Zdravím,
promiň, že tě pořád otravuju, ale víš jak to je... topící se stébla chytá
Já totiž pořád nechápu jaký kloub v převodovce, doteď jsem si myslel, že výstup z převodovky do poloos je realizován nějakými "rourami" (zrovna mi nic jiného nenapadá

)s tisícihranemm uvnitř, které jsou uložené v ložiskách a jen se otáčí (viz. obrázky) a pohyb poloos (pružení + zatáčení) je pak umožněn kloubami na poloosách. Ale koukám, že se tedy mýlim, mohl by mi to někdo vysvětlit jak je to s tím kloubem? Prosím

Když jsem před zimou nasazoval zímáky, zkoušel jsem otáčet pravým kolem a je pravda, že šlo ztuha jak prase, ale třeba byl přibržděn kotouč... levou už jsem bohužel

nezkoušel. Raději se ptam, když už se ti to povedlo zpravit a víš, co a jak, než abych koupil třeba zbytečně poloosu za x tisíc a pak zjistil, že je to něco jiného, nejhorší je, že když to řeknu nějakému mechanikovi, tak chce abych mu tam auto nechal, že to prokoukne, ale za odstranění vady neručí, takže si pak naúčtuje rozborku a já budu pořád na stejném místě, a když už najde příčinu, vymění s ní kde co... a jsem v tom za 15 000 a ty bohužel nemám

Asi zkusím přemluvit nějakého mechanika aby mi zvedl auto a nechal na 6. stupeň roztočit kola... možná se něco projeví
Díky
