroby/predaja je zaciatok roku 2006
on je druhy majitel, doniesol to na SR z AT cca pred rokom a auto je po generalke
t.j. vymenene rozvody, pumpu (co si tak matne spominam) a ine zakladne veci
chce to predat ~7000e
teraz ze este pred predajom chce vymenit stabilizacne tyce a brzdove kotuce (v predu)
Moja otazka znie, na co si najviac posvietit?
Cital som tu vsetko mozne kedze ma najazdene viac kilakov, hlavne kolo vstrekov a kedze toto je ta silnejsia 1.6ka tak ma aj DPF.
Poradte na co sa pozriet, co by mi neskor zatazilo penazenku najviac.
DiKZ.
Planujem kupit jazdene auto a viac-menej (na 99.99%) som rozhodnuty pre FF2C.
Mam ponuku od kamarata, ze chce predat...
Ford Focus Combi Ghia 1.6TDCi 80kW
Najazdene ~170 000km
dvojzonova klima
dazdovy senzor
autoradio ovladane hlasom,
abs,esp,tempomat
rok vyroby/predaja je zaciatok roku 2006
on je druhy majitel, doniesol to na SR z AT cca pred rokom a auto je po generalke
t.j. vymenene rozvody, pumpu (co si tak matne spominam) a ine zakladne veci
chce to predat ~7000e
teraz ze este pred predajom chce vymenit stabilizacne tyce a brzdove kotuce (v predu)
Moja otazka znie, na co si najviac posvietit?
Cital som tu vsetko mozne kedze ma najazdene viac kilakov, hlavne kolo vstrekov a kedze toto je ta silnejsia 1.6ka tak ma aj DPF.
Poradte na co sa pozriet, co by mi neskor zatazilo penazenku najviac.
DiKZ.
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: názor na ojetinu
Já by sem Ti poradil hlavně nekupovat 1,6 TDCi po šílených zkušenostech zdejších majitelů tohoto motoru si myslím, že máš procentuelně velikou šanci že do cca 200 až 220 tis km budeš mít s motorem problémy... to bych už asi spíš doporučil 1,8 TDCi nebo benzínový motor.
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: názor na ojetinu
Za 7000e kupis aj 1.6i s 50.000km. Sice ta cakaju rozvody za 250e, ale u nafty ta moze cakat cokolvek. Ako je na tom DPF? Kamarat ho vyhodil alebo Rakusak kupil novy pred predajom?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
dzooky :
Ruky prec. Toto je najnepodarenejsi motor, co sa kedy do FFII daval. Ked k tomu pridam DPF, tak je to hotova tragedia. Vecne nafta v oleji, chulostive turbo (tou naftou), podfuknute vstrekovace atd atd atd. To uz fakt radsej 1.6i, ten ta nikdy nesklame, 1.6TDCI 80kW DPF iba caka na to, aby Ta zruinoval.
Ruky prec. Toto je najnepodarenejsi motor, co sa kedy do FFII daval. Ked k tomu pridam DPF, tak je to hotova tragedia. Vecne nafta v oleji, chulostive turbo (tou naftou), podfuknute vstrekovace atd atd atd. To uz fakt radsej 1.6i, ten ta nikdy nesklame, 1.6TDCI 80kW DPF iba caka na to, aby Ta zruinoval.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- dzooky
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 20.04.2011 11:04
- Bydliště: Presov
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Diki chalani zatial za vase nazory.
@KASHA: no ja som tu na slovensku po bazaroch (autobazar.eu ci autovia.sk) pozeral ale model s vybavou co by som priblizne chcel s benzinom prakticky nenasiel.
@Nicco; to ti zatial neviem povedat, nepytal som ale opytam sa urcite. Inak asi si myslel 150tis ne 50tis ci?
Inak on sa do tohto konkretneho modelu rozhodol preto lebo pred tym mal xaru tusim (citron) a toto je tiez citronacky motor resp. PSA a s tym bol velmi spokojny.
Co som ja tu zatial precmuchtal forum tak 1.8 motory su fordacke ci?
No to jemu zase osobne nesedelo a s tym je zatial spokojny bez problemov.
Inak opytam sa tak pomimo
Ked uz som rozhodnuty pre FF.
Mozte mi povedat kilometre pri ktorych treba menit finance narocne veci vo focuse, aby som sa vyvaroval ponuk kde si kriticke km tesne pred vymenou.
Ak som dobre zistil tak pri 120K by sa mal mal menit DPF (zdroj)
DiKZ
@KASHA: no ja som tu na slovensku po bazaroch (autobazar.eu ci autovia.sk) pozeral ale model s vybavou co by som priblizne chcel s benzinom prakticky nenasiel.
@Nicco; to ti zatial neviem povedat, nepytal som ale opytam sa urcite. Inak asi si myslel 150tis ne 50tis ci?
Inak on sa do tohto konkretneho modelu rozhodol preto lebo pred tym mal xaru tusim (citron) a toto je tiez citronacky motor resp. PSA a s tym bol velmi spokojny.
Co som ja tu zatial precmuchtal forum tak 1.8 motory su fordacke ci?
No to jemu zase osobne nesedelo a s tym je zatial spokojny bez problemov.
Inak opytam sa tak pomimo
Ked uz som rozhodnuty pre FF.
Mozte mi povedat kilometre pri ktorych treba menit finance narocne veci vo focuse, aby som sa vyvaroval ponuk kde si kriticke km tesne pred vymenou.
Ak som dobre zistil tak pri 120K by sa mal mal menit DPF (zdroj)
DiKZ
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Tazko povedat nejake exaktne hranice. Po roznych forach sa daju najst statistiky, z ktorych vyplyva nieco taketo :
- turbo : 1.6 TDCI 80kW s DPF okolo 150 tisic, bez neho 200 tisic, 1.8TDCI 250 tisic
- vstrekovace : Bosch, Denso, Delphi starsej generacie 150 tisic a davaju o sebe vediet, to ale neznamena, ze definitivne koncia, novsia generacia 200 tisic, Siemens / Continental 250 tisic
- CR cerpadlo : ak sa zadari, tak aj 300 tisic, ak ho otravis nekvalitnou naftou, klakne aj po 50 tisic
- dvojhmota a spojka : ak voz jazdi dlhe trasy, 250 tisic, ak kratke a agresivne, pocut ju od 150 tisic
- hlavna remenica : silne zavisle od sposobu jazdy a poctu startov, su vozy, kde sa to riesilo po 150 tisic, no existuju aj opacne pripady s 250 tisic a stale OK
- EGR viac ako 200 tisic
- DPF : Focus II vymena vzdy po 120 tisic km, dolievanie aditiva vzdy po 60 tisic km, Mondeo vymena vzdy po 240 tis. km (no s tymto nie som si isty, treba overit v ETIS-e), mal by byt bezudrzbovy
Toto mam zozbierane z desiatok roznych zdrojov. Udaje su iba informativne, nedaju sa brat absolutne, vsetky su viac alebo menej zavisle na sposobe pouzivania auta. Jedno je ale iste - benzinaky tieto problemy nemaju. Tie trpia prerazenim zapalovacich cievok, kablov, sviecok, zasvinene skrtiace klapky a pod., oprava ale stoji zlomok opravy choreho diesla. Su diesle, ktore ani po 250 k km nemaju ziadny z uvedenych problemov, no su pripady vymeny turba po cca 110 tisic km. Takze asi tak.
- turbo : 1.6 TDCI 80kW s DPF okolo 150 tisic, bez neho 200 tisic, 1.8TDCI 250 tisic
- vstrekovace : Bosch, Denso, Delphi starsej generacie 150 tisic a davaju o sebe vediet, to ale neznamena, ze definitivne koncia, novsia generacia 200 tisic, Siemens / Continental 250 tisic
- CR cerpadlo : ak sa zadari, tak aj 300 tisic, ak ho otravis nekvalitnou naftou, klakne aj po 50 tisic
- dvojhmota a spojka : ak voz jazdi dlhe trasy, 250 tisic, ak kratke a agresivne, pocut ju od 150 tisic
- hlavna remenica : silne zavisle od sposobu jazdy a poctu startov, su vozy, kde sa to riesilo po 150 tisic, no existuju aj opacne pripady s 250 tisic a stale OK
- EGR viac ako 200 tisic
- DPF : Focus II vymena vzdy po 120 tisic km, dolievanie aditiva vzdy po 60 tisic km, Mondeo vymena vzdy po 240 tis. km (no s tymto nie som si isty, treba overit v ETIS-e), mal by byt bezudrzbovy
Toto mam zozbierane z desiatok roznych zdrojov. Udaje su iba informativne, nedaju sa brat absolutne, vsetky su viac alebo menej zavisle na sposobe pouzivania auta. Jedno je ale iste - benzinaky tieto problemy nemaju. Tie trpia prerazenim zapalovacich cievok, kablov, sviecok, zasvinene skrtiace klapky a pod., oprava ale stoji zlomok opravy choreho diesla. Su diesle, ktore ani po 250 k km nemaju ziadny z uvedenych problemov, no su pripady vymeny turba po cca 110 tisic km. Takze asi tak.
Naposledy upravil(a) V12 dne 21.04.2011 07:01, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.04.2009 19:56
Re: názor na ojetinu
no byl to borec kterej to vozí z německa a bylo to u Holic, dolní nebo horní ředice. teď už nevím. stránky jako takový nemá, ale našel sem to na sauto.cz, jinak ten ted jsem vyrazil ke chrudimi, což je kousek od toho a tam jsou další bazárníci, kteří se zaměřují na fordy http://www.auto-re.cz/ http://www.autoliva.cz/
Blackhawk píše:a kde si to kupoval, ak to nie je tajnosthankeys píše:Focus Titanium HB 1.8i, 92kw, rv 2008, najeto 40tis
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: názor na ojetinu
Na auto-re som nasiel toto:hankeys píše:no byl to borec kterej to vozí z německa a bylo to u Holic, dolní nebo horní ředice. teď už nevím. stránky jako takový nemá, ale našel sem to na sauto.cz, jinak ten ted jsem vyrazil ke chrudimi, což je kousek od toho a tam jsou další bazárníci, kteří se zaměřují na fordy http://www.auto-re.cz/ http://www.autoliva.cz/
http://auto-re.cz/moto/ford-focus-1-6i- ... detail_811
http://auto-re.cz/moto/ford-focus-1-6i- ... detail_802
Co si o tom myslite? Cena je super, ale uz su tam uvedene dlhsiu dobu a nechapem preco to uz niekto nekupil. Aky je Vas nazor na tieto ponuky?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
WF0PXXGCDP8C73954Blackhawk píše: http://auto-re.cz/moto/ford-focus-1-6i- ... detail_811
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
29.05.2008
Focus 2008- C307
5 Dveřový Sedan
Série 40
1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma
5rychl. manuální - B5/IB5
LHD FWD
Emisní stupen IV
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"D"
Sedá Sea (met)
New York (A-C)
prva registracia ... 13/06/2008
02/09/2010 ... 030539 Km
15-07-2009 ... 15171 Km
03-07-2009 ... 14724 Km
offline
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Convenience Group No.8
Marketingová úroveň 1
Sada - zlepsená oprava pneu SVC
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoust.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Se standard.tón.skly
S vyhřívaným předním oknem
S chlazenou příruční schránkou
S Krátkou Podlazní Konzolou
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
Prední podlahový koberec
S kobercem nákladového prostoru
Se zadním spojlerem
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
Vyhř.signální zrc.s dvojím ovlád.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
S automat. stěračem čelního okna
S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
S mytĺm světlometů
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
(+) Zadni tlumice standard
Hliník.kola s 20 paprsky 7,0 X 16"
205/55VR-16 BSW Tyre
Zádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěsením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Sportovní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Volant - 3 paprsky s kůzí
Konvenční přístroje - úroveň 2
S reostatem na sestavě přístrojů
S palub. počítačem
Se zvedákem A/V
ICE-nizsí výbavy CD + rádio AM/FM
ICE Feature Pack 20
S 6 reproduktory
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S automaticky spínanými světlomety
s vysokovýkonnými výbojkami
S Předními Mlhovkami
S černými rámečky světlometů
s osvetlením prostoru pro nohy
Koncová světla - úroveň 2
S automat. seřizováním světlometů
S automatickým ovládáním světlometů
Veeelmi dobra kupa... Az na ten motor.
WF0PXXGCDP7P50269Blackhawk píše: http://auto-re.cz/moto/ford-focus-1-6i- ... detail_802
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
20.12.2007
Focus 2008- C307
5 Dveřový Sedan
Série 40
1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma
5rychl. manuální - B5/IB5
LHD FWD
Emisní stupen IV
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"D"
Avalon
Airfield (A-C/L)
prva registracia ... 20/12/2007
10-08-2009 ... 2299 Km
offline
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Convenience Group No.8
Marketingová úroveň 1
Sada - zlepsená oprava pneu SVC
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoust.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Soukromé sklo
S vyhřívaným předním oknem
S popelníkem v konzole
S chlazenou příruční schránkou
S Krátkou Podlazní Konzolou
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
Prední podlahový koberec
S kobercem nákladového prostoru
Se zadním spojlerem
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
Duál světlo el./vyhř./skl.zrc.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
S vyhr. sedadlam ridice
S Vyhřívaným Sedadlem
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
S automat. stěračem čelního okna
S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
(+) Zadni tlumice standard
Slitinové kolo 7,0 X 17" - Titanium
205/50R 17 89W BSW Tyres
Se Standardním Zavěsením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Sportovní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Volant - 3 paprsky s kůzí
Konvenční přístroje - úroveň 2
S reostatem na sestavě přístrojů
S palub. počítačem
Se zvedákem A/V
Vyssí verze s CD př. a AM/FM rádio
Sada Ice 6
S 8 reproduktory vyssí verze
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S automaticky spínanými světlomety
Rozsířený systém předních světel
S Předními Mlhovkami
S černými rámečky světlometů
s osvetlením prostoru pro nohy
Koncová světla - úroveň 2
S automatickým ovládáním světlometů
Vyzera velmi dobre, skoda, ze nie je cerstvejsi udaj o kilometroch

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: názor na ojetinu
Hej fordzona.sk bolo to prve co som pozeral (mimochodom vdaka za info o tej stranke), co sa tyka motora, povodne som chcel ist do vct-cka, ale to zohnat je asi nemozne. Navyse obe auta sa zdaju perfektne, kopec fotiek, nevyhoda je, ze je to pop**i daleko a tralakat sa tam len aby som si auto pozrel sa mi zda trocha mimo.
Len som chcel vediet v com moze byt hacik, ze tie auta su stale v ponuke.
Len som chcel vediet v com moze byt hacik, ze tie auta su stale v ponuke.
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: názor na ojetinu
černý jestřábe - já si myslím, že pro dobré auto se oplatí jet i někam dál...když není nic podobného poblíž 

FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti