Na autě došlo k častému objevování upozornění "service oil"...Tak jsme zkontrolovali měrku a olejové náplně bylo lehce nad horní ryskou.Tím jsme se dopátrali až k filtru DPF,protože tedy nedokončenou regenerací dochází ke stékání nafty do olejové náplně.O tom,že se regenerace děje nejsem přes PP nijak informován,tudíž třeba přijedu domů a vypnu motor.Regenerace se nedokončí a nafty v oleji přibývá.Je to tak?
S tím jsme tedy varzil do servisu kde již s touto problematikou "mají" nějaké zkušenosti.U auta jsme se domluvili na výměně oleje,filtru a diagnostikou řízené regeneraci.Filtr DPF "vyprali",olej vyměnili a pak začli s regenerací...to tedy podle Vás je chyba,kdy regenerace měla probíhat před výměnou oleje?...protože...regeneraci nedokázali dokončit.Opakovali jí prý asi 7x a za tu dobu se objem olejové náplně opět zvýšil...Podle technika prý asi propouští čerpadlo,kterí je hned vedle klikovky a že by ho nechal otestovat.Auto má necelých 80 000km(poctivých od forda),takže to se nám moc nezdálo.A až tady jsem se dočetl,že olej se musí vždy měnit a až po regeneraci,že se při ní opět dostane nafta do oleje...Je to tak?
Asi trochu krkolomný popis,ale snad mě chápete

Je to dobrý postup?