TDDI - redukce turbo díry, regulace turba

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomik...
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1136
Registrován: 07.04.2009 15:40
Bydliště: Havlíčkův Brod

TDDI - redukce turbo díry, regulace turba

Příspěvek od tomik... » 19.04.2011 09:02

Našel jsem tenhle zajímavej článek, nicméně nejsem s engliš moc dobrej kamarád, mohl by na to někdo kouknout? Bo překladač mi překládá pěkný kraviny :lol:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... lve_-_TDDi
Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava :)

Bylo:FOCUS ST 2,5T

Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30

Kamikaze211
Junior
Junior
Příspěvky: 282
Registrován: 27.03.2010 21:46
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: TDDI - redukce turbo díry, regulace turba

Příspěvek od Kamikaze211 » 19.04.2011 11:08

potřebné vybavení:

* Nůž - Stanley typ to udělá.
* Gumové hadičky s 2.5mm vnitřní průměr - pár jich bude stačit.
* 2 ventily (jeden inline, jeden T typ) nebo dvojitý ventil (které jsem použil)

Nenesu žádnou odpovědnost za případné poškození motoru/turba!!!

Zlepšení kterého dosáhnete:

* Zvýšíte maximálního plnícího tlaku turba - Extra BHP + kroutící moment.
* Redukuje interval turba

Jak to udělat:

1. Ujistěte se že je vaše turbo chladné! Pokuď je kryt teplý, počkejte než úplně vychladne, spálení bolí!

2. Vyhledejte pohon, měl by být vystaven z tepelného štítu s jednou gumovou hadicí

3. Tam je mazlavá(nejsem si jist) spona drží To místo, musel jsem zamíchat tak, že mazlavý kousek se doytákal.

4. Stlačte sponu a posuňte hadici trochu dolů (to můžete provést s prsty)

5. Strčte sem redukční ventil, nastavte ho tak, aby byl na polovinu zavřený
Byl: Ford Focus, TDDI 1.8, Black

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů