Příspěvek
od Kamikaze211 » 19.04.2011 11:08
potřebné vybavení:
* Nůž - Stanley typ to udělá.
* Gumové hadičky s 2.5mm vnitřní průměr - pár jich bude stačit.
* 2 ventily (jeden inline, jeden T typ) nebo dvojitý ventil (které jsem použil)
Nenesu žádnou odpovědnost za případné poškození motoru/turba!!!
Zlepšení kterého dosáhnete:
* Zvýšíte maximálního plnícího tlaku turba - Extra BHP + kroutící moment.
* Redukuje interval turba
Jak to udělat:
1. Ujistěte se že je vaše turbo chladné! Pokuď je kryt teplý, počkejte než úplně vychladne, spálení bolí!
2. Vyhledejte pohon, měl by být vystaven z tepelného štítu s jednou gumovou hadicí
3. Tam je mazlavá(nejsem si jist) spona drží To místo, musel jsem zamíchat tak, že mazlavý kousek se doytákal.
4. Stlačte sponu a posuňte hadici trochu dolů (to můžete provést s prsty)
5. Strčte sem redukční ventil, nastavte ho tak, aby byl na polovinu zavřený
Byl: Ford Focus, TDDI 1.8, Black
